AndroidHealthClinic

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Donderdagtreen benchen.

Wu: fietsen

bp:
5x5x72,5 Gvd fail op de allerlaatste rep, ik was bijna door het sticking point + 2x15x40 kilo om wat extra prikkels te geven. Volgende keer haal ik hem.

Sq
5x5x130

bor
5x5x82,5 vpr

standing calf raise
3x8x115

facepulls
3x10x35

planks (two point)
3x60s

pushups
15-12-10 met 30s rust

skullcrushers
3x8x35 (10-8-10, volgende keer 37,5)

coldown: fietsen
 
Wat is “two point” tijdens het planken?
 
bp:
5x5x72,5 Gvd fail op de allerlaatste rep, ik was bijna door het sticking point + 2x15x40 kilo om wat extra prikkels te geven. Volgende keer haal ik hem.
ietse langere rust gaat het ws al doen :thumb:
 
Sterke BOR!
 
2 steunpunten, dus 1 arm en 1 been.

Dit is inderdaad met twee steunpunten. Linkerarm en rechterbeen of andersom. Met wissel op 30s.

Inmiddels houd ik het 60s per ongeluk ook wel vol denk ik. Gewone planks werden te licht.
 
Thx, wordt nu wel zwaar. Ik ga ergens komende weken wel een keer falen. Merk wel dat mijn rug echt flink vooruit gaat. Veel makkelijker dan chest bijvoorbeeld.
 
Vanochtend nog ben een snelle 5km gelopen. Geen topsnelheid maar wel in 25 minuten dus 5 m/km.

Mijn vrouw: ‘maar je komt net uit de sportschool ‘. :laugh:
 
Zaterdag, extreem kloteweer hier. Dus met de auto naar de gym.

Wu; geen, wel
Warmups voor de werksets.

sq
5x5x130

ohp
5x5x50

dl
1x5x127,5

hanging leg raise
3x12xbw

barbell curls
3x8x27,5

cgbp
5x5x65

cable crossover
3x8x30

lat pulldown
3x8x75

lekkere training, alleen net wat minder goed dan vorige trainingen. Ohp redde ik maar net, en dl zit nog wel progressie in, mits ik in staat ben mijn rug netjes te houden. Techniek vind ik lastig.
 
Zaterdag, extreem kloteweer hier. Dus met de auto naar de gym.

Wu; geen, wel
Warmups voor de werksets.

sq
5x5x130

ohp
5x5x50

dl
1x5x127,5

hanging leg raise
3x12xbw

barbell curls
3x8x27,5

cgbp
5x5x65

cable crossover
3x8x30

lat pulldown
3x8x75

lekkere training, alleen net wat minder goed dan vorige trainingen. Ohp redde ik maar net, en dl zit nog wel progressie in, mits ik in staat ben mijn rug netjes te houden. Techniek vind ik lastig.
Gewoon een mindere training of mag ik je feliciteren met het succesvol afmaken van de LP?
 
Gewoon een mindere training of mag ik je feliciteren met het succesvol afmaken van de LP?
Ha, nou, ik ga nog wel LP, maar niet elke training. Dat is te veel. Dit was gewoon een mindere training. sq ging lekker trouwens en dl prima (al vind ik dat gewoon retezwaar, ook al kan ik nog wel zwaarder)

Dus nu ga ik voor elke week verhogen. Dat is net zo goed lineair, maar minder snel.

Overigens kan ik op sq,dl, bor nog wel wat omhoog. Ohp, bp, curls gaan een stuk trager. Daar ben ik denk ik wel uitge -LP’ed.

Ik ga met OHP en BP denk ik micro loaden. Kilootje erbij dus elke week. dan zit ik rond kerst misschien wel op 100 voor reps op bp. En 65 met ohp. Dat vind ik mooie doelen. Sq zou ik 150 mooi vinden. En dl mag voorlopig gelijk lopen met sq. 175 zou ik mooi vinden. Alleen mijn gammele lichaam en oude blessures hebben het we lastig met dl. Rechterschouder hangt lager. Merk ook dat dit bij ohp een beetje lastiger is.
 
ohp 5x5x50 ging wel beter dan vorige week?
 
Whoop whoop, thuis werken vandaag en morgen een erg lange dag, dus tussendoor even trainen.

Wu: geen - kutweer, dus alleen warmup sets

Incline BP
3x8x57,5

Assisted pull-up
3x5xBW-15

Paused (1ct) bp
3x8x62,5

RDL
5x5x90

DB OHP
5x5x20 (eigenlijk 5x6)

Hyper extension
3x10xBW+15kg

DB curl
3x10x16 (beetje pijntje links, brachialis, dus laatste set maar gestopt, wel pomp)

Weighted sit-up
20-15-10x BW+15

Schouder zit een beetje moeilijk te doen en linker brachialis, zal de weersomslag wel zijn ofzo... krijg altijd pijntjes als het kutweer is.
 
Schouder zit een beetje moeilijk te doen en linker brachialis, zal de weersomslag wel zijn ofzo... krijg altijd pijntjes als het kutweer is.
Heb je wel een sweater of zo aan tot je spieren een beetje warm zijn?
 
Heb je wel een sweater of zo aan tot je spieren een beetje warm zijn?
Nee, ik heb het nooit koud en ik word echt al warm zat tijdens de warmup sets. Ik dat nooit, mensen met lange broeken en truien in de gym. Dan train je niet hard genoeg hoor. Ik zweet nu niet zo hard als in de zomer, maar mijn shirtje is nooit droog als ik klaar ben.
 
Nee, ik heb het nooit koud en ik word echt al warm zat tijdens de warmup sets. Ik dat nooit, mensen met lange broeken en truien in de gym. Dan train je niet hard genoeg hoor. Ik zweet nu niet zo hard als in de zomer, maar mijn shirtje is nooit droog als ik klaar ben.
maar je krijgt wel pijntjes als het kouder wordt ???
 
Back
Naar boven