XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gisteren 11km gerend, vandaag weer trainen.

Rack pulls
3x5x160

Ohp
5x5x52,5

Bor
5x5x100

Cable crossover
12-12-9x36

Face pull
3x12x60

Triceps rope
3x12x50-55-60 oplopend

Sauna en naar huis
 
Gisteren 6km gerend,

Vandaag getraind, maar was te moe, gaar en het ging gewoon niet. Ben maar halverwege naar huis gegaan. Misschien zit er een griepje aan te komen ofzo….zelden voelde ik me zo matig.
 
Wegens druk en moe deload gepland. Gisteren wel 13km gerend in zone 2.

Rack pulls
2x5x145

Ohp
3x5x52,5

Bor
3x5x90

Cable crossover
3x12x36

Facepull
3x12x60

Triceps push down rope
12x55-60-65

Pallof press
2x2x15 elastiek ding

Voelt wel even lekker om niet helemaal met een compleet verrot moe cns uit de gym te komen. Even een weekje aan techniek werken en mijn schouder tot rust laten komen.
 
Deload 2. Gisteren rustdag, alleen wat gefietst op de hometrainer op werk en rondje gewandeld.

Vandaag rustige training in een fucking drukke gym.

Bp
3x5x75
14x60
18x50

Assisted pull-up
2x8xbw-24

Sq
4x5x120

Calf raise
3x12x140

Hanging leg eaise
2x20

Hyperextension
2x12x45

Barbell curl
2x12x40

Pec dec
2 setjes

Sauna en naar huis. Voelt wel weer even lekker wat rustiger aan. Volgende week weer normaal en dan weer eens op ‘zakenreis ‘
 
Gaan we nou goddorie allemaal weer terug naar pre-corona drukte :(
Nee, niet helemaal. Op werk is het drukker dan ooit, maar ik ga wel minstens 2 dagen thuis blijven werken :).

Dat reizen hoort er soms bij en is ook niet heel erg. Gaan naar zuid Europa in een goed hotel en we zullen we goed verzorgd worden door onze collega’s. Nu maar hopen op een gym in het hotel.
 
Nee, niet helemaal. Op werk is het drukker dan ooit, maar ik ga wel minstens 2 dagen thuis blijven werken :).

Dat reizen hoort er soms bij en is ook niet heel erg. Gaan naar zuid Europa in een goed hotel en we zullen we goed verzorgd worden door onze collega’s. Nu maar hopen op een gym in het hotel.
Ik werkte al 1-2 dagen thuis voor corona, nu 100%, maar wij gaan idd ook naar half/half binnenkort.
Ja, leuke gym zou fijn zijn :thumb:
 
Deload 3

Gisteren stukje gerend, 5km recovery

Rackpull
2x5x145

Ohp
3x5x52,5

Bor
3x5x90

Chest fly machine (kabelcampers, sterf) + chest press machine
2+2 tot failure

Facepull
2x12x60

Triceps rope pushdown
3x12x55-60-65
5x70

Pallof press
2x2x15

De sauna was weer lekker.
 
Donderdagavond knetterverkouden geworden, dus sporten zat er even niet in. Gelukkig geen Corona. Maar ik voelde me behoorlijk beroerd voor een verkoudheid.

Gisteren klaarde ik al wat ik en vanochtend voelde ik me best goed: trainen dus. Wel de deload een training verlengd.

Bp:
3x5x75
18x60
16x50

Sq
3x5x120

Pullups
2-3-2xbw

Calf raise (barbell)
2x12x140

Hanging toe to bar
2x20

Hyperextension
2x12x40

Barbell curls
2x12x49

Pec deck
2x15 voor nog wat extra chest.

Dinsdag weer normaal doen. Vraag me wel af of ik niet iets minder volume moet doen op de compounds. Valt me echt zwaar laatste weken. Nouja, misschien kan ik er na de deload juist wel weer tegenaan. Maar misschien moet ik als ouwe man 3x6 gaan doen ofzo.
 
Gisteren rondje rennen, 6 km negative split, dus steeds een klein beetje sneller…begonnen met 5:30, geëindigd met 4:50.

Vandaag lange dag vergaderen. Was wel weer toe aan een training.

Rackpull
3x5x160

Ohp
5x5x55

Bor
4x5x100 form niet vast te houden , laatste zetje maar even overgeslagen

Cable crossover
3x12x36

Facepull
3x12x60

Triceps rope pulldown
3x12xbw 55-60-65

Pallof press
2x2x15

Sauna en fietsen naar huis.
 
Gisteren 9km gerend en vandaag weer normaal getraind.

Bp:
5-5-5-5-4 (shit)x 80

13x60
14x50

Pull-ups
2-2-3

Sq
5x5x130

Barbell calf raise
3x12x150

Hanging leg raise
20-20-10

Hyperextension
3x7x50

Barbell curl
3x12x40
 
Is dat met gestrekte benen?
Ja, zo goed als. Ik houd ze licht gebogen want stijve hark. eigenlijk die ik toes to bar, dus voeten echt zo hoog mogelijk.
 
Ja, zo goed als. Ik houd ze licht gebogen want stijve hark. eigenlijk die ik toes to bar, dus voeten echt zo hoog mogelijk.
Dat is pittig dan :thumb:
 
Zo, ik ben paar dagen vergeten. 16, 18 getraind en 17 gerend.

En ik zit nu ergens in Italië in een hotel. Met best een ok gym. Dus elke dag een klein uurtje trainen. Niet te hard, meer om het eten en de wijn hier te verdienen. …
 
Zo, ik ben paar dagen vergeten. 16, 18 getraind en 17 gerend.

En ik zit nu ergens in Italië in een hotel. Met best een ok gym. Dus elke dag een klein uurtje trainen. Niet te hard, meer om het eten en de wijn hier te verdienen. …
Geniet van het eten :)
Vragen ze nu wat vaker om de green pass? Vorige maand zat het nog niet erg tussen de oren bij de uitbaters ..... is ons 1x gebeurd in de hele week.
 
Geniet van het eten :)
Vragen ze nu wat vaker om de green pass? Vorige maand zat het nog niet erg tussen de oren bij de uitbaters ..... is ons 1x gebeurd in de hele week.
Alles green pass. Elke keer. En overal mondkapjes, handen desinfecteren etc.
 
Alles green pass. Elke keer. En overal mondkapjes, handen desinfecteren etc.
OK, green pass was toen nog een beetje nieuw denk ik, maar idd overal handgel en mondkapjes binnen zolang je niet aan een tafeltje zat, dus ook weer als je naar WC of kassa loopt....
Het helpt blijkbaar wel, want die 15% niet ingeente wappies zorgen ervoor dat Nederland inmiddels weer donkerrood is op de kaart, terwijl Italie grotendeels groen is en deels geel.
 
OK, green pass was toen nog een beetje nieuw denk ik, maar idd overal handgel en mondkapjes binnen zolang je niet aan een tafeltje zat, dus ook weer als je naar WC of kassa loopt....
Het helpt blijkbaar wel, want die 15% niet ingeente wappies zorgen ervoor dat Nederland inmiddels weer donkerrood is op de kaart, terwijl Italie grotendeels groen is en deels geel.
Klopt, maar iets met janken over vrijheid. Ik zie hier in Milaan iedereen gewoon alles doen trouwens. Restaurants zijn gezellig en vol. Straten zijn druk.

Zij kunnen het wel, of misschien luisteren ze wat minder naar de ontevreden tjerrie stemmers.
 
Klopt, maar iets met janken over vrijheid. Ik zie hier in Milaan iedereen gewoon alles doen trouwens. Restaurants zijn gezellig en vol. Straten zijn druk.

Zij kunnen het wel, of misschien luisteren ze wat minder naar de ontevreden tjerrie stemmers.
En naast onze boreale wappies hebben we ook nog eens de biblebelters die voor iedere politieke coalitie nodig zijn. Italie kent alleen katholieken waar de officiele lijn is dat inenten een daad van naastenliefde is voor de mensen die een plaatsje in het ziekenhuis wél nodig hebben.
Maar on topic, fijn dat je nog wat kan trainen in een hotelgym, geniet er van!
 
Back
Naar boven