AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Spareribbies contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie shape, zeg! Ik volg :)
Benieuwd naar de fullbody trainingen en het effect dat je hiervan gaat hebben.
 
Alleen.... alles wit daarna:roflol:
En ze hebben van die zwarte rubberen tegels waar het helemaal tussen zat :oGelukkig ben ik een super schattig en kwam ik ermee weg:p volgende keer straps proberen :D

Oeeeps, naja it happens:) Tof dat je het magnesium hebt geprobeerd, ik ben benieuwd hoe de straps je gaan bevallen!
 
Alleen.... alles wit daarna:roflol:
En ze hebben van die zwarte rubberen tegels waar het helemaal tussen zat :oGelukkig ben ik een super schattig en kwam ik ermee weg:p volgende keer straps proberen :D

Laatst sprak ik met iemand bij ons in de gym die vloeibare magnesium bij zich had. Bij ons mag je ook geen poeder gebruiken maar die vloeibare was geen probleem. Werkte volgens hem bijna net zo goed als de poeder vorm. Misschien dat je dat eens kan proberen.
 
Haha vissertje1980, dat is precies wat ik had gebruikt:o

Alsnog bedankt voor de tip kardemompeul! Het hielp wel:D

Thnx Bubs!

Ik ben nog een beetje zoekende hoor kwa fullbody want het geeft tot nu toe niet echt voldoening en ik heb 0,0 zelfbeheersing als het gaat om niet TE veel doen.

De gymowner zei; alle spiergroepen 1 oefening en elke dag één spiergroep wat meer/zwaarder doen, dan heb ik dus niet het gevoel dat ik iets gedaan heb:o

Nu heb ik zowiezo nooit last van spierpijn of verzuring misschien heel even tijdens/na een oefening maar geef me 5min. rust en het is weer weg, met fullbody voel ik dus echt helemaal niks:clown:

Dus ging ik gister al meer doen maar dat lijkt me dan ook weer niet heel handig kwa herstel:rolleyes:

Ik wil niet meer rust dagen want het is nog steeds ook een psychisch dingetje...

Misschien is twee spiergroepen eruit laten springen een idee?

Gister heb ik bijvoorbeeld dit gedaan;

Lat-pulldown normaal
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Cable pull through (in een volle gym jaja)
1x12x35
1x12x40
1x12x45
1x12x50

Superset Triceps met rope in kabelstation naar bicep met kleine stang in het kabel station
T
1x12x10
B
1x12x20
T
1x12x15
B
1x12x25
T
1x12x20
B
1x10x30

En omdat ik daar toch al bezig was ook nog latt pushdown (en nee ik ben geen aso, na elke oefening vraag ik de of iemand hem nodig heeft en bij geen gehoor ga ik doooorrr:cool:)
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Supersetje schouders voorovergebogen side raises, staand side raises, front raises
3x12x02

Superset op de legpress smal medium wide 2 sec vasthouden
1x12x60
1x10x70
1x08x80 vasthouden was niet meer mogelijk

Single leg hipthrust
3x12xBW per been

Lat-pulldown maar dan dat je hem in je nek trekt zegmaar
1x12x25
1x12x30
1x12x35

Facepulls
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Borst overgeslagen want ik had eergister al push ups gedaan en ik vind het niet een hele mooie spiergroep voor mij:clown:

Ik ga nu ook "cutten"!
Als in niet meer bij eten op de dagen dat ik actief ben en ik heb mijn eten even wat beter verdeeld.

Sochtends de eiwitshake, later havermout wat ik weer terug breng naar 8 eetlepels (nu 10).
Middag 2 gekookte eitjes, later kip met rijst in ketjap (rijst ook iets minderen).
Savonds sperziebonen of broccoli met duitse biefstuk en een gebakken uitje en later voor het slapen kwark met blauwe bessen lijnzaad rozijnen en noten.

En natuurlijk mijn stukje pure chocola ergens tussendoor als ik daar trek in heb en na een training een eiwitshake en een banaan. Vrijdag blijft patat dag!

Ik eet graag hetzelfde omdat ik dan niet na hoef te denken, dan ook niet zin krijg in van alles en nog wat en niet langs schappen vol lekkere dingen hoef te dwalen;)

Dit omdat ik voor volgende maand een fotoshoot gepland heb en nu word het opeens "echt":emo:
Of ik de foto's ga gebruiken voor de contest weet ik niet want vind het zonde om dr een blad met "big-t Memorial contest" bij te gebruiken:o maar ik wil ze best hier plaatsen hoor:p
 
Haha vissertje1980, dat is precies wat ik had gebruikt:o

Alsnog bedankt voor de tip kardemompeul! Het hielp wel:D

Thnx Bubs!

Ik ben nog een beetje zoekende hoor kwa fullbody want het geeft tot nu toe niet echt voldoening en ik heb 0,0 zelfbeheersing als het gaat om niet TE veel doen.

De gymowner zei; alle spiergroepen 1 oefening en elke dag één spiergroep wat meer/zwaarder doen, dan heb ik dus niet het gevoel dat ik iets gedaan heb:o

Nu heb ik zowiezo nooit last van spierpijn of verzuring misschien heel even tijdens/na een oefening maar geef me 5min. rust en het is weer weg, met fullbody voel ik dus echt helemaal niks:clown:

Dus ging ik gister al meer doen maar dat lijkt me dan ook weer niet heel handig kwa herstel:rolleyes:

Ik wil niet meer rust dagen want het is nog steeds ook een psychisch dingetje...

Misschien is twee spiergroepen eruit laten springen een idee?

Gister heb ik bijvoorbeeld dit gedaan;

Lat-pulldown normaal
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Cable pull through (in een volle gym jaja)
1x12x35
1x12x40
1x12x45
1x12x50

Superset Triceps met rope in kabelstation naar bicep met kleine stang in het kabel station
T
1x12x10
B
1x12x20
T
1x12x15
B
1x12x25
T
1x12x20
B
1x10x30

En omdat ik daar toch al bezig was ook nog latt pushdown (en nee ik ben geen aso, na elke oefening vraag ik de of iemand hem nodig heeft en bij geen gehoor ga ik doooorrr:cool:)
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Supersetje schouders voorovergebogen side raises, staand side raises, front raises
3x12x02

Superset op de legpress smal medium wide 2 sec vasthouden
1x12x60
1x10x70
1x08x80 vasthouden was niet meer mogelijk

Single leg hipthrust
3x12xBW per been

Lat-pulldown maar dan dat je hem in je nek trekt zegmaar
1x12x25
1x12x30
1x12x35

Facepulls
1x12x30
1x12x35
1x12x40

Borst overgeslagen want ik had eergister al push ups gedaan en ik vind het niet een hele mooie spiergroep voor mij:clown:

Ik ga nu ook "cutten"!
Als in niet meer bij eten op de dagen dat ik actief ben en ik heb mijn eten even wat beter verdeeld.

Sochtends de eiwitshake, later havermout wat ik weer terug breng naar 8 eetlepels (nu 10).
Middag 2 gekookte eitjes, later kip met rijst in ketjap (rijst ook iets minderen).
Savonds sperziebonen of broccoli met duitse biefstuk en een gebakken uitje en later voor het slapen kwark met blauwe bessen lijnzaad rozijnen en noten.

En natuurlijk mijn stukje pure chocola ergens tussendoor als ik daar trek in heb en na een training een eiwitshake en een banaan. Vrijdag blijft patat dag!

Ik eet graag hetzelfde omdat ik dan niet na hoef te denken, dan ook niet zin krijg in van alles en nog wat en niet langs schappen vol lekkere dingen hoef te dwalen;)

Dit omdat ik voor volgende maand een fotoshoot gepland heb en nu word het opeens "echt":emo:
Of ik de foto's ga gebruiken voor de contest weet ik niet want vind het zonde om dr een blad met "big-t Memorial contest" bij te gebruiken:o maar ik wil ze best hier plaatsen hoor:p

Als je gewoon met je gezicht erop staat dan hoef je geen blad erbij te houden hoor, zolang het maar duidelijk is dat jij het echt bent ;)
 
Top!! Dan gebruik ik die foto's voor de contest:D
 
Haha vissertje1980, dat is precies wat ik had gebruikt:o

Maar van dat vloeibare spul krijg je toch juist geen troep? Die gast in de gym bij ons had het namelijk in gebruik toen ik het er met hem over had maar je zag er niks van. Hij had ook een bakje bij hem met een blok er in en wat losse poeder maar juist dat gaf een hoop troep en dat mocht niet.
 
Maar van dat vloeibare spul krijg je toch juist geen troep? Die gast in de gym bij ons had het namelijk in gebruik toen ik het er met hem over had maar je zag er niks van. Hij had ook een bakje bij hem met een blok er in en wat losse poeder maar juist dat gaf een hoop troep en dat mocht niet.

Vloeibaar magnesium geeft vaak alsnog wel af. Maar het verstuift niet alle kanten op, wat bij vast magnesium wel zo is.

Spareribs wat voor fullbody schema volg je nu? Een zelfgemaakte? Vind dit nou niet echt onder fullbody vallen wat betreft oefeningskeuze
 
Die vloeibare van mij gaf in iedergeval wel af:o
Maar heb straps, strong grips, griprubberdingen en lifting belt gister binnengekregen dus ik ga vandaag checken wat werkt!

Ja zelfgemaakt proudpizza, hoe ziet een fullbody schema er wel uit?:)

Ik merk nu dat mijn schouders het wel fantastisch vinden om elke dag geprikkeld te worden, mijn benen niet, die moeten gewoon hard werken en dan een paar dagen rust.
Triceps en biceps ook overgeslagen want die gaan te snel, vind ik niet mooi.
Dusss leuke opwelling maar ik laat het toch maar even bij het oude, dat ging goed als ik maar niet te zwaar ga. Na mijn wedstrijd ga ik wel weer verder met experimenteren :D

Normaal zou ik zelf even struggelen met dit soort dingen om vervolgens tot een conclusie te komen en weer vrolijk verder te gaan.
Nu ik het hier typ merk dat ik echt bang ben voor de mening van anderen:o dat komt vooral omdat er al zoveel meningen zijn (Oké hier komt een bak frustratie uit het dagelijks leven) op dit moment lijkt het of iedereen die wil ventileren, de een vind het fantastisch de ander vind het vreselijk, terwijl ik zelf een persoon ben van leven en laten leven, ik snap dan ook serieus niet waarom mensen ongevraagd hun mening of advies op willen dringen aan iemand die ze niet of amper kennen...

Zo kreeg ik vandeweek nog een "Jezus je krijgt echt een prep bek, ik raad je aan om dit en dat te nemen zodat je voller word"
Terwijl de ander op de zelfde dag zegt "Wauw!! Je ziet er super uit zeg, goed bezig!"
En zowiezo het dikke poten verhaal haha de een vind het prachtig de ander vind het vreselijk, dat kan ja!
Maar ook op straat, laatst zat ik in de trein en een vrouw komt naar me toe en zegt; " mag ik vragen wat voor sport jij doet? Ik zag je net lopen op het perron en jouw benen... echt prachtig! en je gezicht is nog zo vrouwelijk."
En weer een ander vraagt of ik het niet erg vind om al mijn vrouwelijkheid te verliezen...

Ik kan daar dus echt helemaal niks mee en ik snap nu waarom ik normaal altijd alles voor mezelf hou en dus geen Instagram heb en geen blog zou maken :emo:

Voor de duidelijkheid, ik ben super blij met mijn fysiek, ik wil uiteindelijk wel meer massa, maar ik ben ook zeker niet ontevreden met hoe het nu is hoor!

En ik blijf gewoon door gaan met trainen en deze contest:D En wedstrijd ga ik zowiezo doen!!
 
Zo ben ik ook, ik deel mijn mening irl zelden... ben ook meer van ieder op zijn manier. Natuurlijk zijn er altijd mensen die wel hun mening delen (zo zei mijn schoonmoeder laatst dat ze mijn tattoo vies vind.. serieus, zou dat soort dingen nooit zeggen!!!), maar over het algemeen is mijn omgeving wbt mijn fysiek wel positief.

