XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als ik een paar keer echt diep ga met intervallen in de avond dan ben ik de volgende ochtend niets waard met squatten, misschien komt het door de kortere tussentijd, misschien moet ik nog wennen aan die intervallen.

Mogelijk een shake na het hardlopen, ik las al iets over eiwitten.
Ik ben gisterochtend wezen lopen en ga vanavond pas trainenn, dat maakt wel echt verschil. Merk wel dat mijn lichaam al wel goed gewend is aan het lopen, zeker nu ik veel meer van mijn afstand veel rustiger loop. Daar ben ik eigenlijk voordat ik naar mijn bed ga in de avond al van hersteld. Alleen een grotere inspanning zoals gisteren of een zwaardere intervaltraining merk ik wel. Maarja, die intervals doe ik op zondag en op maandag loop ik dan een stukje langzaam uit voor het herstel. Dan ben ik dinsdag echt wel weer fris genoeg voor de sportschool. Sowieso is het enige waar eea elkaar in de weg zou kunnen zitten mijn benen. Nou zijn mijn benen al dik genoeg (64,5 cm) dus zolang ik niet geblesseerd raak of overbelast is het prima. Mijn bovenlichaam mag best wat groter worden nog, maar ik heb niet perse behoefte om mijn hele garderobe opnieuw aan te schaffen.

Overigens doe ik wel aan deloaden etc. Je merkt dat de belasting en vermoeidheid wel wat oplopen. Een weekje rustig trainen helpt dan prima en dan ben ik wel weer fris. Over een week of twee doe ik een deload, dan plan ik een intensievere trainignsperiode in de kerstvakantie (waarin ik verder dus kan uitslapen etc). Ik zit nu aan het begin van een zwaardere periode met PR's etc. en straks neem ik weer wat gas terug. Overigens is het vooral vanwege mijn leeftijd dat dat nuttig is, niet perse vanwege mijn getraindheid. Progressie gaat nog best goed, merk wel dat ik meot oppassen met mijn belastbaarheid. Dat cyclen werkt dan wel aardig vind ik.
 
Training vandaag

Wu: fietsen

sq:
5x5x125

ohp
5x5x50

dl
1x5x127,5

hanging leg raises
16-15-13

barbell curl
6-5-5x 40 opwerken naar 8 reps

cgbp
5x5x65

cable crossover
3x10x33

Lat pulldown
3x8x70

cooldown: fietsen naar huis.

foto van shape speciaal voor th0maz
Bekijk bijlage 510088
Hier
 
Net getraind. Wordt nu wel zwaar. Met name alle assistance.

Wu: fietsen

sq:
5x5x132,5

bp:
2x5x 77,5 mag niet gespot worden dus helaas
3x5x75

bor
5x5x

standing calf raises
3x10x137,5

face pulls
3x10x47

Plank/two point plank
1:53-1:33/1:32-1:32

pushups
21-16

men toen was het wel op. Elleboog pijnlijk en schouder voet niet helemaal stabiel.

Toch weer progressie gemaakt
 
Dik in bb termen. Voor een gemiddelde man van 45 is dit prima toch.

Train je al lang?
Anderhalf, waarvan een eerste half gericht op afvallen. Cq cardio met gewichten.

Ik ben 41 trouwens. En nee, onder de tien procent kom ik niet (hoeft ook niet). Heb minder vet dan >99% van de mannen op het strand. Ben daar zelf tevreden mee. Op mijn borst en bovenarmen zit nog wat hardnekkig vet. Mijn buik, benen en rug zijn best lean.

Afgelopen periode vanaf Juli ook wel een kilo of misschien twee aangezet, mijn voeding aangepast naar boven. Anders kwam ik niet vooruit qua training.
 
Laatst bewerkt:
Mooie resultaten hoor voor 1.5 jaar trainen. Dat bereiken een hoop mensen nog niet na 5+ jaar.
Afgelopen periode vanaf Juli ook wel een kilo of misschien twee aangezet, mijn voeding aangepast naar boven. Anders kwam ik niet vooruit qua training.
Dat is wel een dingetje natuurlijk, tenzij je naar minder natuurlijke middelen grijpt :p
 
Mooie resultaten hoor voor 1.5 jaar trainen. Dat bereiken een hoop mensen nog niet na 5+ jaar.

Dat is wel een dingetje natuurlijk, tenzij je naar minder natuurlijke middelen grijpt :p
Ben niet bereid daar risico voor te lopen. Daarnaast - voor mij is gezondheid echt nummer 1. Ik doe dat hardlopen echt niet alleen voor de lol, ook om gezond te blijven. Alhoewel ik het verbazingwekkend leuk vind.

Denk trouwens dat mijn resultaten niet perse heel geweldig of wereldschokkend zijn. Train en eet wel consistent. Nu afgelooen maanden wat zwaarder geworden, in Maart ongeveer ga ik wat cutten. Ik doe nu lean bulk/maingainen.
 
Een toediening van testosteron kan je levenskwaliteit ook verbeteren.
 
Een toediening van testosteron kan je levenskwaliteit ook verbeteren.
Dat is waar. En ik wil ook geen kinderen meer.... maar voorlopig niet. misschien ooit trt. Ben niet principieel tegen AAS.
 
Back
Naar boven