AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Spareribbies contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aardige gewichten ook! Lekker bezig meis! :D
 
Oh ja proudpizza, hoe plaats je een filmpje?
Heb dr maar even screenshots van gemaakt;)
Maar misschien trek ik niet hoog genoeg op of hou ik mijn benen verkeerd haha i don 't know:rolleyes:

Nootmuskaatje, thnx!! En nee ik eet wat ik in de beginpost heb getypt en dat gaat goed:)
Nu merk ik dat ik veel afval als ik actieve dingen doe (met paard naar bos of met hond naar strand) dus nu ga ik op dat soort dagen wat extra eten.

Dank je HillR!! Rug is sterk:D
Daarom baal ik altijd met schouders... slappe hap:o
 
Vaak gaan mensen eerder de fout in onderin in de beweging bij een pullup of chinup. Nu ben ik zelf niet van het kamp "je móet elke rep vanuit deadhang beginnen", maar zeker wel met gestrekte armen.

Bij de upload bestand button kan ik kiezen voor "documenten" op m'n android telefoon en via daar een filmpje kiezen.
Anders kan je het ergens uploaden (bv youtube) en de link daarvan hier delen :)
 
Haha dus ik had die screenshots beter hangend kunnen maken?:p
Screenshot_20180527-005638_Samsung Internet.jpg kut...

Morgen weer pull-dag, misschien kan ik een korter filmpje maken:)

Anyway, gister benendag, ging lekker!

Begonnen met legextention, bovenin 2sec vast houden.
1x12x25
1x12x30
1x12x35

Toen een supersetje legpress; voeten smal onderaan die plaat-> voeten medium het midden -> voeten wijd boven aan, elke keer 2sec vasthouden op zwaarste punt geen rust tussen deze setjes, branden als een malle:D

1x12x50 (op alle 3 de voetstanden)
1x12x60
1x10x70

Seated leg curl, zelfde grap met dat 2 sec vasthouden.
1x12x15
1x12x20
1x12x25

Benen waren wel ff zuur, door naar de hipabduction, super langzaam en 2sec vasthouden:D
1x12x60
1x12x65
1x12x70

Adduction, zelfde verhaal

1x12x65
1x12x70
1x12x75

Toen naar de "multi-hip" ik kon dat hele apparaat niet, maar je kan ermee doen wat overeen komt met cablekicks, alleen dan trap je dat ding weg (lekker duidelijk:p)
1x12x30 (per been)
1x12x40
1x12x50

Je kan hem ook opzij doen, dus dat deed ik en nu bovenin weer vast houden
1x12x10
Toen kwam de dame van de sportschool "kom Elies is ga je de cable pull throug leren!" uhm oke...:D
man man man wat is die oefening ongemakkelijk:o voelde het wel goed dus ga hem zeker vaker doen maar dan wel als het heel rustig is:emo:
Toen gingen we nog even poseren oefenen, deze dame doet ook wedstrijden maar dan bikini wellness en geloof me, naast haar lijken mijn benen helemaal nergens op:nut: #goals

Goed, daarna nog even bulgarian splitsquats gedaan
1x12x20(kg op mijn rug, per been)
1x12x25
1x12x30

Toen vond ik het wel welletjes, savonds nog naar het strand gegaan, daar een dikke vette hamburger gegeten :heart: omdat het vrijdag was.

Vandaag weer push-dag
Begonnen met 3x12pushups

Toen die 3 zelfde schouder oefeningen als de vorige keer.

Dumbellpress in het zelfde rijtje als de vorige keer:o

Dumbell shoulderpress zittend op een bankje
3x12x7

Incline dumbell press, ik wilde een trappetje maken maar "mijn" gewichten waren bezet dus uiteindelijk 3x12x10

Superset triceps in het kabelstationnetje, kleine stang onderlangs vastpakken, onderaan weer 2sec vast houden-> bovenlangs vastpakken, onderaan 2sec vast houden
1x12x25
1x12x30
1x05x35 --> 1x12x25

Ik weet niet hoe deze oefening heet, maar is voor je achterkant, met zo'n touw aan een kabel, trek je richting je hoofd en dan de vasthouden..... snap je het nog :clown:
1x12x25
1x12x30
1x12x35

Superset schouders, 1 bent over flys, 2 lateral raises, 3 front raises, deze keer met 2 kilo in elke hand en snelle korte bewegingen geen pauze
3x12

En toen was het bijna sluitingstijd, iedereen was al weg dus dé uitgelezen kans om die cable pull through te oefenen:D
1x15x20
1x15x30
1x15x40
1x15x20

Voelde nu al wat minder ongemakkelijk, als ik nog een paar keer zo oefen durf ik het straks ook wel in een volle gym:cool:


Weltrusten:zzz:

Screenshot_20180525-233439_Video Player.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oh thnx! Ik zal morgen even kijken hoe ik dat doe!
 
Flinke training gehad met dat mooie weer, klasse :thumbs:
 
Bedankt en bedankt!:D
Is wel afzien hoor, wij hebben geen airco alleen een paar ventilatoren :o

Oké, uploaden heb ik even via YouTube gedaan, hoop dat het werkt want heb het nooit eerder gedaan:p

Vandaag pull-dag, gym was bijna leeg, super chill:cool:

Lat pull down wijd
1x12x20
1x12x25
1x12x30
1x10x35

Lat pull down smal
1x12x25
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Seated cable row
1x12x25
1x12x30
1x12x35
1x08x40

Bentover row(?)
1x12x20
1x12x30
2x08x40

Dumbell bicep curl
1x12x07
1x12x08
1x12x09
1x12x10

Tussendoor beetje optrekken hier en daar, was net een aap vandaag:roflol:





Vast nog lang niet perfect maar ik blijf ze gewoon oefenen, want als ik niks doe gebeurt er ook niks:flexgrin:

Savonds weer naar het bos gegaan met paard, extra halve avocado en blikje tonijn bij gegeten, hoop dat dat genoeg was:rolleyes:

Screenshot_20180527-232215_Gallery.jpg
Gymrat, waterrat:emo:
 
Is niet heel slecht, maar probeer nog wat stiller te hangen en te beginnen vanuit een deadhang.

Kijk hier eens naar:
 
Okeeee ik oefen nog even door:clown:
Thnx!
 
In !
wel benieuwd, de meesten cutten voor de contest, jij gaat een bulk aan :thumbs:
 
Wat mensen wel eens vergeten is om in te ademen voor je de pull up doet en zo je core meer op spanning te houden. Het lijkt erop dat je de pull up puur vanuit je armen/rug doet want je bengelt een beetje. Het is eigenlijk net als alle andere oefeningen, je doet ze met je hele lichaam.
Verder vind ik dat je er voor iemand die gaat bulken al behoorlijk grof bent, pas je op dat je niet uit je voegen schiet, je hebt dikkere poten dan menig vrouw die er al jaren voor traint.
 
Verder vind ik dat je er voor iemand die gaat bulken al behoorlijk grof bent, pas je op dat je niet uit je voegen schiet, je hebt dikkere poten dan menig vrouw die er al jaren voor traint.
Lekker subtiel...
 
Weer wat complexen erbij... Ik zou niet weten wat er mis is met haar "poten", integendeel :clap:
 
Wat mensen wel eens vergeten is om in te ademen voor je de pull up doet en zo je core meer op spanning te houden. Het lijkt erop dat je de pull up puur vanuit je armen/rug doet want je bengelt een beetje. Het is eigenlijk net als alle andere oefeningen, je doet ze met je hele lichaam.
Verder vind ik dat je er voor iemand die gaat bulken al behoorlijk grof bent, pas je op dat je niet uit je voegen schiet, je hebt dikkere poten dan menig vrouw die er al jaren voor traint.

Zouden juist meer vrouwen moeten zijn met zulke doelen imo.
 
Ben je nou je eten aan het wassen? :trollface:

Beetje offtopic maar heb je nooit last van mensen die hun honden los laten lopen terwijl die naar paarden toe rennen? Laatst nog zon mafketel met 3 herders, 1 herder was door mijn paard getrapt en vriendin die mee was heeft die hele kerel omver geramd met haar paard. Kon zelf nog net haar hond bij haar nekvel van de grond af trekken zodat die niet aangevallen werd door die kut honden.

Ja ik weet dat je honden niet moet optillen als ze ruzie hebben maar nu was het zo hoog dat die gewoon buiten bereik was :o

Gewoon t zijn echt altijd herders of van die kleine kuttenlikkers die vervelend doen :fuu:
 
Ik bedoel het positief jongens, dat ze gewoon al erg goed in vorm is.
Dus niet over mijn rug punten willen scoren, gewoon zelf doen.
 
Ik bedoel het positief jongens, dat ze gewoon al erg goed in vorm is.
Dus niet over mijn rug punten willen scoren, gewoon zelf doen.
Tis maar net hoe je het brengt. 'Dikke poten' klinkt niet echt vleiend...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven