Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Wel eens mela pre workout gezet daar had ik kwa boners meer last van.
Een van de eerste keren dat ik mela zette was pre workout, misselijk, boei van een hoofd en boners :roflol:
trainde gelukkig thuis :o
 
In een ander topic reageerde je dat “wanneer je middelen voor paarden gaat gebruiken het mentaal waarschijnlijk slechter zal gaan met je”.

Hoe ervaar je boldenone op je gemoed? In mijn omgeving voelen velen zich depri ermee en lijken niet te weten waarom :P
 
In mijn omgeving voelen velen zich depri ermee en lijken niet te weten waarom
Shit fucked met je gaba receptoren en volgens mij fungeert het ook als een soort van AI. Paar maanden terug voor het eerst gebruikt maar voor mij nooit meer iig.

Wilt niet per definitie zeggen dat iedereen er last van krijgt, maar en zijn talloze anekdotische bewijzen over te vinden op het internet.
 
Ik heb daar niet specifiek last van bij boldenone eigenlijk. Het is een middel wat echt belachelijke pumps geeft in de gym en je er fucking vol en rond uit laat zien. Ik ben er echt fan van.

Van nandrolone (zowel npp als deca, maar voornamelijk deca) heb ik wel echt last gehad van anxiety en paranoia. Ik voelde me soms echt raar en naar. Diep ongelukkig ook, lol.

Maar ook dat was IN PRINCIPE nog wel te handelen. Het is voor mij iig geen reden om het nooit meer te gebruiken.
 
Oh ja en wat th0maz ook al aangeeft heeft het volgens mij ook een soort anti oestrogene werking. Je kan er vrij veel test bij gebruiken zonder gyno en bloat en shit
 
Vanochtend kwadrieseps getraind.

  1. HS leg press: 3 sets of 15-20 with constant tension, without locking out and resting
  2. Smith squats: 3 sets of 8-10 with constant tension, without locking out and resting
  3. Bulgarian split squats: 3 sets of 8-12 (hold DB on the side of working leg)
  4. Leg extensions: 3 heavy sets of around 10. Then do a 4th set with a little more weight for around 8 + dropset
  5. Adductor machine: 2 sets of 10-12 with a squeeze and hold on every rep + assisting myself. Then 2 pump sets to complete failure without holds.

Pump was wel okay maar niet super. Afgelopen week was echt een hel qua allerlei dingen regelen en stress. Wel gewoon alle dagen alle meals gegeten, geen workouts geskipt en over heel de week gezien 0,6kg afgevallen. Nu weeg ik in de 96kg. Ik doe geen cardio of iets en eet ongeveer 2500kcal. Honger is in principe ook wel te doen.

Ik wil gewoon dit dieet enzo aan blijven houden tot ik eindelijk definitief verhuisd ben (ongeveer 2 max 3 weken nog) en daarna ga ik wellicht cardio toevoegen en eten misschien zelfs wat verhogen en deze cut wat “serieuzer” aanpakken. Maar ik mag iig zeker niet klagen met hoe het nu gaat en hoe ik eruit zie, zeker gezien de omstandigheden.
 

Bijlagen

  • 90532B02-08DD-43CA-B2F6-81AD1E3101FE.jpeg
You Got Legs Baby
 
Oh ja, tijdje geleden is trouwens bij mij de ziekte van Crohn gediagnosticeerd. Jarenlang lopen kloten met allerlei “onverklaarbare” klachten waar nu dus in ieder geval wel iets van een verklaring voor is. Met name het afgelopen halfjaar was ECHT een hel. Ik heb me tijdenlang echt bizar slecht gevoeld.

Enerzijds wel kut natuurlijk om zoiets te horen, anderzijds misschien wel goed omdat je nu toch een beetje “gedwongen” wordt om bewuster te zijn en verstandigere keuzes te maken mbt voedsel en bulken etc. etc.

Ik heb nu al sinds het begin van het jaar geen gluten meer geconsumeerd en ik voel me 100x beter. Terwijl bloedtests al die tijd lieten zien dat ik geen aantoonbare glutenintolerantie enzo heb, bijvoorbeeld. Same goes for lactose/lactase. Bloedtests gaven meermaals aan dat ik die shit wel zou moeten kunnen verteren en ook geen melk allergie heb, maar in de praktijk sloopte die shit mij gewoon tijdenlang zonder ik dat ik de link legde.

Als je een protein shake drinkt en je schijt je 10 minuten later leeg, dan kan je de link tenminste leggen tussen je shake en de diarree. Maar bij mij is/was dat nooit zo. Ik kan voor een bepaalde tijd iets elke dag eten en me okay voelen, maar vervolgens bekruipt een soort sluipmoordenaar je en ga je je opeens fucking kut voelen door heel je lichaam. Het uit zich op verschillende manieren.

Vage shit allemaal. Maar nu voel ik me flex. Hoop dat het zo blijft.

Misschien word ik toch nog een beetje huge, ooit.
 
Laatst bewerkt:
Forever ecto maar wel grote stappers.
 
Forever bolle kop maar wel grote stappers.
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Oh ja, tijdje geleden is trouwens bij mij de ziekte van Crohn gediagnosticeerd. Jarenlang lopen kloten met allerlei “onverklaarbare” klachten waar nu dus in ieder geval wel iets van een verklaring voor is. Met name het afgelopen halfjaar was ECHT een hel. Ik heb me tijdenlang echt bizar slecht gevoeld.

Enerzijds wel kut natuurlijk om zoiets te horen, anderzijds misschien wel goed omdat je nu toch een beetje “gedwongen” wordt om bewuster te zijn en verstandigere keuzes te maken mbt voedsel en bulken etc. etc.

Ik heb nu al sinds het begin van het jaar geen gluten meer geconsumeerd en ik voel me 100x beter. Terwijl bloedtests al die tijd lieten zien dat ik geen aantoonbare glutenintolerantie enzo heb, bijvoorbeeld. Same goes for lactose/lactase. Bloedtests gaven meermaals aan dat ik die shit wel zou moeten kunnen verteren en ook geen melk allergie heb, maar in de praktijk sloopte die shit mij gewoon tijdenlang zonder ik dat ik de link legde.

Als je een protein shake drinkt en je schijt je 10 minuten later leeg, dan kan je de link tenminste leggen tussen je shake en de diarree. Maar bij mij is/was dat nooit zo. Ik kan voor een bepaalde tijd iets elke dag eten en me okay voelen, maar vervolgens bekruipt een soort sluipmoordenaar je en ga je je opeens fucking kut voelen door heel je lichaam. Het uit zich op verschillende manieren.

Vage shit allemaal. Maar nu voel ik me flex. Hoop dat het zo blijft.

Misschien word ik toch nog een beetje huge, ooit.
Heel vervelend man, mijn pa heeft Colitus Ulcerosa, is wel iets anders maar darmproblemen zijn echt no fucking joke
Kan je levenskwaliteit behoorlijk verneuken
 
Heel vervelend man, mijn pa heeft Colitus Ulcerosa, is wel iets anders maar darmproblemen zijn echt no fucking joke
Kan je levenskwaliteit behoorlijk verneuken

Zeker. Mijn moeder heeft het ook en het is voor een groot deel gewoon genetisch. Voor normale mensen is het al bijna niet te doen af en toe, laat staan als je nog even bodybuilder wil zijn.
 
Heel vervelend man, mijn pa heeft Colitus Ulcerosa, is wel iets anders maar darmproblemen zijn echt no fucking joke
Kan je levenskwaliteit behoorlijk verneuken
Zeker. Mijn moeder heeft het ook en het is voor een groot deel gewoon genetisch. Voor normale mensen is het al bijna niet te doen af en toe, laat staan als je nog even bodybuilder wil zijn.
Idd. Je kan langs de ene kant wel tevreden zijn omdat ze het probleem hebben vastgesteld. Soms wordt het gewoon onder 'prikkelbare darmsyndroom' geschoven zonder echt te weten wat het probleem is
 
wow best pittig man, ken ook iemand met ziekte van Crohn wel een zwaar geval die moet niet denken aan trainen kan echt dagen ziek zijn. Hoop voor jouw dat je nu met het vaststellen misschien in samenspraak met een diëtist? een goed voeding schema kan opstellen om als nog te bulken enz.
 
Heeft AAS ook geen invloed op Crohn?
Dingen zoals Tren enzo kunnen wel met je vertering kloten namelijk.
 
Heeft AAS ook geen invloed op Crohn?
Dingen zoals Tren enzo kunnen wel met je vertering kloten namelijk.
Hij is nog tren virgin dacht ik:thinking:
 
Back
Naar boven