MuscleMeat

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe bedoel je? Mijn benen zijn altijd wat sterker geweest. En bench is zwak want schouder. Mijn bor en andere zaken passen er wel bij vind ik.
ik dacht dat de rest allemaal upper body was, en daar past de squat dan niet tussen, maar eigenlijk zijn al je trainingen behoorlijk gemixed van aard nu ik het eens beter bekijk....
 
ik dacht dat de rest allemaal upper body was, en daar past de squat dan niet tussen, maar eigenlijk zijn al je trainingen behoorlijk gemixed van aard nu ik het eens beter bekijk....
Ik doe in principe full body, maar met wat minder accent op benen (want ik ga ook 3x per week hardlopen). Dus 70% ub en 30% lb ongeveer.

Mijn benen zijn sowieso in de beste shape. Dus in mag ook wel wat meer aandacht. Chest is niet mijn sterkte , ik ben scheef en heb vanuit het verleden wat last van schouders, dus dat moet gewoon wat minder intensief en heel zorgvuldig.

Rug gaat prima en core is altijd sterk geweest, net als mijn benen.

Ik ga sowieso niet voor full bb uiterlijk (als ik dat überhaupt nog zou kunnen behalen) maar meer voor een atletisch en sterk lichaam. Belangrijkste is gezond, fit en sterk. Dat je dan ook een mooi lichaam krijgt is goed meegenomen (en helemaal niet erg).
 
Vandaag 9km rennen. Voelde prima, had nog wel even door willen gaan maar ik had een feestje. Niet geluncht en volgevreten.
 
Beetje gaar van het feestje en het vele en ongezonde eten vanochtend het brakke lijf naar de sportschool gesleept.

Rackpulls
3x160
5x170
2x5x160

Ohp
5x50
2x3x55 (blessure is echt bijna weg, maar niet helemaal).

Bor
2x5x105
3x4x100

Cable crossovers
12-12-10x40

Facepull
3x12x65

Triceps rope
12x65
14-16x70

Palloff press
2x2x15 groen elastiek

In de sauna de rest van het zout eruit gezweet.
 
's avonds een man, 's ochtends een man :p
flinke BOR-ren trouwens!
 
Gisteren 6km gerend vandaag begin deload.

Bp:
3x5x75

Pull-ups
2x5xgroen elastiek
3xbw
3negatives

Sq
3x5x125

Barbell calf raise
2x12x145

Barbell curl
2x12x40

Weighted jackknife
2x15x6kg

Lekker snelle training. Erg licht voor mijn gevoel.
 
Nog een keer deload:

Rackpulls
2x4x155

Ohp
3x5x50

Bor
3x5x85

Cable crossover
2x12x35

Facepull
2x12x55

Triceps rope
2x12x60

Palloff press
2x2x15
 
Deload is klaar lockdown begint 😭

Bp:
5x85
4x85
3x5x80
12x65
11x60

Pull-ups
2x7x bw en groen elastiek
3xbw
4 negatives

Sq
5x5x140

Barbell calf raise
3x12x160

Barbell curl
12-10-9x45 met een beetje cheaten

Weighte jackknife
20-20-12x6kg

Was best rustig in de gym… had het heel druk verwacht. Hopelijk volgende week ook rustig…
 
Was best rustig in de gym… had het heel druk verwacht. Hopelijk volgende week ook rustig…
Ik benijd de mensen niet die van de gym afhankelijk zijn. Loopband of fietsen zou je naar buiten kunnen verplaatsen, maar snertweer :eek:
 
Ik benijd de mensen niet die van de gym afhankelijk zijn. Loopband of fietsen zou je naar buiten kunnen verplaatsen, maar snertweer :eek:
Prima loopweer tussen de buien, beter dan binnen.

Gym wordt spannend, ik train vaak in de ochtend.
 
Ik benijd de mensen niet die van de gym afhankelijk zijn. Loopband of fietsen zou je naar buiten kunnen verplaatsen, maar snertweer :eek:
Ik ren gewoon buiten. Kun je je prima op kleden. Fietsen doe ik alleen met droog weer.
 
Prima loopweer tussen de buien, beter dan binnen.

Ik ren gewoon buiten. Kun je je prima op kleden. Fietsen doe ik alleen met droog weer.
Overdag beter dan in het donker, ik houd niet zo van diepe plassen, bagger, natte bladeren en hondekak die je niet ziet.
Op de fiets (en dat was gwn na boodschappen doen) zeilde mijn voorwiel weg op een nat putdeksel in de bocht, ging net goed :eek: Spatborden zijn ook wel fijn als het nat is :lol:
 
Overdag beter dan in het donker, ik houd niet zo van diepe plassen, bagger, natte bladeren en hondekak die je niet ziet.
Op de fiets (en dat was gwn na boodschappen doen) zeilde mijn voorwiel weg op een nat putdeksel in de bocht, ging net goed :eek: Spatborden zijn ook wel fijn als het nat is :lol:
Ik loop hier zo de weilanden in, alleen de modder is soms een dingetje. Die ik het liefst bij daglicht, anders word je door een tractor overreden oid. Ik heb wel een lampje trouwens, maar toch. In het donker loop ik liever over de fietspaden in de stad.
 
Zo. 9km door de lichte regen. Prima te doen. Semi waterdicht jasje aan, handschoenen en je wordt vanzelf wel warm.
 
Maandag nog even 6km gelopen, gisteren rustdag.

Vandaag op tijd begonnen en tussendoor naar de gym. Daarna nog even doorgewerkt. Lekker om toch even te kunnen trainen.

Rackpulls
2x5x170
1x4x160

Ohp
2x5x55
2x5x50 (nog steeds een tikje pijnlijke spier ergens in Bovensen)

Bor
3x5x105
2x5x100

Cable crossovers
12-12-9x40

Facepull
3x12x65

Triceps rope
3x12x70, full stack. Ik moet iets anders vinden voor triceps assistance.

Palloff press
2x2x15 groen elastiek.
 
En het is sowieso lekker rennen als het koud (en droog) is.
 
Niet lopen doe ik als het onder 0 is, bij gladheid en bij harde neerslag.
 
Back
Naar boven