MuscleMeat

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Donderdag 6 km tempoloop. Gisteren echt te moet om te trainen. Vandaag 11 km. Morgen weer de gym in.

Hartslag is nog zomaar tien slagen hoger dan normaal en ben ook wel sneller moe dan eerst. Dus maar beetje de tijd nemen om weer helemaal fit te worden. Kracht valt niet tegen, maar was na trainen woensdag wel helemaal kapot. Ben ik niet gewend.
 
Donderdag 6 km tempoloop. Gisteren echt te moet om te trainen. Vandaag 11 km. Morgen weer de gym in.

Hartslag is nog zomaar tien slagen hoger dan normaal en ben ook wel sneller moe dan eerst. Dus maar beetje de tijd nemen om weer helemaal fit te worden. Kracht valt niet tegen, maar was na trainen woensdag wel helemaal kapot. Ben ik niet gewend.
Hartslag hoger bij deze temperatuur is normaal he
 
Hartslag hoger bij deze temperatuur is normaal he
Jawel, maar niet tien slagen eh. Het was gisteren al wel wat beter. Maar ben nog niet terug waar ik was voor Corona. Toen liep ik makkelijk 18km op 5:40. Nu loop ik 11 op 5:50 en tien slagen hoger.
 
Jawel, maar niet tien slagen eh. Het was gisteren al wel wat beter. Maar ben nog niet terug waar ik was voor Corona. Toen liep ik makkelijk 18km op 5:40. Nu loop ik 11 op 5:50 en tien slagen hoger.
Misschien gewoon even vrij gaan lopen? Dus wat kortere afstand en even geen info bijhouden enkel afstand dus. En met twee/drie weken even kijken hoe het ervoor staat?
Lijkt mij wat rustgevender wel :). Dat je ook echt kapot was is wel een balen dus ja het is niet alleen het weer dus.

sterkte iig
 
Misschien gewoon even vrij gaan lopen? Dus wat kortere afstand en even geen info bijhouden enkel afstand dus. En met twee/drie weken even kijken hoe het ervoor staat?
Lijkt mij wat rustgevender wel :). Dat je ook echt kapot was is wel een balen dus ja het is niet alleen het weer dus.

sterkte iig
Komt vast wel goed. Maar nog niet helemaal 100%. Bouw gewoon rustig verder op. Voel me elke dag een beetje beter.
 
Vandaag gym. Ging weer iets beter. Maar nog niet terug.

Bp
5-4-4x 80

High chest
2x 12x70 en toen pijn aan mijn schouder

Low chest
3x12x80 pijnloos

Pull-ups
3x2

Sq
3x5x140

Calf raise
3x15x160

Lat pulldown
3x8x95

Barbell curl
3x8x40 weer die fucking schouder

En daarna nog 30 km fietsen in de zon. Wel lekker rustig.
 
Dat is een flinke dip geweest..... sterkte met opbouwen weer!
 
Dinsdag 9km rennen, woensdag 40km fietsen, donderdag 6km rennen voor het onweer.

Vandaag sportschool

Rackpulls
3x5x160

Ohp
5x55
2x2x60

Bor
3x5x102,5

Cable crossovers
3x12x35

Facepull
3x12x70

Triceps rope (overhead)
3x13x50

Pallof press
2x2x15 met elastiek

Al met al oké. Doe maar even beetje rustig ivm veel last van mijn schouder. Rackpull was wat te licht.

Maar die maar even beetje rustig aan. Corona ben ik nog niet helemaal van terug geloof ik en last van wat pijntjes en druk op werk. Dus maar even zorgen dat ik wel wat doe maar niet voluit.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren 15km easy gedaan. Lekker.

Vandaag:

Sq
3x6x140

Calf raises
3x15x160

Pull-ups
3x3

Chest press machine (want pijn in schouder)
5x70 tot fail

Barbell curl
3x8x40

Lat pulldown
3x8x100

Schouder deed vorige week extreem veel pijn. Niet echt een moment gevoeld waarop ik last kreeg. Dus maar even voorzichtig.
 
Blijft een zorgenpuntje die schouder. Wel bij fysio geweest?
 
Schouder deed vorige week extreem veel pijn. Niet echt een moment gevoeld waarop ik last kreeg. Dus maar even voorzichtig.
Het losmasseren met een hard plastic balletje helpt bij mij goed. Spieren rondom schouder los maken.
En bepaalde schouder, borst oefeningen even vermijden of varieren.
 
Inderdaad helemaal voor hem. Hij loopt sowieso vaak 12k+ afstanden.

Die 140 squat is wel indrukwekkend. Maar dat lopen is een walk in the park voor hem 😋
 
Inderdaad helemaal voor hem. Hij loopt sowieso vaak 12k+ afstanden.

Die 140 squat is wel indrukwekkend. Maar dat lopen is een walk in the park voor hem 😋
Klopt, ik heb gisteren echt rustig gelopen en dan is squatten de dag er na geen probleem. Als ik voluit ga is het wel pijnlijk...

Sowieso zijn mijn benen altijd sterker geweest en kan die 140 ook nog wel omhoog. Bench is echt ruk met die schouder.... en 60kg ohp is voorlopig nog maar 2-3 reps....
 
Het losmasseren met een hard plastic balletje helpt bij mij goed. Spieren rondom schouder los maken.
En bepaalde schouder, borst oefeningen even vermijden of varieren.
Nja, helaas ben ik bang dat het zo simpel niet gaat zijn als masseren, heb er al heel lang last van. Vermijden is het enige denk ik... bench gaat nog wel, maar incline is echt lastig.
 
Gisteren 11km

Vandaag:

Rackpulls
3x5x162,5

Ohp
Schouder ontlasten: 5x55, 1x60

Cable crossovers
3x12x35

Facepull
3x12x70

Sauna en naar huis, schouder proberen heel te laten.
 
8,5 km met 8x200m intervallen. Aardig pittige training.
 
5km easy run. Morgen weer naar de sportschool, schouder is weer rustig.
 
Back
Naar boven