Fitness Seller

Spambod's kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoop voor je dat je wel verdoofd was met de Parfumspuit(tegen kokhalzen). ik niet dus. :laugh:
Echt? :o is toch iets wat verplicht moet gebeuren, anders lijkt zo'n onderzoek niet echt mogelijk? :p
Eventueel kun je zelfs kiezen voor volledige verdoving maar dan moet je enkele uren blijven daarna
 
Echt? :o is toch iets wat verplicht moet gebeuren, anders lijkt zo'n onderzoek niet echt mogelijk? :p
Eventueel kun je zelfs kiezen voor volledige verdoving maar dan moet je enkele uren blijven daarna
Je kunt weinig met die beugel in je mond. Er stond verpleegster bij mij constant. zweet brak me aan alle kanten uit. Kzooi #trauma :D
 
Je kunt weinig met die beugel in je mond. Er stond verpleegster bij mij constant. zweet brak me aan alle kanten uit. Kzooi #trauma :D
Ja je kan echt niet veel doen, het minste dat je concentratie wegvalt of je niet op je ademhaling let, lijkt het fout te gaan. Gewoon een punt recht voor je uitkiezen en blijven staren en rustig blijven ademen. Heb er op die manier eigenlijk niet echt last van gehad.
 
Pantoprazol. Als ik dit neem dag voor, tijdens en 2 dagen na het weggaan, kan ik alles wegtikken van eten en drinken zonder de week erna te sterven van de buikpijn met braken en diarree zoals nu, volgens de dokter.
Heb 2 weken terug een gastroscopie laten doen en uiteindelijk dit voorgeschreven gekregen. Wegens een poliep wat blijkbaar een soort van restant van mijn pancreas is (wat niet de bedoeling is, maar dus wel kan gebeuren), produceert deze na het eten stoffen die me misselijk kunnen maken en/of last kunnen geven aan mijn darmen. Afhankelijk van wat ik eet/drink, scheelt het dus ook welke stoffen in welke hoeveelheid dit geproduceerd wordt denk ik.
Als ik 's morgens opsta en direct een omelet eet, zelfs dan word ik kotsmisselijk. Heb het dus vooral bij vettig eten en ook pikant. Bij alcohol enkel bij die chemische dranken, bier amper last van.

Moet het medicijn nu 8 weken (max termijn) innemen om mijn maag tot rust te laten komen oid. Had ook ontstekingen op mijn slokdarm/maagingang door mijn probleem en deze kregen de tijd niet om te genezen waardoor het langzaamaan erger werd. Ben nu een dikke week bezig met dit medicijn en heb tot nu toe al een heel stuk minder last van mijn maag. Dit weekend misschien al eens kijken hoe goed het nu helpt :p

Ah, een PPI…
Ja, ik neem al iets langer dan 1 jaar lang 10-20mg rabeprazol. Is ongeveer hetzelfde. Het helpt wel goed tegen maagzuur enzo ja, daar nooit meer last van iig.

Zo’n tuinslang in je strot was wel heftig ja. Zou het niet gauw nog een keer willen doen.
 
Ah, een PPI…
Ja, ik neem al iets langer dan 1 jaar lang 10-20mg rabeprazol. Is ongeveer hetzelfde. Het helpt wel goed tegen maagzuur enzo ja, daar nooit meer last van iig.

Zo’n tuinslang in je strot was wel heftig ja. Zou het niet gauw nog een keer willen doen.
Ja je hebt er verschillende groepen in. Dacht dat omeprazol nog iets anders maar gelijkaardig was. Mijn ma heeft ook omeprazol moeten nemen maar bleef last hebben en nu overgeschakeld naar pantroprazol en veel minder last. Misschien wel eens interessant om hier ook een opinie over te vragen of het interessant zou zijn om te switchen?
 
Wat neem je nu dan precies voor medicatie?

Soms kan het wel lastig zijn ja…

Maar sinds ik helemaal geen melkproducten meer eet (geen whey, geen kwark, geen yoghurt, geen boter etc etc) en geen gluten (geen brood, geen pasta etc etc) gaat het al veel beter.

Het dieet is wel niet erg gevarieerd zo lol want je kan dus eigenlijk weinig anders dan vlees en rijst eten, maar okay… dat is bodybuilding. Er valt wel mee te leven.
Ik heb ook lang last gehad van maagzuur en oprispingen. Toevoegen van juist wat azijn heeft bij mij veel geholpen. Bij grotere hoeveelheden eten (vooral voor slapen) mengen vaak de maagsappen ook niet goed door de voeding met de maag. Daardoor komt vertering minder snel op gang en gaat maagzuur zeg maar drijven op je voeding on je maag. Kan je continu bij alles wat je eet misselijk worden. Zelfde effect kan je hebben als je te weinig maagzuur aanmaakt. Door wat zuur door je voeding gaat de vertering beter en kan dit beter gaan. Maar mogelijk duurt dat ook weer even omdat maagwand en slokdarm aangetast kunnen zijn wat eerst moet herstellen.

Zuivel en gluten zijn vaak ook veroorzakers van dit soort van effecten. Hoe de werking precies is weet ik niet exact.

Overigens zuivel en glutenvrij is er best veel variatie mogelijk. Vlees kip vis ei bonen peulvruchten etc. Voor eiwit.
En voor kh rijst maar ook boekweit, amarant quinoa peulvruchten mais (zoete)aardappel
Bataat etc.
Het is wat zoeken in t begin maar je kan nog best veel.
 
Quad training van net duurde 40 minuten, lol.

Alles met minimale rust. Ik doe een set, trainingpartner doet gelijk een set, dan ik weer.

3 sets van 30 reps leg extensions met steeds meer gewicht elke set. Daarna 2 zware sets van 10 met ook elke keer meer gewicht.

Daarna Hammer V-squats. 2 warm up sets van 10, daarna 2 failure sets met op de laatste set paar forced reps.

Leg press. 2 warm up sets van 12 en vervolgens 1 failure set met paar forced reps.

BB squats. 1 warm up set, vervolgens 2 failure sets van ongeveer 10.

Op de tweede set squats zakte ik gewoon in elkaar met 80kg, lol. Helemaal compleet totaal gefaald. Ik kon / kan niks meer.

Morgen hams.
 
voor wat staat die Z in je profielfoto?

Vintage Z GIF
 
Waarom is het provoceren als je het eens bent met de acties van Poetin, en je je niet laat indoctrineren door Europese media ?
 
Waarom is het provoceren als je het eens bent met de acties van Poetin, en je je niet laat indoctrineren door Europese media ?
Oh, ik doelde eigenlijk erop dat een aantal leden het niet kunnen waarderen dat spambod pro Rusland is. Dus ik dacht dat hij mogelijk daarom expres de Z had gedaan. Was een aanname van mij.
 
Ik dacht altijd dat ik hard trainde in me eentje en soms hier en daar een spot van me vriendin, lol.

Maar dit is dus echt met niks te vergelijken. De forced reps (die ik voorheen dus nooit deed / kom doen), drop sets, de intensiteit in zijn geheel, het volume, alle nieuwe oefeningen die we doen en die ik nog nooit heb gedaan of altijd anders heb gedaan. Mijn lichaam is na elke training in een soort shock. Alsof ik nog nooit heb getraind, lol.

Het voelt gewoon echt alsof ik met Charles Glass ofzo train, haha.

Als we dit gewoon op zijn minst een paar maanden vol kunnen houden zonder blessies of andere problemen denk ik echt dat ik grote stappen kan gaan maken met het oog op komend jaar.

Psychisch gaat het ook een stuk beter nu ik niet meer zelf hoef na te denken over hoeveel graden de incline moet zijn of hoeveel sets curls ik moet doen.
 
Het moment dat ik aan zo’n training denk, denk ik steeds dat alles rushed is. Ervaar je dat ook? M’n conditie is hier niet goed genoeg voor :roflol:
 
Het moment dat ik aan zo’n training denk, denk ik steeds dat alles rushed is. Ervaar je dat ook? M’n conditie is hier niet goed genoeg voor :roflol:

Een beetje wel ja. Normaal rust ik 2-3 minuten tussen sets en is alles lekker rustig, nu is het steeds I go / you go en gaat alles veel sneller op en neer. Na een paar oefeningen ben ik gewoon helemaal op. Maar dit is een kwestie van gewenning, denk ik. Zal over een paar weken toch beter moeten gaan…
 
Een beetje wel ja. Normaal rust ik 2-3 minuten tussen sets en is alles lekker rustig, nu is het steeds I go / you go en gaat alles veel sneller op en neer. Na een paar oefeningen ben ik gewoon helemaal op. Maar dit is een kwestie van gewenning, denk ik. Zal over een paar weken toch beter moeten gaan…
De eigenaar van m’n gym traint ook zo en de keren dat ik meetrainde was ik misselijk terwijl ik het erg lichte gewichten waren :o je voelt je wel messed up terwijl/nadien
 
Mijn dieet is nu als volgt:

Meal 1
6 hele eieren
180gr brood
300ml sinaasappelsap

Meal 2
145gr rijst
250gr mager rundergehakt
20gr light mayo
20gr ketchup

Meal 3 + 4 (meal 4 is pre)
145gr rijst
200gr kip
15gr kokosolie
15gr ketchup

Meal 5 (post)
105gr rijstvlokken
200gr kip
40gr dadels
30gr jam
30gr amandelpasta
15gr ketchup

Meal plan is op trainingsdagen precies hetzelfde als op rustdagen. Zelf deed ik altijd 500 of zelfs meer kcal minder op dagen dat ik niet trainde, maar nu is elke dag gewoon hetzelfde.

Eigenlijk is het dieet zelf niet echt veranderd ofzo sinds ik een koots heb. Ik liet de koots toen we begonnen gewoon zien wat ik op dat moment aan het eten was en hij vond het allemaal prima. Alleen 50gr carbs en 20gr vet toegevoegd sinds ik met “blasten” ben begonnen 2 weken geleden.

Daarnaast vertelde hij me gisteren dat ik 2 cheat meals per week moet doen ipv 1, lol. Vanavond maar eens gehoor aan geven.
 
Geen groenten ?
 
Back
Naar boven