AndroidHealthClinic

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gisteren klooien met dumbells en kettlebell. Beetje bijhouden, maar het zal straks wel
Weer spierpijn worden als de sportschool open gaat.

Vandaag 12km met 3x2km (sub)threshold gedaan. Goede training. Ik moet weer wat meer snelheidswerk gaan doen want ik ben wel fit, maar toch wat minder snel dan vorig jaar.
 
Jij doet nooit mee met loop evenementen in de buurt?
 
Vroeg ik jou wat joh halve tamme?

Ik meld mij virtueel aan en loop hem dan niet. Beetje zoals een nep oorlogs veteraan in uniform loopt op 5mei
'Loopt' .... meestal kwijlend in een karretje zitten en voortgeduwd worden.
 
Een evenement, zeker als daar ook vrienden aan meedoen, vind ik zelf altijd wel een leuk en motiverend doel. Uiteindelijk loop ik denk ik meer en meer vooral voor mezelf.
Ik heb geen vrienden, alleen vage kennissen.

Maar ik wil gewoon sporten wanneer het kan. Ik werk veel en hard, dat gaat voor. Net als mijn gezin. Sporten doe ik de vrije momenten. Vaste dagen/tijden zijn lastig.

Misschien dat ik nog wel eens een mooie trail ga doen, maar dan ga ik alleen voor de ervaring en niet voor een tijd.
 
Nou, fucking druk op werk, maar wel 50km per week gerend en geklooid met de dumbells. Vandaag 19km.

Morgen weer naar de sportschool! Yay!
 
Zo dan. Gisteren 18km long run. Vandaag gym! Viel enorm mee, wel beetje rustig aan gestart.

Rackpulls
3x5x160

Ohp
3x5x52,5
10x40

Bor
3x5x100

Cable crossovers
2x12x35

Face pull
2x12x65

Triceps rope pushdown
2x14x65

Pallof press

2x2x10 met een elastiek

Lat pulldown
3x8x75

En de sauna was ook open! Lekker!
 
Lekker bezig weer sparks.
 
Back
Naar boven