AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dag vrienden.

Gewicht is heel stabiel 105, shape acceptabel. Vandaag en gisteren niet getraind, want ik was echt eventjes naar de tering qua vermoeidheid etc. Ik denk dat volgende week de laatste week wordt dat ik nog ga injecteren. Met het eten en zware training ga ik denk ik nog een weekje langer door, want het zou zonde zijn om gelijk al te stoppen met alles wanneer je nog superhoge waardes hebt.

Daarna ben ik van plan om een hele week rust te nemen… Nog nooit gedaan lol, maar het leek me misschien goed om na zo’n lange periode van hard trainen, veel eten en blasten gewoon een week te chillen. Trainen betekent voor mij niet alleen naar de gym gaan, maar ook elke dag om 5 uur uit bed komen, (proberen) vroeg te gaan slapen etc etc. Moet ff een kleine pauze hebben van die shit.

Maar zo ver is het nog niet… eerst nog even knallen. Morgen benen.

Vanaf maandag misschien nog even voor die laatste 2 weekjes 200 calories erbij, kom dan ongeveer op 5500. Die gaan er trouwens moeiteloos in… heb vaak ‘s avonds nog trek in allerlei shit en dan moet ik me inhouden.
 
Dag vrienden.

Gewicht is heel stabiel 105, shape acceptabel. Vandaag en gisteren niet getraind, want ik was echt eventjes naar de tering qua vermoeidheid etc. Ik denk dat volgende week de laatste week wordt dat ik nog ga injecteren. Met het eten en zware training ga ik denk ik nog een weekje langer door, want het zou zonde zijn om gelijk al te stoppen met alles wanneer je nog superhoge waardes hebt.

Daarna ben ik van plan om een hele week rust te nemen… Nog nooit gedaan lol, maar het leek me misschien goed om na zo’n lange periode van hard trainen, veel eten en blasten gewoon een week te chillen. Trainen betekent voor mij niet alleen naar de gym gaan, maar ook elke dag om 5 uur uit bed komen, (proberen) vroeg te gaan slapen etc etc. Moet ff een kleine pauze hebben van die shit.

Maar zo ver is het nog niet… eerst nog even knallen. Morgen benen.

Vanaf maandag misschien nog even voor die laatste 2 weekjes 200 calories erbij, kom dan ongeveer op 5500. Die gaan er trouwens moeiteloos in… heb vaak ‘s avonds nog trek in allerlei shit en dan moet ik me inhouden.
Af en toe een week rust als echte deload is echt niet verkeerd.....mentaal en fysiek herstellen en opladen voor de volgende run!
 
Weekje rust is niks mis mee zo af en toe. Zou niet te hoog in Kcals gaan zitten dan, wel eiwit hoog houden
 
Dag vrienden.

Gewicht is heel stabiel 105, shape acceptabel. Vandaag en gisteren niet getraind, want ik was echt eventjes naar de tering qua vermoeidheid etc. Ik denk dat volgende week de laatste week wordt dat ik nog ga injecteren. Met het eten en zware training ga ik denk ik nog een weekje langer door, want het zou zonde zijn om gelijk al te stoppen met alles wanneer je nog superhoge waardes hebt.

Daarna ben ik van plan om een hele week rust te nemen… Nog nooit gedaan lol, maar het leek me misschien goed om na zo’n lange periode van hard trainen, veel eten en blasten gewoon een week te chillen. Trainen betekent voor mij niet alleen naar de gym gaan, maar ook elke dag om 5 uur uit bed komen, (proberen) vroeg te gaan slapen etc etc. Moet ff een kleine pauze hebben van die shit.

Maar zo ver is het nog niet… eerst nog even knallen. Morgen benen.

Vanaf maandag misschien nog even voor die laatste 2 weekjes 200 calories erbij, kom dan ongeveer op 5500. Die gaan er trouwens moeiteloos in… heb vaak ‘s avonds nog trek in allerlei shit en dan moet ik me inhouden.
Zeker! Ga lekker chillen!
 
Ik hou al een jaar of 5-6 rust met af en toe eens een weekje trainen. Gaat perfect! :D
 
Lang niets meer gepost qua training. Back + Hams workout van vandaag was zo:

Reverse grip chins - 3x8
Rack deadlift - 3x6
Single arm seated cable row - 3x10
Chest supported incline DB row - 3x12
DB pullover - 3x10
Lying leg curl - 6x8

Op de chins en deadlifts probeer ik progressie te boeken. Dit zijn de main lifts. De overige oefeningen kies ik een beetje spontaan uit, waar ik op dat moment een gevoel bij heb.

Itt voor quads en chest doe ik voor back geen top set en back off set, maar 3-4 straight sets met hetzelfde gewicht voor hetzelfde aantal reps.

Ik vind FAILURE in back training altijd moeilijk te definiëren. Is failure wanneer je ROM korter wordt bij een row? Of wanneer je het gewicht helemaal niet meer omhoog of omlaag krijgt? Daarnaast kan je natuurlijk ook nog cheaten bij de meeste back exercises (wat een vertelend beeld geeft van kracht en progressie), wat bij een bench press of squat niet of nauwelijks kan.

Daarom kies ik ervoor om misschien een klein beetje weg te blijven van “failure” en alleen perfect of nagenoeg perfect reps te doen. Dit compenseer ik dan een beetje met het extra volume. Ik denk dat dit een goede approach is.

En progressen in load kan op deze manier natuurlijk ook. Vandaag deed ik 180 voor 3x6 op de rack pulls, volgende keer probeer ik 185 etc etc.

Alleen met de chin ups is het wel lastiger :p 3 sets of 8 met bodyweight only is al op het randje, lol. Maar hier zou ik per keer 1,25 of 2,5kg ofzo toe kunnen voegen… zelfs dat soort kleine progressie is op den duur natuurlijk ook progressie.
 
Laatste paar dagen gaan helaas niet helemaal als gehoopt. Sinds eind vorige week kreeg ik opeens weer wat last van me vertering en dat blijft maar een beetje op en af gaan. Wat voedingsmiddelen eruit gegooid, andere toegevoegd, die vervolgens ook weer niet helemaal lekker gaan, en zo blijf je bezig…

Dagenlang met verteringsproblemen (enorme bloat, vieze scheten, maag/darmpijn) rondlopen vreet daarnaast ook gewoon een hoop energie. Ik heb dan niet echt zin om uit bed te komen, laat staan om te trainen en 5500 calories te vreten etc etc…

Morgen is de laatste injectiedag van deze blast. Ik wil nu even een paar dagen rust nemen in de hoop dat het allemaal wat beter wordt en dan nog een weekje (of 2) knallen en gebruik maken van al die gear in me mik. Mocht het binnen nu en 2 dagen niet beter worden dan ga ik gewoon me calories drastisch verlagen en rusten / cruisen en op die manier al die shit gewoon laten herstellen.

Het liefst was ik nu al gewoon gestopt met alles en had ik calories verlaagd, maar dat vind ik dan weer zo zonde van de AAS. Na de laatste injectie, vooral met deze lange esters, zit je sowieso nog 2 weken hoog. Lijkt me dan erg zonde om daar niet alles uit te halen. Maar het lichaam moet wel meewerken natuurlijk…
 
Laatste paar dagen gaan helaas niet helemaal als gehoopt. Sinds eind vorige week kreeg ik opeens weer wat last van me vertering en dat blijft maar een beetje op en af gaan. Wat voedingsmiddelen eruit gegooid, andere toegevoegd, die vervolgens ook weer niet helemaal lekker gaan, en zo blijf je bezig…

Dagenlang met verteringsproblemen (enorme bloat, vieze scheten, maag/darmpijn) rondlopen vreet daarnaast ook gewoon een hoop energie. Ik heb dan niet echt zin om uit bed te komen, laat staan om te trainen en 5500 calories te vreten etc etc…

Morgen is de laatste injectiedag van deze blast. Ik wil nu even een paar dagen rust nemen in de hoop dat het allemaal wat beter wordt en dan nog een weekje (of 2) knallen en gebruik maken van al die gear in me mik. Mocht het binnen nu en 2 dagen niet beter worden dan ga ik gewoon me calories drastisch verlagen en rusten / cruisen en op die manier al die shit gewoon laten herstellen.

Het liefst was ik nu al gewoon gestopt met alles en had ik calories verlaagd, maar dat vind ik dan weer zo zonde van de AAS. Na de laatste injectie, vooral met deze lange esters, zit je sowieso nog 2 weken hoog. Lijkt me dan erg zonde om daar niet alles uit te halen. Maar het lichaam moet wel meewerken natuurlijk…
Hou je aan je plan. Je bent er bijna.
 
