XXL Nutrition

Gestopt (v) Spareribbies contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen!

Bedankt allemaal:heart:
Ik doe mijn best:rolleyes:

Geen idee hoe ik moet citeren maar bij deze voor de vraag om een begin foto;

Zomer 2016, 55kg
Screenshot_20180123-173806.png

Januari 2018, na bulken en bouwen 67kg
Screenshot_20180123-174606.png
 
Thnx beiden!!

Vet bizar, als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik mijzelf niet als heel gespierd ofzo maar "gewoon", in de gym natuurlijk wel wat meer met pomp maar tussen al die grote gasten lijk ik nog steeds klein:o ( hebben jullie dat ook?)

Vandaag ging een vriendin mee trainen, zij is even groot en heeft het zelfde postuur als ik had 1,5jaar geleden (1.66 55kg ongetraind) en opeens leek ik een beest:roflol:

Oké dus we vonden het best grappig om voor de gelegenheid ons vetpercentage te laten meten, aangezien ik dat bij de start nooit heb gedaan en nu kon ik het dan toch een soort van vergelijken:p

Zij 24% terwijl ze gewoon slank is:eek: en ik 15,4% (ik heb al vaak gelezen hier dat het niet echt betrouwbaar is maar geeft vast wel een beetje inzicht toch?), toch wel blij mee:D

Geen afterworkout/vergelijkings selfie want ik vergeet zowiezo altijd mijn telefoon en zij had hem ook nog in de auto liggen :emo:

Toen was het tijd voor PATAT:heart:
20180518_171803.jpg
 
Ja ik hoor het ook wel vaak van anderen dat je het "echt duidelijk ziet dat je traint", maar op sommige lichaamsplekken vind ik van niet...

Met een plaat waar je opstaat gemeten of met een tangetje waar je je huid mee vastpakt? Laatste vind ik zelf alleen betrouwbaar in de zin dat je daarmee tijdens een bulk/cut wel progressie kan bijhouden en dus kan vergelijken met je beginmeting.
 
Haha ja dat dus!

Gemeten met een tang op 4 punten:)




Oooohhh ik kan me dus ook optrekken, 3x:cheer:

Vriendin vroeg of ik dat kon?
"Nee kan ik niet, uhm nooit geprobeerd eigenlijk, wacht ik probeer het even:idee:"

Ik moet haar vaker meenemen:D
 
Vet bizar, als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik mijzelf niet als heel gespierd ofzo maar "gewoon", in de gym natuurlijk wel wat meer met pomp maar tussen al die grote gasten lijk ik nog steeds klein:o ( hebben jullie dat ook?)
Als je met 'grote gasten' mannen bedoelt, is de vergelijking nogal zinloos.
En al helemaal als ze dat niet volledig op eigen kracht hebben bereikt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je drie strikte pull-ups kunt maken, heb je denk ik al meer dan 90% van de dames die daar rondlopen achter je gelaten.
 
Laatst bewerkt:
Haha ik snap wat je bedoeld, thnx!

Gister mijn record verbroken met hiptrust; 6x 110:cool: 1 dude vond het grappig dus heb hem uitgenodigd om mee te doen, dat vond ik wel super grappig:clown:
Had maar even fullbody gedaan, omdat ik vrijdag met vriendin ook al een fullbody deed en ik vandaag en morgen rustdag heb ( vandaag ivm gesloten gym door Pinksteren en morgen hebben ze aangepaste openingstijden en laat ik nou verjaardag van mijn omaatje hebben waar ik echt heen wil, ga ik dus niet redden) mijn hele schema in de war:nut:
Dinsdag gewoon weer beginnen met benen.
Na de workout had ik nog een afspraak, trainingspaard verkeersmak maken dus 1,5 uur met het beestje langs de weg gewandeld, goede cardio, leuker dan op de loopband:D

Vandaag dus rustdag maar wel weer goede cardio gehad, paar uur in het bos gewandeld/gezwommen met een vriendin en onze paarden;
20180520_225446.jpg
20180520_231448.jpg
20180520_230017.jpg

Daarna had ik hongerrrr
20180520_211654.jpg

Nu nog een bakje kwark en dan:zzz:
Goodnight!!
 
tussen al die grote gasten lijk ik nog steeds klein:o ( hebben jullie dat ook?)

Yep, dat heb ik ook, maar met mijn 1,63 zal dat ook altijd wel zo blijven denk ik :D

Maar goed, ff zonder gekheid, je hebt een prachtig fysiek om mee te starten ben reuze benieuwd wat je gaat bereiken. In ieder geval heel veel succes gewenst.
 
