AndroidHealthClinic

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Correct. Ik ben te zwaar voor echt snelle tijden. Belangrijkste is dat ik wel erg fit ben, dat is lekker.

En straks als de sportscholen weer open gaan ga ik toch echt weer vooral krachttrainingen doen.

Wat zijn echt snelle tijden? Ik loop 3.45 op de 5 km, dat is "buiten op straat" best snel, maar denk dat de atletiek vereniging mij uitlacht.
Gaat erom dat er verbetering inzit voor jezelf, tenminste dat is net als bij fitness altijd mijn doelstelling.
 
Wat zijn echt snelle tijden? Ik loop 3.45 op de 5 km, dat is "buiten op straat" best snel, maar denk dat de atletiek vereniging mij uitlacht.
Gaat erom dat er verbetering inzit voor jezelf, tenminste dat is net als bij fitness altijd mijn doelstelling.
3:45 splits is super goed poh kan ik alleen van dromen. 🤣🤣
 
Wat zijn echt snelle tijden? Ik loop 3.45 op de 5 km, dat is "buiten op straat" best snel, maar denk dat de atletiek vereniging mij uitlacht.
Gaat erom dat er verbetering inzit voor jezelf, tenminste dat is net als bij fitness altijd mijn doelstelling.
3:45 is naar zo ongeveer elke maatstaf goed. Dat is ruim onder de 19 minuten. Natuurlijk zijn er altijd mensen sneller, daar gaat het niet om. Ik denk dat onder de 20 minuten lopen op de 5km echt wel een prestatie is.
 
3:45 is naar zo ongeveer elke maatstaf goed. Dat is ruim onder de 19 minuten. Natuurlijk zijn er altijd mensen sneller, daar gaat het niet om. Ik denk dat onder de 20 minuten lopen op de 5km echt wel een prestatie is.

Zeker, sub 20 zit je al snel in de top 5/10. Zijn niet veel mensen die zulke tijden halen
 
Zo, lekker rondje wezen fietsen einde middag na werk. Lekker hoor. Heerlijk zonnetje stevige wind. Morgen weer rennen.
 
Beetje hardlopen, beetje kutten met dumbells beetje in de zon lopen. Tijd dat we gevaccineerd worden.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Beetje hardlopen, beetje kutten met dumbells beetje in de zon lopen. Tijd dat we gevaccineerd worden.
Ja echt he? Ik hoef niet naar een gym, maar zo graag naar muziek, kroeg, restaurant, film, zelfs mijn collega's zie ik liever dan dezelfde 4 muren :(
 
Ja echt he? Ik hoef niet naar een gym, maar zo graag naar muziek, kroeg, restaurant, film, zelfs mijn collega's zie ik liever dan dezelfde 4 muren :(
Heb ik net andersom 🤣
 
Ja echt he? Ik hoef niet naar een gym, maar zo graag naar muziek, kroeg, restaurant, film, zelfs mijn collega's zie ik liever dan dezelfde 4 muren :(
Ik ook. Gewoon weer eens een weekje naar mijn werk zou al heel wat zijn. Avondje naar het theater, Ronald Goedenond of Daniel Arends... goed uit eten. Concert of festival... maar helaas. Nog een paar maanden...

Maar toch ook graag naar de gym.
 
Vandaag een tempo 10km gelopen. 50:21. Aardige tijd en was ook wel pittig. Lekker op mijn nieuwe schoentjes en de koele mist.

Trainen met de dumbells doe ik weer wat vaker en doe wat meer volume in de hoop dat ik niet helemaal detrained in de sportschool aankom straks.
 
Gisteren rondje uitlopen, vandaag 40km gefietst. Lekker zonnetje. We straf en koud windje. 🥶
 
Nou, weer bijna weekend. 3x krachttraining, en 3x hardgelopen. Morgen eens zien of het weer een rondje toelaat.
 
Nou, weer bijna weekend. 3x krachttraining, en 3x hardgelopen. Morgen eens zien of het weer een rondje toelaat.
Het KAN altijd, maar of het ook lekker is ....
 
Vandaag tegen mijn zin in een time trial. Maar toch gegaan. Ging best aardig maar was wel aardig naar de klote. Ik word nog eens een echte hardloper. Record op de 2 mijl verbeterd en op weg naar een 5 km onder de 21.
 
Back
Naar boven