Laatste paar dagen gaan helaas niet helemaal als gehoopt. Sinds eind vorige week kreeg ik opeens weer wat last van me vertering en dat blijft maar een beetje op en af gaan. Wat voedingsmiddelen eruit gegooid, andere toegevoegd, die vervolgens ook weer niet helemaal lekker gaan, en zo blijf je bezig…

Dagenlang met verteringsproblemen (enorme bloat, vieze scheten, maag/darmpijn) rondlopen vreet daarnaast ook gewoon een hoop energie. Ik heb dan niet echt zin om uit bed te komen, laat staan om te trainen en 5500 calories te vreten etc etc…

Morgen is de laatste injectiedag van deze blast. Ik wil nu even een paar dagen rust nemen in de hoop dat het allemaal wat beter wordt en dan nog een weekje (of 2) knallen en gebruik maken van al die gear in me mik. Mocht het binnen nu en 2 dagen niet beter worden dan ga ik gewoon me calories drastisch verlagen en rusten / cruisen en op die manier al die shit gewoon laten herstellen.

Het liefst was ik nu al gewoon gestopt met alles en had ik calories verlaagd, maar dat vind ik dan weer zo zonde van de AAS. Na de laatste injectie, vooral met deze lange esters, zit je sowieso nog 2 weken hoog. Lijkt me dan erg zonde om daar niet alles uit te halen. Maar het lichaam moet wel meewerken natuurlijk…
Succes :flexbiceps:
 
D00A4B62-12C6-46C0-97E5-1BFD6C3F32D9.jpeg
 
Je ziet trouwens echt de asymmetrie in me lats. Dit komt omdat heel me linker kant heulemaal naar de tyfus is met uitstraling naar de linkerschouder ook. Alles zit vast en ik heb van die trigger point die kapotveel pijn doen.

Ik moet echt even een goede masseur of fysio vinden die mij eens in de zoveel tijd kan losmaken daar maar ik kan niemand vinden die een beetje verstand heeft van mensen met spiermassa en shit.
 
Je ziet trouwens echt de asymmetrie in me lats. Dit komt omdat heel me linker kant heulemaal naar de tyfus is met uitstraling naar de linkerschouder ook. Alles zit vast en ik heb van die trigger point die kapotveel pijn doen.

Ik moet echt even een goede masseur of fysio vinden die mij eens in de zoveel tijd kan losmaken daar maar ik kan niemand vinden die een beetje verstand heeft van mensen met spiermassa en shit.

Dat laatste herken ik. Heb dan zelf nergens last van maar als ik filmpjes van pro's zie die helemaal los geschraapt en getrokken worden, dat lijkt me zo fijn. Maar ook hier nog nooit iemand gevonden.
 
Dikte van je rug ook 🏋️‍♂️👍
 
Hou je aan je plan. Je bent er bijna.
En maak een goed plan voor de komende jaren, waarbij je ook je rug weer op orde krijgt.
Misschien die Russische coach eens vragen naar goede fysio ?
Hinken op twee gedachten kost energie en tijd en levert weinig progressie op.
 
Dat laatste herken ik. Heb dan zelf nergens last van maar als ik filmpjes van pro's zie die helemaal los geschraapt en getrokken worden, dat lijkt me zo fijn. Maar ook hier nog nooit iemand gevonden.

Ja man. En als je het dan toch probeert bij een “gewone” fysio of masseur ofzo die dagelijks alleen oma’s behandelt, loopt het altijd uit op een teleurstelling.

“Ik heb gisteren 180 gedeadlift, dus ik ben nu hier en hier tight en heb daar wat last”

“Uhhh ja… oke…. Maar ehh, misschien moet je dan eens wat minder deadliften ofzo?”

Ok, doei. Krijg lekker de cholera met je praktijk.
 
Je ziet trouwens echt de asymmetrie in me lats. Dit komt omdat heel me linker kant heulemaal naar de tyfus is met uitstraling naar de linkerschouder ook. Alles zit vast en ik heb van die trigger point die kapotveel pijn doen.

Ik moet echt even een goede masseur of fysio vinden die mij eens in de zoveel tijd kan losmaken daar maar ik kan niemand vinden die een beetje verstand heeft van mensen met spiermassa en shit.
Wel met happy ending nemen he ;)
 
Vraag naar oa Deep tissue massage. Laat dat paar keer per jaar doen, echt lekker. Ze kraakt ook van alles en nog wat tussendoor. Zal heus wel lekker Russisch beest rondlopen daar,Like Nataliya Kuznetsova :rocker:
 
iedereen kan toch masseren joh
als het bloed maar gaat stromen, desnoods doe je het zelf of met een roller als je er nie bij kan:D
 
iedereen kan toch masseren joh
als het bloed maar gaat stromen, desnoods doe je het zelf of met een roller als je er nie bij kan:D
Kan je goed masseren? Toevallig in een keer last van mijn rug. :eyebrow:
 
Back
Naar boven