Fitness Seller

SPANJE: Voor eens en voor altijd alles op een rijtje!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog steeds veel onduidelijkheid betreffende Spanje en de vrije verkoop van AAS en gerelateerde middelen.
Ik heb hier al eens eerder uitvoerig over geschreven en dit is wat ik schreef:

"Ik heb regelmatig e.e.a. uit het buitenland gehaald of laten overkomen. Douane-controle is er nauwelijks en als e.e.a. is verpakt in een medicijnenbox is het nog verklaarbaar, los daarvan moet je iemand tegenkomen die ook nogeens verstand heeft van zaken.

In Spanje, althans in Catalonie, waar we allemaal wel vaker zijn geweest, kun je het vergeten met AAS, maar enkele dingen zijn er nog wel te krijgen zoals Clen, Clomid en Nolvadex."

Ik heb er zelf jaren gewoond en kan je vertellen dat AAS even zwaar bejaagd worden als harddrugs de laatste anderhalf jaar.
De politie heeft z'n prioriteiten verlegd en intussen denken veel Nederlanders dat de situatie dezelfde is al de jaren '70 maar dat kun je echt vergeten.
Recepten worden geregistreerd (jouw naam en adres en dat van de arts) bij het Catalaanse Ministerie van Gezondheid in Barcelona en geen arts die je even 100 ampullen Deca voorschrijft want hij is meteen het haasje.

Er hoeft dus niet geschoven te worden met geld want een apother krijgt niks aan stock binnen als ie niet de vereiste recepten kan tonen, zo simpel is het.

Sinds kort is er een ware jacht op Efedra, Celltech is verbannen omdat het Efedra zou bevatten en alle Efedra-gerelateerde producten mogen niet meer verkocht worden.

HCG is sinds augustus vorig jaar al helemaal moeilijk te krijgen, ik kwam zelfs vorige week nog met een doktersrecept bij de apotheek maar ze accepteerden het niet eens wetende dat het voor mij is en niet voor een vrouw.

Het enige dat je misschien nog zou kunnen krijgen is Arimidex, Nolvadex, Clomid en heel misschien Clenbuterol.
TIP: Vraag dan NIET naar Clenbuterol of Spiropent maar om Ventolase. Dat merk is totaal onbekend maar is precies hetzelfde en wordt zondermeer aan je meegegeven. Ventolase is ook vloeibaar te verkrijgen.

DE DOUANE:

Spaans douane controleert matig maar als je aangehouden wordt voor onderzoek dan is het beter als je een voorraadje voor eigen gebruik hebt dan een hele partij aan handel.
Eigen gebruik is nog toelaatbaar, afhankelijk van wie je voor je hebt. Ik vervoer alles altijd in een officiele medicijnbox.

FRANSE DOUANE: Is altijd op jacht naar domme Nederlanders die wat dan ook mee proberen te smokkelen. Na Afrikanen zijn wij het meest gehate volkje aan de Franse grens en dat blijkt wel aan het aantal auto's met Nederlandse kentekenplaat dat mag stoppen voor extra controle. Drugsfreaks zijn we volgens hen.
Ik had een aanbod gekregen van een vriend om mee te rijden maar ik pas ervoor om met een complete kuur aan de Franse grens te staan.

Ik kan je vertellen dat als je je auto volpropt en aan de Spaans/Franse grens door één der partijen wordt aangehouden dan ben je gewoon zúúr! Het mag niet, klaar uit.

Ik heb regelmatig e.e.a. laten versturen vanuit Spanje en dat is tot dusver altijd zonder problemen verlopen.

Ik hoop dat dit genoeg licht brengt op de kwestie en als je vragen hebt PM me!

:p :p
 
Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
haha dat was dus een fijne vakantie, spietuut :)

Hehe hoeveel betaalde jij in spanje ook weer voor een doosje clomid ? :o

Of was dat nolva ? :scratch:
 
Iemand (huidige) info over Bulgarije of Polen?