De opmerking die je krijgt wbt vrouwelijkheid is puur ontwetendheid. Ik denk als je het woord bodybuilding laat vallen dat de meeste mensen denken dat je een vol gespoten bb-er wil worden:)
 
Benen heb ik hetzelfde "probleem". Woensdag getraind, vandaag kan ik amper de trap op en af :roflol:
Vraag me dus af hoe ik dit 2x/week getraind krijg en nog cardio wil gaan doen :scratch:

Verder moet je je inderdaad niets aantrekken van wat anderen zeggen (hoe moeilijk dat ook kan zijn).
Zolang je zelf tevreden bent van je trainingen en fysiek, en je je goed in je vel voelt :thumb:

Nu we het over "rare" opmerkingen hebben ,deze kreeg ik ooit: "Wat heb jij smalle voetjes, en dan zo'n dikke kuiten!".
Echt tof, heb ik nog niet genoeg complexen over :mad:
 
Hier ook hetzelfde met de poten. Bovenlichaam lukt me makkelijk om de dag, maar benen hebben soms echt wel 2-3 dagen rust nodig. En verder idd niet te veel aantrekken wat anderen zeggen, onze sport wordt of enorm gewaardeerd of met afschuw naar gekeken. Je doet het voor jezelf;)
 
Laten we het dan in de toekomst maar hebben over fullbodyschema's, lijkt me handiger? Oude schema lijkt me ook prima voor je :)

Ja die opmerkingen blijf je houden. Het heeft met je eigen mindset te maken met hoe je het opvat en wat je ermee doet denk ik.

Ik zie het altijd zo: mensen maken een opmerking, maakt niet uit of het in een negatieve of positieve context is. Conclusie: het valt op. Je kan het dan makkelijk in een positieve context voor jezelf plaatsen want 1) het valt op en 2) je wilt dit zelf. Interpretatie van iemand over dat aspect is dan van hun, daar hoef jij niks mee als je niet wilt.
 
Ik zie het altijd zo: mensen maken een opmerking, maakt niet uit of het in een negatieve of positieve context is. Conclusie: het valt op. Je kan het dan makkelijk in een positieve context voor jezelf plaatsen want 1) het valt op en 2) je wilt dit zelf. Interpretatie van iemand over dat aspect is dan van hun, daar hoef jij niks mee als je niet wilt.

100% mee eens en ik denk ook dat dit gewoon de beste manier is om er mee om te gaan. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, de één vindt dit en ander vindt dat. Mijn vriendin heeft vorig jaar een flinke tattoo laten zetten, ook dat kan niet iedereen in onze omgeving waarderen, maar ze is er zelf super blij mee en daar gaat het om vind ik, wat de rest vindt is totaal niet boeiend naar mijn mening. Aan de andere kant, bekritiseerd worden voelt natuurlijk een stuk minder plezieren dan wanneer je een compliment krijgt, dat dan weer wel natuurlijk.
 
Bedankt allemaal! Jullie hebben gelijk hoor, er zijn 2 kampen en als ik op 1 dag 2 verschillende meningen krijg die zover uit elkaar liggen snap ik het gewoon niet meer:clown:
Kijk dikke poten kon ik nog als compliment zien :D maar "prep bek" en "vrouwelijkheid verliezen" heb ik wat meer moeite mee:o.

En goed idee proudpizza! Ik wil het allemaal graag leren maar voor nu idd gewoon even doen wat al goed gaat:)
En wat je zegt, het valt op, zo kan ik het dan weer positief zien ja.

Ik had trouwens geen last van mijn benen hoor, het is meer dat ze veel prikkels nodig hebben wil er wat gebeuren, met 1 of 2 oefeningen pompte ze niet eens meer een beetje op:( denk dat dat komt omdat ze met paardrijden ook veel prikkels krijgen en toch een soort van duurgetraind zijn. Ik moet ze dus echt belasten en dan rust geven willen ze goed groeien (mijn conclusie na een week:clown:).

Heb de straps geprobeerd, ging niet, maar niks ging want had echt mijn dag niet:o oh behalve chin-ups want ik was boos op mijn deadlifts, alles neergegooid en gekeken of ik die chin-ups dan ook niet meer kon en toen deed ik er zomaar 4! :p

Dit weekend even rust en maandag begin ik gewoon weer helemaal fresh opnieuw:D

Oh poseerschoenen heb ik ook binnen gekregen...
FB_IMG_1529130618850.jpg
 
Ik zie geen prep bek of dat je je vrouwelijkheid verliest?

Komt denk eerder vanuit het feit dat jij je niet conformeert aan het gedrag van de grotere groep. Instinctelijk gezien zien mensen dit als bedreiging, waardoor je negatieve opmerkingen krijgt.

Gewoon blijven lachen.
 
Shoes :heart:
Elk excuus om een nieuw paar te kopen is goed :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven