AndroidHealthClinic

Sparks log, do you even lift bro? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onder nul is prima lopen. Muts op, handschoenen aan en gaan. Alleen als je echt glad is dan ga ik niet.

Deze winter ook gewoon toen het -10 was. Alleen tijdens de sneeuw niet.
 
Onder nul is prima lopen. Muts op, handschoenen aan en gaan. Alleen als je echt glad is dan ga ik niet.

Deze winter ook gewoon toen het -10 was. Alleen tijdens de sneeuw niet.
Sneeuw is niet glad, ijzel en bevroren plasjes wel :p
 
Sneeuw is niet glad, ijzel en bevroren plasjes wel :p
Yep. Daarom even wachten tot ze hebben gestrooid oid. Dan kun je over fietspaden prima rennen. Ik heb in februari tijdens de drie weken winter die we hadden gewoon gelopen. Alleen als het echt glad was niet. Maar in het bos wordt het niet snel glad, met 20cm sneeuw

Superlekker om in de kou te rennen.
 
Kolere, onstabiel was het vandaag zeker. Ik heb alle seizoenen gezien behalve de zomer. Zon, regen, storm en hagel. En dat tijdens een loopje van 6km. Ik wilde eigenlijk wat verder maar had er wel genoeg van.
 
Kan me er iets bij voorstellen, ja :lol:
 
Gisteren 9km gerend. Was eindelijk een soort van droog. Vandaag zeiknat geregend toen ik van de sportschool terug naar huis fietste…

Bp
2x4x85
3x5x80
13x65
11x60

Pull-ups
2x7xbw+groen elastiek
4xbw
3 negatives

Sq
5x5x142,5

Barbell calf raise
3x12x162,5

Barbel curl
15-13-12x40

Weighted jackknife
20-20-15x6kg

Sauna en twee keer een koude douche.
 
In, mooie progressie de afgelopen 2 jaar! Voor mij interessant omdat we ongeveer dezelfde lengte en bw hebben. Waarom doe je geen DLs? En vraag me af hoe je pull ups nog zo achter kunnen lopen op de rest van je stats, zeker met zo'n laag vetpercentage.
 
In, mooie progressie de afgelopen 2 jaar! Voor mij interessant omdat we ongeveer dezelfde lengte en bw hebben. Waarom doe je geen DLs? En vraag me af hoe je pull ups nog zo achter kunnen lopen op de rest van je stats, zeker met zo'n laag vetpercentage.
Ik deed wel dl’s. Maar ik krijg daar wat last van, misschien mijn lengte, mijn rug is ook vrij lang. Voelt gewoon niet zo lekker. En aangezien ik geen powerlifter ben hoef ik ze niet te doen. Dus Rackpulls. Dan heb ik geen zeurende pijn onderin mijn rug met hardlopen of fietsen.

En pull-ups, Tsja, best flinke tijd last gehad van tennisellebogen aan beide kanten. Ook nog een blessures aan mijn brachialis. En dus niet goed kunnen trainen hierop. Sowieso is het niet mijn sterkste punt, net als bench. Ik ben wat scheef en heb oude blessures. Weet ook niet waarom bor zoveel makkelijker gaat dan pull-ups. Laatste tijd gaan pull-ups wel stukken beter en maak ik daar wel progressie, zolang ik maar niet geblesseerd raak gaat het wel vooruit.

Mijn vetpercentage zal zo rond de 15 zitten trouwens. Die metingen geven altijd lager aan dan wat ik in de spiegel zie. Misschien is het wel 17%. Maakt niet zoveel uit, zolang ik er op het strand een beetje goed bijloop is gezond zijn belangrijker voor mij.
 
Net duurloop gedaan van 1,5uur. 15km easy pace. Nu ik ivm de 17u regel wat minder kan trainen maar wat meer hardlopen/duursport en sneller en fitter worden (en misschien wat vet kwijtraken)
 
Gisteren rondje fartlek 9km met 10x intervals ongeveer op 4m/km

Vanochtend op tijd naar de gym

Rackpull
5x172,5
2x5x160

OHP
5x55
4x5x50 (nog steeds pijntje in die linkerschouder, wordt wel minder)

BOR
5x5x105 form mag wel beter, net aan de zware kant laatste sets

Cable crossovers
12-12-9x40

Facepull
2x12x65

Triceps rope 2x12x70 Want ik had haast, moest weer aan het werk. Toch even lekker getraind en houd iig wat bij, sterker nog, ik maak ook met 2x per week trainen toch wat progressie.
 
Donderdag 6km, vrijdag 6km , zaterdag 15km. Morgen weer trainen.
 
Goed aan het lopen :)
 
Vanochtend wezen trainen. Voelde me niet top.

Bp:
2x3x85

Hammer plate loaded press
5x8x70

Pull-ups
8xbw en groen elastiek
2x4
3negatives

Sq
5x5x145

Standing calf raise
3x12x165

Barbell curl
8-8-6-45

Weighted jackknife
20-20-15x6

Lat pulldown
3x 70-80-90-
2x100
 
Kolere wat was het vroeg. Om 7 uur stond ik in het powerrack. Pfff, ik moest wel even wennen aan zo vroeg trainen.

Rackpulls
3x5x160 (deload wegens wat lage rugpijn vorige keer)

Ohp
2x5x55
3x5x50

Bor
2x5x105
3x5x100

Cable crossover
12-12-10x40

Facepull
2x12x65

Triceps rope
2x15x70

Toen was de tijd op. Snel naar huis.
 
Maar dan ben je wel meteen wakker :)
 
Back
Naar boven