Bedankt allemaal en leuk dat jullie volgen!!

Haha talandsmal gelukkig trapt ie niet door je scherm heen;)

Vissertje1980 misschien is dat het wel gewoon:idee: :D
Thnx ik ben ook vet benieuwd, heb ook echt geen idee wat ik kan verwachten maar vind het echt interessant en leuk om te zien wat er gebeurt :p

Vandaag dus weer rust en niet veel boeiends te melden:o
 
Gister benen gedaan, had niet super veel tijd dus begon met een superset squaten, eerst wijd daarna smal.
W 1x12x20 - S 1x12x20
1x12x40 - 1x12x40
1x12x60 - 1x12x60
1x08x70 - ------------
Zwaarder dan 70 kan/durf ik niet:o

Daarna deadlift

1x12x50
1x12x60
En toen kwam de "vibekiller" irritant doen en was ik mijn concentratie kwijt, 2x4x70 en nog 1x1x80 (1x92,5 is mijn max) toen de boel snel opgeruimd en walking lunges gaan doen 4x24x25(kg op mijn rug).
Nog wat standing calf raises en toen moest ik gaan.

Savonds nog naar het strand gegaan met mijn hond, ruim een uur gewandeld:)

Vanochtend woog ik nog maar 60,5kg.... Dat was niet de bedoeling:(, denk dat ik wat extra moet eten op de dagen dat ik zo actief ben:burger:
Snap nu wel waarom ik altijd in vorm ben gebleven haha

Vandaag push dag, dit vind ik de moelijkste dag.
Ik doe zoveel mogelijk met dumbells en anders kabel omdat ik op machines of barbell ga compenseren met rechts en dan word ik scheef.


Dumbellpress
1x12x10(kg per arm)
1x12x12
1x12x14
1x08x16

Lateral raises, 2sec. vast houden op zwaarste punt.
3x12x2
Datzelfde maar dan met een kabel om een ander deel te pakken.
1x12x10(kg per arm)
1x12x12,5
1x08x15
1x12x10
Zelfde maar dan naar voren zittend op een bankje voor achterkant schouders
3x12x2

Triceps vooroverstaand :shrug: 2sec. vast houden op zwaarste punt
3x12x5

Supersetje triceps in kabelstation;
1; stukje naar achter staan, kabel haaks op je arm en dan onderaan 2sec. vast houden.
2; stap naar voren en de oefening doen zonder vasthouden.
3; bijna tegen dat ding aanstaan en dan 2sec. hoog vasthouden.

1x12x20
1x12x25
1x10x30

Shoulderpress, deze wel even op de machine gedaan, supersetje op de 2 manieren hoe je hem vast kan houden:emo:

1x12x15
1x12x20
1x08x25

Incline dumbellpress smallgrip (was al moe)
3x12x10

Morgen pull-dag, dat vind ik veel leuker:D
 
Oké vandaag rug gedaan, ging lekker!
Heb weer even pull-ups gedaan en gefilmd, speciaal voor mijn logje :D
Normaal ben ik niet van het filmen en al helemaal niet van de sefies:emo:
Vond het dan ook vet akward maar nu hebben jullie er wel een beeld van:p

Begonnen met lat-pulldown wijd
1x12x25
1x12x30
1x12x35
1x05x40

Seated cable row small
1x12x30
1x12x35
1x12x40 (Oké de laatste 3 waren echt lelijk)
1x05x45

Goodmornings
1x12x25
1x12x30
1x12x35
1x08x40

PULL-UPSSS
Small
4x3
Normaal
4x2
Screenshot_20180524-155557_Gallery.jpg Screenshot_20180524-154103_Video Player.jpg
Hoop dat de uitvoering goed is!
En anders zijn tips welkom:D

Daarna nog single arm bumbell-rows :shrug:(noem je dat zo?) gedaan, op zo'n bankje weet je wel;)
1x12x14(per arm)
1x12x16
1x12x18
1x10x20

Lat-pulldown medium
1x12x30
1x12x35
1x08x40
1x12x25

Kapot!! Morgen weer benen:heart:
 
Het zijn foto's die je geupload hebt, geen filmpjes.

En ja, dat noem je single arm dumbell rows :)
 
Knap fysiek voor iemand dat een jaartje bezig is! Ben benieuwd hoe het zal lopen.

Tel je trouwens ook nog je kcals/macros?:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven