AndroidHealthClinic

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vandaag 11km. Eerste vijf rustig en dan was het idee 10 minuten in zone 3 en 5 in zone 4. Maar kreeg al snel buikpijn, dus een stuk rustiger voortgezet. Het was toch al een soort deloadweek, dus ach.
 
Deloadweek een na laatste dag. 6km in 32 minuten. Prima te doen. Morgen beetje spelen in de sneeuw denk ik. En wat rommelen met de dumbells
 
Nog steeds rustig aan. Ik gebruik de sneeuw maar even om eens goed te herstellen. Gisteren we lekker een halve dag door de sneeuw gelopen, maar niets intensiefs. Dinsdag misschien eens een stukje rennen doe de sneeuw. Niets groots, behalve nog wat rommelen met de dumbells. Maar dat is een half uurtje per dag ofzo.

Donderdag pas weer echt iets gepland.
 
Donderdag 12 km door het bos. Vandaag 6 km op tempo. Tussendoor nog wat gedumbelld.
 
Gisteren bikefit gedaan. Flink anders afgesteld, die fiets. En heb nog wat andere onderdelen nodig zelfs.

Vandaag 9km gerend, op relaxed tempo. 5:40 m/km. Dit weekend maar eens een stukje fietsen...
 
is dat een hometrainer?
 
Vandaag lente! Eerst 45 km gefietst in 1,5 uur. En na de lunch 9km gewandeld in het bos. Gewoon zonder mouwen enzo. Wat een verschil met vorige week, toen stond ik nog op mijn schaatsen!
 
Vandaag lente! Eerst 45 km gefietst in 1,5 uur. En na de lunch 9km gewandeld in het bos. Gewoon zonder mouwen enzo. Wat een verschil met vorige week, toen stond ik nog op mijn schaatsen!
Moet kunnen toch
 

Bijlagen

  • IMG-20210220-WA0004.jpeg
    IMG-20210220-WA0004.jpeg
    229,2 KB · Weergaven: 33
Ja gisteren ook. Uit gewoonte nog mijn dubbel shirt aangedaan en buff om mijn oren warm te houden... Bij 14 graden :p.
🥵
 
Jahoor. Morgen rennen, misschien wel in een korte broek!
Zeker in korte broek! Vanaf 10 graden ga ik in korte broek en shirt. Als ik dat niet doe wordt het oncomfy warm, bovendien zweet ik dan als een otter. Niet echt fris😅
 
Zeker in korte broek! Vanaf 10 graden ga ik in korte broek en shirt. Als ik dat niet doe wordt het oncomfy warm, bovendien zweet ik dan als een otter. Niet echt fris😅
Ik had het dus ook oncomfy warm. Zweten ging nog wel, niet al te hard gegaan. Was even vergeten hoe het was na alle kou.
 
Back
Naar boven