XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

  • Trouwens net nog even getraind: 8,5 km gerend in 52 minuten. Zone 1 en 2, rustig aan dus. Ik voel dan tijden szon loopje ook echt alles waar ik ook maar iets van een beetje belasting/reactie/ontsteking heb branden vanwege de doorbloeding.
     
    O we zijn ineens super serieus op dbb.😌
    O, ik kan niet inschatten hoe serieus je was, maar er zijn echt mensen die 12% vies dik vinden. :p
    Trouwens net nog even getraind: 8,5 km gerend in 52 minuten. Zone 1 en 2, rustig aan dus. Ik voel dan tijden szon loopje ook echt alles waar ik ook maar iets van een beetje belasting/reactie/ontsteking heb branden vanwege de doorbloeding.
    Ook je elleboog?
     
    O, ik kan niet inschatten hoe serieus je was, maar er zijn echt mensen die 12% vies dik vinden. :p

    Ook je elleboog?
    Yep. Alles wat niet helemaal goed zit voel ik tijdens een ‘easy run’ doorbloeden en meestal ook beter worden.
     
    Dat is waar. En ik wil ook geen kinderen meer.... maar voorlopig niet. misschien ooit trt. Ben niet principieel tegen AAS.
    Wat weerhoudt je er op dit moment van?
     
    Wat weerhoudt je er op dit moment van?
    Uberhaupt zoiets doen? Geen behoefte aan. Zou het niet zonder dokter willen. Mijn vrouw zou het vast ook niet leuk vinden trouwens.
     
    Deload gestart vandaag. Ongeveer teeederde reps/sets, tien procent of iets minder aan gewicht.
    Wu: fietsen

    sq:
    3x5x125

    ohp
    3x5x47,5

    dl
    1x5x127,5

    Hanging leg raise
    18-16x bw

    barbell bicep curl
    2x10x35

    cgbp
    3x5x65

    cable crossover
    2x10x30

    lat pulldown
    2x8x70

    Voldoen: fietsen

    Zo wat is dat een stuk makkelijker dan de vorige training 😅. Wel goed na een intensieve week met een hoop vpr’s en een hardlooptrial. Tijd om te herstellen
     
    Hoeveel weken is het nu sinds je vorige deload?
     
    6 weken ongeveer. Ivm de belasting met hardlopen heb ik hem nu wel nodig.
     
    Gisteren veel gegeten en goed geslapen vannacht. Werd aardig fit wakker. Vandaag stukje hardlopen met sprints in het midden.

    42 minuten en 6x30s sprinten. Laatste stuk recovery. Lekker. Het zal wel tussen mijn oren zitten maar ik voel me tijdens zo’n langzaam stuk echt herstellen. Ook van de gewichten van gisteren (lat pulldown met name)
     
    Deload training twee

    Wu: fietsen

    incline bp
    2x8x60

    paused 1ct bp
    2x8x60
    10x50
    10x40

    assisted pullup
    3x5xbw-10

    rdl
    3x5x95

    seated db ohp
    3x8x20

    hyper
    2x10xbw+10

    db curl
    2x12x14

    weighted sit-ups
    2x20xbw+6

    cooldown fietsen

    relaxte train, wel gevoel iets gedaan te hebben, maar echt niet moe. Top.
     
    Vandaag hardloop in de zon. ☀️

    1:05 11km en daarin twee blokjes 20&5m subthreshold en drempel en de rest rustig in zone 2 of 1. Ging lekker. Morgen deloadtraining 3.
     
    Deload training 3

    wu; fietsen

    sq:
    3x5x125

    standing calf raises
    2x8x130

    bp:
    3x5x72,5

    bor:
    3x5x82,5

    face pull
    2x10x45

    plank: 2:00
    2point plank: 1:50

    pushups
    20-15

    skillcrushers: skipped want bankjes lagen vol met groepjes jonge jochies met dumbells.
     
    Trainen: iets tussen deload en terug naar normaal in. Minder volume, intensiteit wel weer wat omhoog. Voelde me nog wat moe, dus beetje rustig gedaan. Wel een Pr op mp/ohp: 4x55

    wu: fietsen

    rack was bezet dus eerst wat andere dingen doen.

    cgbp
    3x5x67,5

    cable crossover
    30x12
    2x10x32

    bicep curl
    2x10x35

    sq
    3x5x130

    ohp (voelde me toch beter dan ik dacht dus toch nog even een poging mezelf te verbeteren)
    4x55 Pr
    2x5x50

    dl
    1x5x130

    lat pulldown
    2x8x75

    cooldown: fietsen naar huis.
     
    Back
    Naar boven