Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net ook nog even met dumbells getraind. Is toch anders dan in de sportschool.
 
Net ook nog even met dumbells getraind. Is toch anders dan in de sportschool.
Een dumbell is een dumbell, je kan wel betere muziek kiezen :D
 
Een dumbell is een dumbell, je kan wel betere muziek kiezen :D
In de sportschool ga ik vooral voor de barbell. Dumbells doe ik alleen voor wat balans en finishers. Ik voel wel iets, maar ik merk toch dat het allemaal wat minder is.
 
In de sportschool ga ik vooral voor de barbell. Dumbells doe ik alleen voor wat balans en finishers. Ik voel wel iets, maar ik merk toch dat het allemaal wat minder is.
Wat doe ik met dumbells? Incline bench, side raises, flyes, rear lat raises, one arm row (maar moet meadows nog eens uitproberen), sommige curl varianten voegen echt wel iets toe aan recht-toe-recht-aan BB curls. Maar het meeste gaat met de barbell wel beter.
 
Wat doe ik met dumbells? Incline bench, side raises, flyes, rear lat raises, one arm row (maar moet meadows nog eens uitproberen), sommige curl varianten voegen echt wel iets toe aan recht-toe-recht-aan BB curls. Maar het meeste gaat met de barbell wel beter.
Normaal doe ik wel wat curls en shoulder presses met DB, maar het meeste werk doe ik met de BB in de gym. Sowieso zijn curls voor mij het laatste wat ik doe. Ik doe momenteel unilaterale DB OHP, dat is wel interessant.
 
Ik doe momenteel unilaterale DB OHP, dat is wel interessant.
Zeker, dwarse belasting is een beetje onderbedeeld in de training van een hoop mensen imo.
 
Zo dan, lekker in korte broek en t-short wezen hardlopen. Snelle 5km met negative split. 24:50 op 5km, laatste twee km 4:40 & 4:15. Ging lekker. 21:00 zal denk ik wel lukken, 20:00 zie ik nog even niet gebeuren. Was toch een pittig laatste stukje, en als ik echt voluit ga dan ga ik die 4:20 denk ik nog wel halen... alhoewel - laatst heb ik mijn stryd qua afstanden vergeleken met iemand die twee gps signalen gebruikt... was dat toch 4% minder... dus misschien moet ik die snelle 5 gewoon met strava lopen, dan haal ik het wel :D
 
Zo dan, lekker in korte broek en t-short wezen hardlopen. Snelle 5km met negative split. 24:50 op 5km, laatste twee km 4:40 & 4:15. Ging lekker. 21:00 zal denk ik wel lukken, 20:00 zie ik nog even niet gebeuren. Was toch een pittig laatste stukje, en als ik echt voluit ga dan ga ik die 4:20 denk ik nog wel halen... alhoewel - laatst heb ik mijn stryd qua afstanden vergeleken met iemand die twee gps signalen gebruikt... was dat toch 4% minder... dus misschien moet ik die snelle 5 gewoon met strava lopen, dan haal ik het wel :D
Ik gebruik een fitbit, klopt voor geen meter, als je hem dan koppelt met Strava lijkt het allemaal ineens wel te kloppen en zijn de tijden een stuk mooier. Mooie tijden trouwens
 
Ik gebruik een fitbit, klopt voor geen meter, als je hem dan koppelt met Strava lijkt het allemaal ineens wel te kloppen en zijn de tijden een stuk mooier. Mooie tijden trouwens
Nja, het is allemaal ‘ongeveer’. Maar als je 300 meter te ver loopt op een 5km is dat toch een goede 1,5minuut.
 
Nja, het is allemaal ‘ongeveer’. Maar als je 300 meter te ver loopt op een 5km is dat toch een goede 1,5minuut.
Maakt ook allemaal niet uit. Weet je wel wat wedstrijdlopers lopen? :haar:
 
Maakt ook allemaal niet uit. Weet je wel wat wedstrijdlopers lopen? :haar:
Ja, dat is een andere categorie eh. Wereldrecord is 12:35 😱

Goede lopers doen makkelijk onder de 15.
 
Ja echt een andere categorie, het tempo wat ik in 100 passen sprint loop, houden de beste marathonners 2h05 vol :eek:
 
Ja echt een andere categorie, het tempo wat ik in 100 passen sprint loop, houden de beste marathonners 2h05 vol :eek:
Ik heb zo'n vermoeden dat jij aanzienlijk meer tilt bij bankdrukken. "Wat wij met zijn tweeën drukken doet die gekke Nederlander in zijn eentje" (in Swahili).
 
Ja, gekke mzungu is meer all-round :p
In Malawi woonde ik in een klein dorp. De kinderen riepen me altijd na: "mzungu". Zoveel en zo vaak dat ik er echt genoeg van kreeg. Dus ik vraag aan een vriend van me wat ik terug kon zeggen om te retalieren. Dat was "wokoeda", zwarte. Nog nooit zoveel kinderen horen huilen, mijn wraak was zoet. Van die vriend leerde ik ook hoe je hun ouders kon groeten. Als je een groepje mensen tegenkwam, moest je iedereen afzonderlijk begroeten en vragen of het goed ging en dan hetzelfde antwoorden op hun identieke vraag. Was ik ook helemaal zat, dat hield ook niet op. Er bleek een oplossing te zijn, je kon ook vragen "hoe gaat het met jullie allemaal" (muli bwanji NONSE). Weer een morele overwinning.
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik ga er even vanuit dat kinderen het niet slecht bedoelen. Volgens mij liep in NL in de jaren 30 ook een hele straat uit als er een zwarte of indo te zien was :D Nu zijn kinderen wel iets gewend.
 
Ach, ik ga er even vanuit dat kinderen het niet slecht bedoelen. Volgens mij liep in NL in de jaren 30 ook een hele straat uit als er een zwarte of indo te zien was :D Nu zijn kinderen wel iets gewend.
Ergens heb je gelijk. Ik ga me verontschuldigen. Met NONSE.
 
Back
Naar boven