(karma)
 
Ik meen dat in Spanje de clomid 1,71 euro kost voor 20 stuks van 50mg
 
weet iemand over er landen dichterbij zijn waar je ook leuk kunt shoppen?!
 
JimmyH zei:
weet iemand over er landen dichterbij zijn waar je ook leuk kunt shoppen?!

In Engeland is het legaal om AAS te bezitten (voor eigen gebruik). En er zijn geen grenzen. Probleem is dat je dan wel je adresjes moet vinden om het te krijgen aangezien verkoop wel strafbaar is.
 
Nolvadex in Spanje: 17.91 euro voor 60 tabs/20 mg

Heb nog 100 tabs liggen :)
 
haha die heb ik ook....owneej HAD ik :(
 
Pumpin' zei:
zelfde in lloret de MAr. Kon er wel alleen maar nolva krijgen maar ze hadden maar steeds 1 doosje op voorraad....*zucht*

Had je mij even moeten vragen. Ik had je zo aan betere adresjes daar geholpen.
:cool:
 
Toch wel makkelijk al die AAS uit het buitenland.
En stukken goedkoper dan hier!!!!
Ga denk ik een paar jaartjes in Spanje trainen?
 
@Pumpin:

Ligt er gewoon aan of je een betrouwbaar gezicht hebt of niet! :D

Ik kon zonder problemen meerdere doosjes nolva meekrijgen.....heb dr maar 2 meegenomen. Ben niet zo gretig :p
 
@leviathan

Ik heb uit griekenland meteen een grote doos clomid meegenomen.
Heleboel aan kameraden gegeven, en de rest kan ik een heel leven lang van nakuren. (ik ben wel gretig) :devil:
 
Leviathan zei:
@Pumpin:

Ligt er gewoon aan of je een betrouwbaar gezicht hebt of niet! :D

Ik kon zonder problemen meerdere doosjes nolva meekrijgen.....heb dr maar 2 meegenomen. Ben niet zo gretig :p

ik heb anders een heel onschuldig lief gezichtje :dunno:


misschien dat salou en lorret toch anders is, of ik had de wat meer louchere apotheekjes op moeten zoeken buiten het centrum.....kan ook.
 
benny205 zei:
Toch wel makkelijk al die AAS uit het buitenland.
En stukken goedkoper dan hier!!!!
Ga denk ik een paar jaartjes in Spanje trainen?

ga dan meteen naar turkije, Egypte, iran of griekenland. In spanje is niet meer zoveel te krijgen qua AAS. (niet zoveel als in de eerder genoemde landen dan)
 
Pumpin' zei:
ga dan meteen naar turkije, Egypte, iran of griekenland. In spanje is niet meer zoveel te krijgen qua AAS. (niet zoveel als in de eerder genoemde landen dan)

:thumbs:
 
hoe zit het eigenlijk met italie en aas ?
 
Ik heb alleen maar wazige dingen uit Italie mogen vernemen.

Italiaanse (Schering) Primo, en er zijn wat testosteron-merken die meer gefaked worden dan echt zijn.
 
Ik ga naar Polen en Bulgarije zoals ik hierboven al zei. Nou heb ik begrepen dat je in Polen alleen Omnadren (test blend, tegenwoordig hetzelfde als sustanon, toch?) kunt krijgen.
En in Bulgarije Bionabol wat geloof ik Dianabol is.
Clomid, Nolva? Zeker ook niet eens?

Omnadren en Dianabol is nou niet iets waar ik nou het meest op zit te wachten.
 
Omnadren en Dianabol is nou niet iets waar ik nou het meest op zit te wachten.

Wie we? :D

Maarre, zou het geen idee zijn om een eigen topic te starten met een nieuw land of een nieuwe regio als onderwerp, bijvoorbeeld 'oostblok', dan houden we elke thread een beetje clean.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven