XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zone 2 is geen probleem hoor voor mij. Herstel daar best aardig van. Fietsen is veel makkelijker in zone 1. De 36km van daarnet was >90% in zone 1. Dan rijd ik zo rond de 30. Met hardlopen is zone 1 echt traag
Gewoon blijven trainen, dan komt dat vanzelf! :D

Mogelijk is dat pas bij afstanden die jouw ambities ver te boven gaan. Volgens mij is het iets voor (het trainen voor) lange afstand en ultra afstand.
 
Ik ben dan in jaren wel ouder dan jij, maar lichamelijk geloof ik niet dat ik ook maar iets voor je onder doe :aai:
Wat zijn je pr's dan?

Bench deadlift squat ohp

5k 10k halve "tamme" hele

Fietsen .??? geen idee welke afstanden je daar mee doet maar goed

Tot nu toe mijn beste run op de 10.
Met alleen voor de fun lopen

Niet dat dit wereld tijden zijn hoor maar gewoon de prestaties tot nu toe


Screenshot_20201231-185505_Nike Run Club.jpg




Screenshot_20201231-185744_Nike Run Club.jpg



Screenshot_20201231-185936_Strava.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
B:3x105 (januari, voor schouderblessure)
Sq:6x140
Dl: nog nooit max gedaan. Laatste was 5x137,5 zit nog wel ruimte in
OHP: 5x55

3k:12:38
5k: 22:36
10k: 52:03
Meer nooit gedaan pr’s zijn in de vorige lockdown.
 
Die 3k is wel uitdagend. Eerlijk cardio fietsen lopen vind ok leuker dan kt 🤣


Maar alleen bench en squat en 3k ben jij beter. En ik ben een slapjanus lol
daenerys-mean-girl-face-game-of-thrones.jpg
 
Die 3k is wel uitdagend. Eerlijk cardio fietsen lopen vind ok leuker dan kt 🤣


Maar alleen bench en squat en 3k ben jij beter. En ik ben een slapjanus lol
Bekijk bijlage 517705
Ga jij jezelf nu met een man van middelbare leeftijd vergelijken die pas heel kort rent?

Als je al de nodige kilometers op de teller hebt en het en der wat schade hebt opgelopen is de eigen progressie het enige dat telt.
 
Ga jij jezelf nu met een man van middelbare leeftijd vergelijken die pas heel kort rent?

Als je al de nodige kilometers op de teller hebt en het en der wat schade hebt opgelopen is de eigen progressie het enige dat telt.
Waarom bemoei jij je er mee? Hij zegt toch dat hij niets voor mij onder doet. Ik geef enkel mijn stats door.
 
Vandaag rondje van 6km herstel gedaan- zone 1-2. Nieuwjaarsloopje dus. Even rustig herstellen van al dat trailwerk en het fietsen van gisteren.
 
Nog meer cardio: stukje rennen met intervals- 6km

daarna nog 10km gewandeld. Aërobe basis zit wel goed...

En daarna lekker erwtensoep uit de vriezer gehaald- die is na een weekje in de vriezer alleen maar lekkerder geworden.
 
Gisteren 13,5km gedaan in 5:38 gemiddeld per kilometer. 82% in zone 1&2. Klein beetje in 3 en nog minder in 5. Wel pittig, voelde wat pezen, spieren etc wel zitten. Vandaag rustdag. Morgen drie kwartiertjes rustig lopen. Eens zien hoe ik hersteld ben. Donderdag weer intervals.

Ik mik op een kilometer of 50 per week tot de lockdown over is.
 
Gisteren 13,5km gedaan in 5:38 gemiddeld per kilometer. 82% in zone 1&2. Klein beetje in 3 en nog minder in 5. Wel pittig, voelde wat pezen, spieren etc wel zitten. Vandaag rustdag. Morgen drie kwartiertjes rustig lopen. Eens zien hoe ik hersteld ben. Donderdag weer intervals.

Ik mik op een kilometer of 50 per week tot de lockdown over is.
Je gaat wel heel goed nu!
 
Zo, vandaag herstelloopje van 7km langzaam, weinig bijzonders. later deze week weer wat sneller werk.
 
Woensdag 6km in 5:11 fartlek
Donderdag 9km in 5:58 met wat tempo repeats
Vandaag 7 km 5:38 negative split/ oplopende snelheid.

kom deze week uit op een kilometer of 40-45 totaal.
 
Nog drie weken extra cardio... daar gaat de hypertrofie.

maargoed. Wel 45km gerend afgelopen week. Vandaag een kleine 7. Daar komen er nog een stuk of dertig bij, misschien meer. Wielrennen wordt hem niet met pekel, gladheid, modder en regen en misschien sneeuw.

Ik ga met sneeuw wel rennen in het bos :).

Heb niet voor niets trailschoenen en kleding gekocht. En al die thermoshirts gaan komende weken goed van pas komen ook.
 
Laatst bewerkt:
That's the spirit :thumb:
 
Vandaag threshold run. 5km snel, met negative split: precies 25 minuten. Laatste km op 4:20.

de 21minuten target voor de 5km komt in zicht.

Morgen langere afstand op programma
 
Vandaag threshold run. 5km snel, met negative split: precies 25 minuten. Laatste km op 4:20.

de 21minuten target voor de 5km komt in zicht.

Morgen langere afstand op programma
21 minuten zou niet verkeerd zijn. Wil je die tijd in wedstrijdverband lopen of als training?
 
Back
Naar boven