XXL Nutrition

SPANJE: Voor eens en voor altijd alles op een rijtje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog steeds veel onduidelijkheid betreffende Spanje en de vrije verkoop van AAS en gerelateerde middelen.
Ik heb hier al eens eerder uitvoerig over geschreven en dit is wat ik schreef:

"Ik heb regelmatig e.e.a. uit het buitenland gehaald of laten overkomen. Douane-controle is er nauwelijks en als e.e.a. is verpakt in een medicijnenbox is het nog verklaarbaar, los daarvan moet je iemand tegenkomen die ook nogeens verstand heeft van zaken.

In Spanje, althans in Catalonie, waar we allemaal wel vaker zijn geweest, kun je het vergeten met AAS, maar enkele dingen zijn er nog wel te krijgen zoals Clen, Clomid en Nolvadex."

Ik heb er zelf jaren gewoond en kan je vertellen dat AAS even zwaar bejaagd worden als harddrugs de laatste anderhalf jaar.
De politie heeft z'n prioriteiten verlegd en intussen denken veel Nederlanders dat de situatie dezelfde is al de jaren '70 maar dat kun je echt vergeten.
Recepten worden geregistreerd (jouw naam en adres en dat van de arts) bij het Catalaanse Ministerie van Gezondheid in Barcelona en geen arts die je even 100 ampullen Deca voorschrijft want hij is meteen het haasje.

Er hoeft dus niet geschoven te worden met geld want een apother krijgt niks aan stock binnen als ie niet de vereiste recepten kan tonen, zo simpel is het.

Sinds kort is er een ware jacht op Efedra, Celltech is verbannen omdat het Efedra zou bevatten en alle Efedra-gerelateerde producten mogen niet meer verkocht worden.

HCG is sinds augustus vorig jaar al helemaal moeilijk te krijgen, ik kwam zelfs vorige week nog met een doktersrecept bij de apotheek maar ze accepteerden het niet eens wetende dat het voor mij is en niet voor een vrouw.

Het enige dat je misschien nog zou kunnen krijgen is Arimidex, Nolvadex, Clomid en heel misschien Clenbuterol.
TIP: Vraag dan NIET naar Clenbuterol of Spiropent maar om Ventolase. Dat merk is totaal onbekend maar is precies hetzelfde en wordt zondermeer aan je meegegeven. Ventolase is ook vloeibaar te verkrijgen.

DE DOUANE:

Spaans douane controleert matig maar als je aangehouden wordt voor onderzoek dan is het beter als je een voorraadje voor eigen gebruik hebt dan een hele partij aan handel.
Eigen gebruik is nog toelaatbaar, afhankelijk van wie je voor je hebt. Ik vervoer alles altijd in een officiele medicijnbox.

FRANSE DOUANE: Is altijd op jacht naar domme Nederlanders die wat dan ook mee proberen te smokkelen. Na Afrikanen zijn wij het meest gehate volkje aan de Franse grens en dat blijkt wel aan het aantal auto's met Nederlandse kentekenplaat dat mag stoppen voor extra controle. Drugsfreaks zijn we volgens hen.
Ik had een aanbod gekregen van een vriend om mee te rijden maar ik pas ervoor om met een complete kuur aan de Franse grens te staan.

Ik kan je vertellen dat als je je auto volpropt en aan de Spaans/Franse grens door één der partijen wordt aangehouden dan ben je gewoon zúúr! Het mag niet, klaar uit.

Ik heb regelmatig e.e.a. laten versturen vanuit Spanje en dat is tot dusver altijd zonder problemen verlopen.

Ik hoop dat dit genoeg licht brengt op de kwestie en als je vragen hebt PM me!

:p :p
 
Laatst bewerkt:
thank, goeie info
 
Ik begrijp 1 ding wel niet goed, je zegt dat er zo ongeveer niks te krijgen is maar dat je toch al veel hebt opgestuurd?

Gewoon op de zwarte markt gekocht dan?
 
hij zegt dat je vooral in catalonie niet moet proberen (de kust van de franse grens tot alicante). en opsturen is geen probleem. binnen europese gemeeschap worden pakjes toch niet gecontroleerd. door frankrijk rijden met verboden middelen is nooit veilig. denk maar aan de tour de france. in frankrijk is red bull zelf verboden. ik ken iemand die beweerde dat hij op de canarische eilanden ook bij sommige apothekers vanalles kon kopen. ik zie die persoon wel niet meer.
 
Ik heb een aantal hele goeie contacten in Spanje die precies weten wat de reguliere markt doet, en wat voor effect dat op de zwarte markt heeft.

Hij neemt o.a. af van een groothandel en hoe die dat doen is een raadsel. Ik heb pas nog weer 9 paketten met Winstrol laten opsturen, ben benieuwd wanneer ze hier zijn. Op de Canarische eilanden kon ook ook een lange tijd een hop gehaald en nu trouwens nog, alleen is het beschikbare assortiment flink ingekrompen door controles.
 
goede info
 
Oke , even hier terug op komen, ik was afgelopen week in spanje en heb daar een paar apotheken afgelopen, aangezien ik goed spaans spreek, heb ik toch een aantal dingen gemakkelijk kunnen kopen.
Ik heb clenbutarol, clomid, hcg, proviron voor een prikkie kunnen kopen.
Niet in alle apotheken kun je dit krijgen, ga naar de apotheken waar ze niet in witte jassen staat.
Ik heb een heleboel apotheken gezocht en ben daar dus achter gekomen.
Ook heb ik Testoviron van schering voor 3 euro per ampul kunnen krijgen, helaas maar eentje voor de prijs, de prijzen hebben ze aangepast ze kosten nu 10 euro per ampul en deze is ook alleen maar via doktorsrecept tekrijgen, sommige apotheken willen er wel één verkopen, dus moet je voor een kuur echt 20 apotheken bezoeken om aan 20 ampullen te komen. En niet echt leuk als ze ook nog eens 10 euro per stuk kosten.
Alleen weet je wel zeker dat je geen nepspullen hebt.
 
"Ik heb clenbutarol, clomid, hcg, proviron voor een prikkie kunnen kopen."

Dat heb ik meermalen in diverse posts gezegd: Deze producten zijn dus WEL te koop.

Testoviron is sinds 6 maanden met 200% in prijs per ampul gestegen, ook dat heb ik vermeld.
Opnieuw 'lijkt' het alsof er van alles is te krijgen maar dat is dus absoluut niet zo.

De Testoviron heb je gegarandeerd niet binnen Catalonie bemachtigd. Ook dat is erg belangrijk te vermelden aangezien veel mensen niet buiten Catalonie komen wanneer ze in Spanje zijn.
 
Ja dat kan wel klopen, boven in spanje zijn ze veel moeilijker, ik ben in zuid-spanje geweest (malaga, torremolinos) en daar is best wel wat aan te komen, mits je de goede apotheker hebt. Daarbij spreek ik ook vloeiend de spaanse taal en is makkelijker. Ik heb ook bij een heleboel apotheken nee gekregen en meestal stonden er mensen met een witte jas.
Ik kan wel vertellen dan proviron 3,40 euro per doos, hcg 5 euro voor 3x 2500 ampullen, clenbuterol 3,57 per doos
 
Laatst bewerkt:
HCG is tegenwoordig niet leverbaar meer, fabricage is gestopt.

Voorraden die over zijn worden leegverkocht en dan is het over in Spanje wat betreft HCG.
 
Weet jij ook waarom zei gestopt zijn , is het niet oke of zijn er betere dingen?
 
Waarom stop de productie van dit merk HCG in Spanje? En waarom stopt Zambon met Winstrol? Het zijn vaak productie-technische achtergronden of anders commerciele.

Waarschijnlijk levert het te weinig op.
Maar elders is er genoeg te krijgen; Griekenland etc.
 
beste vrienden,

ga aub lekker een weekje naar egypte daar kun je alles gwoon kopen 70 euro cent de ampul sust/deca, en als je niet te gek doet loop je gewoon door in amsterdam

See ya
 
In Egypte. En hoe zeg jij dan tegen zo'n Apotheker wat je wilt hebben? Begrijpen ze het woord testo en deca, of zijn daar Arabische benamingen voor?
 
Nou Long, hoveel BB'ers denk je dat er in de apotheekjes van Cairo e.d. komen? Je bent de enige niet! :D:D:D
 
Dus de namen zoals wij ze hier gebruiken kennen ze daar ook, bedoel je?
 
Zucht :D

Als een Duitser vraagt om Kartoffeln in Zandvoort weet iedere strandtent-eigenaar wat ie wil eten. Snappie? :)
 
Het is duidelijk wat je bedoelt, maar je kan de Duitse taal, een buurtaal, niet vergelijken de Arabische taal. Vandaar mijn vraagteken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven