Fitness Seller

SPANJE: Voor eens en voor altijd alles op een rijtje!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog steeds veel onduidelijkheid betreffende Spanje en de vrije verkoop van AAS en gerelateerde middelen.
Ik heb hier al eens eerder uitvoerig over geschreven en dit is wat ik schreef:

"Ik heb regelmatig e.e.a. uit het buitenland gehaald of laten overkomen. Douane-controle is er nauwelijks en als e.e.a. is verpakt in een medicijnenbox is het nog verklaarbaar, los daarvan moet je iemand tegenkomen die ook nogeens verstand heeft van zaken.

In Spanje, althans in Catalonie, waar we allemaal wel vaker zijn geweest, kun je het vergeten met AAS, maar enkele dingen zijn er nog wel te krijgen zoals Clen, Clomid en Nolvadex."

Ik heb er zelf jaren gewoond en kan je vertellen dat AAS even zwaar bejaagd worden als harddrugs de laatste anderhalf jaar.
De politie heeft z'n prioriteiten verlegd en intussen denken veel Nederlanders dat de situatie dezelfde is al de jaren '70 maar dat kun je echt vergeten.
Recepten worden geregistreerd (jouw naam en adres en dat van de arts) bij het Catalaanse Ministerie van Gezondheid in Barcelona en geen arts die je even 100 ampullen Deca voorschrijft want hij is meteen het haasje.

Er hoeft dus niet geschoven te worden met geld want een apother krijgt niks aan stock binnen als ie niet de vereiste recepten kan tonen, zo simpel is het.

Sinds kort is er een ware jacht op Efedra, Celltech is verbannen omdat het Efedra zou bevatten en alle Efedra-gerelateerde producten mogen niet meer verkocht worden.

HCG is sinds augustus vorig jaar al helemaal moeilijk te krijgen, ik kwam zelfs vorige week nog met een doktersrecept bij de apotheek maar ze accepteerden het niet eens wetende dat het voor mij is en niet voor een vrouw.

Het enige dat je misschien nog zou kunnen krijgen is Arimidex, Nolvadex, Clomid en heel misschien Clenbuterol.
TIP: Vraag dan NIET naar Clenbuterol of Spiropent maar om Ventolase. Dat merk is totaal onbekend maar is precies hetzelfde en wordt zondermeer aan je meegegeven. Ventolase is ook vloeibaar te verkrijgen.

DE DOUANE:

Spaans douane controleert matig maar als je aangehouden wordt voor onderzoek dan is het beter als je een voorraadje voor eigen gebruik hebt dan een hele partij aan handel.
Eigen gebruik is nog toelaatbaar, afhankelijk van wie je voor je hebt. Ik vervoer alles altijd in een officiele medicijnbox.

FRANSE DOUANE: Is altijd op jacht naar domme Nederlanders die wat dan ook mee proberen te smokkelen. Na Afrikanen zijn wij het meest gehate volkje aan de Franse grens en dat blijkt wel aan het aantal auto's met Nederlandse kentekenplaat dat mag stoppen voor extra controle. Drugsfreaks zijn we volgens hen.
Ik had een aanbod gekregen van een vriend om mee te rijden maar ik pas ervoor om met een complete kuur aan de Franse grens te staan.

Ik kan je vertellen dat als je je auto volpropt en aan de Spaans/Franse grens door één der partijen wordt aangehouden dan ben je gewoon zúúr! Het mag niet, klaar uit.

Ik heb regelmatig e.e.a. laten versturen vanuit Spanje en dat is tot dusver altijd zonder problemen verlopen.

Ik hoop dat dit genoeg licht brengt op de kwestie en als je vragen hebt PM me!

:p :p
 
Laatst bewerkt:
LOL :D No sabia que usted es el mismo Achilles
 
Pues así veras que vivimos en un mundo muy pequeño;) :D
 
Pues así veras que vivimos en un mundo muy pequeño;) :D
 
Un burro en la plaza pero bueno, laten we gewoon weer ontopic blijven.
 
ik ga volgend jaar naar iran 6 weken ik zal ff wat lekkers(testo) menemen haha
 
Is er iemand die wat te melden heeft m.b.t. Tunesie?
Ik ga deze komende zomer naar Souse en wil wat inslaan voor de komende winter bulkkuur...

Zal dit dan via post versturen.

Ervaringen iemand?

alvast bedankt.
 
Mo0 zei:
ik ga volgend jaar naar iran 6 weken ik zal ff wat lekkers(testo) menemen haha
cool, waar pcies? alleen of tour ofzo?
 
mos zei:
Is er iemand die wat te melden heeft m.b.t. Tunesie?
Ik ga deze komende zomer naar Souse en wil wat inslaan voor de komende winter bulkkuur...

Zal dit dan via post versturen.

Ervaringen iemand?

alvast bedankt.


Niemand?

???
 
Misschien een Tunesie-topic openen?

Btw het sterft daar van de gay-trippers.
 
DBC01 zei:
Misschien een Tunesie-topic openen?

Btw het sterft daar van de gay-trippers.


Leuke info maar niet echt mijn ding...
 
Nee maar goed, dat was even een infootje tussendoor. Tunesie is een waar gayparadijs. Ben benieuwd wat je er kunt halen, noem gewoon werkzame stoffen op, danb valt het kwartje altijd wel! :thumbs:
 
ik zal mijn bevindingen posten.
 
ga zelf ook naar tunesie.zou zeggen stap 1apotheek binnen en vragen maar.
heb dat gedaan in bulgarije en in egypte en turkeye,venezeula.En daar geen enkele probleem.laat me weten hoe het gaat in tunesie.Ps gaat het in spanje nog altyd ?
 
DBC01 zei:
Misschien een Tunesie-topic openen?

Btw het sterft daar van de gay-trippers.
Dus met andere woorden moet je je broekje laten zakken, ff bukken en dan krijg je daarna je anabolen wel als je braaf geweest ben :rolleyes:
 
Dimi P zei:
Dus met andere woorden moet je je broekje laten zakken, ff bukken en dan krijg je daarna je anabolen wel als je braaf geweest ben :rolleyes:

Hoor ik zich daar iemand in de verte kandidaat stellen :D
 
hoi ,Origineel gepost door DBC01
Misschien een Tunesie-topic openen?

Btw het sterft daar van de gay-trippers

moet je daar ff bukken dan dan krijg je je testosteron kwakje wel anaal toegediend !!
 
hoe zit het in griekela
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven