Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prima gewichten hoor.

Hoeveel rust neem je eigenlijk tussen je sets op de 5x5?
1,30 voor de meesten, maar als ik voel dat ik voldoende hersteld ben wat eerder. SQ heb ik het bij de laatste sets wel nodig. CGBP nog zeker niet.
 
T13W5
Wellicht laatste training voordat de boel dicht gaat. Risico maar genomen.
Wu: fietsen naar de gym, 4m elliptical

sq
5x5x105 prima te doen.

bp
5x5x72,5

bor
5x5x65

planks
3x45s

pushups
3x10xbw

Standing calf raises
2x8x90 (2x15 gedaan, veel te licht)

dips
3x10xbw

cooldown;
12m elliptical.

gaat nog prima. Schouder houdt zich aardig. De pushups en dips na bench geven best volume. Qua sq verwacht ik nog wel even door te kunnen. Ohp wordt de eerste uitdaging...45 kilo volgende keer.
 
Je gaat goed vooruit!
Komt er ook een progressie foto in dit log?
Ben wel wat benieuwd.
 
Je gaat goed vooruit!
Komt er ook een progressie foto in dit log?
Ben wel wat benieuwd.
Ja komt nog. Als ik wat verder ben.

Ben niet zo van de foto’s en wil ook graag anoniem blijven.

Ik ben iig wel wat massa rijker. En niet zo veel extra vet. Alhoewel ik op sommigeplekken we weer wat vet terug zie.
 
Begrijp dat wel.
Wat is voodoo flossen?
 
Goed, en dat was het voorlopig dus even. Gym dicht. Dus change of plan. Ik ga komende tijd tyfusveel cardio doen. Werk vanaf thuis dus in de ochtend begin ik met een rondje hardlopen. Tenminste, om de dag, de andere dag ga ik minstens een uur op de racefiets zitten. Eten rond onderhoud en op een fiets dag ga ik ook wat push-ups, planks, crunches, burpees doen. Tussen de middag een stukje wandelen. Dus minstens een uur of anderhalf a twee sporten per dag. En gezond eten.

Wel jammer want ik begon echt een beetje gains te maken. De grote jongens in de gym knikken al vriendelijk naar me en zeggen gedag en jawel, ik zie pecs en striated quads.

Nouja, ik ga wel een berenconditie opbouwen. En wat laatste vetjes kwijtraken En al we dan weer de gym in kunnen ben ik iig strak en fit. Die gains hoop ik niet helemaal kwijt te raken door we body weight oefeningen te doen.
 
Oja, net nog even stukje gefietst. 24,5 km rondje na thuiswerken, gemiddelde snelheid 31,2, ging lekker in het zonnetje.
 
Vanochtend een stukje gerend. 4km in iets minder dan 21 minuten. Hartslag 141. Aangezien ik dit jaren niet meer heb gedaan viel het me alles mee. Benieuwd naar eventuele doms.

Zolng het kan ga ik elke dag low en mid/high intensity cardio doen.

Morgen thuis body weight gym. Opdrukken Ed. Dus.
 
Gisteren gefietst na thuiswerken - 26 km met gemiddeld 30,1 km/u Vanochtend stukje hardlopen - 4,1 km met een tempo van 5;10 per km. Ik moet zeggen, voor een niet hardloper lang niet verkeerd. Wel fucking veel spierpijn van het lopen. Dus ik ga dit maar eens een paar weken volhouden. Eens zien of ik 10km in 50 minuten kan lopen. Moet te halen zijn met mijn huidige conditie.

Dit weekend nog eens een bodyweight training doen. Maar gains maken zal wel niet... ik ga alles kwijt raken komende weken...
 
Deze week 3x gelopen in de ochtend. Lichaam went er aan. En 3x weggeweest op de racefiets ( totaal 130km gedaan met gemiddeld 29/u).

Tussendoor wat bodyweight oefeningen gedaan, wat planks, push-ups, crunches.

Na de lockdown komt krachttraining wel weer. Ik ga er wel voor zorgen dat ik extreem fit weer de gym in ga. En dat alle overbelastingspijntjes weg zijn. Eindelijk begint mijn linkerarm te herstellen, net als schouder en tenniselleboog.
 
Goed bezig. Doe je helemaal geen krachttraining atm?
 
Goed bezig. Doe je helemaal geen krachttraining atm?
Alleen bodyweight. Dus niet echt, meer om niet helemaal alles kwijt te raken. Ik heb geen ruimte in de garage en eerlijk gezegd ga ik dan liever naar buiten. En de oude blessures maken pull-ups etc in het park lastig. Dus ik kies er voor te herstellen.

Ik zie het maar als een lange deload. Kracht bouw ik wel weer op straks.

Doel is om straks 10km in 50m te lopen. Doe nu 4 in 20. En qua fietsen wil ik 60 binnen 2 uur doen. Dat gaat sowieso wel lukken merk ik. En mijn dochter leren basketballen, best leuk om dat weer eens te doen.

Daarna begin ik gewoon weer met sl5x5 in de sportschool.
 
En oja, morgen rustdag, net een shitload pannenkoeken gegeten om weer wat bij te komen.
 
Alleen bodyweight. Dus niet echt, meer om niet helemaal alles kwijt te raken. Ik heb geen ruimte in de garage en eerlijk gezegd ga ik dan liever naar buiten. En de oude blessures maken pull-ups etc in het park lastig. Dus ik kies er voor te herstellen.

Ik zie het maar als een lange deload. Kracht bouw ik wel weer op straks.

Doel is om straks 10km in 50m te lopen. Doe nu 4 in 20. En qua fietsen wil ik 60 binnen 2 uur doen. Dat gaat sowieso wel lukken merk ik. En mijn dochter leren basketballen, best leuk om dat weer eens te doen.

Daarna begin ik gewoon weer met sl5x5 in de sportschool.
Zou mooi zijn. Basketbal is zeker leuk, vroeger ook gedaan. Ben vorige maand nog naar een NBA-wedstrijd geweest en shirt van Rik Smits gekocht. :bow:
 
Zou mooi zijn. Basketbal is zeker leuk, vroeger ook gedaan. Ben vorige maand nog naar een NBA-wedstrijd geweest en shirt van Rik Smits gekocht. :bow:
Cool. Basketbal vond ik altijd leuk, had een pleintje voor de deur. Dus veel gedaan, 3 tegen 3.

Ik zou nu eigenlijk in de usa zijn. Wilden ook naar een nba wedstrijd. Gelukkig op tijd besloten niet te gaan.

Dochter zelf wil vooral dansen, is ze ook goed in. Maar een beetje klooien met de bal samen us leuk in de lunchpauze met thuis werken. En goed voor motoriek en ruimtelijk inzicht enz.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zo, 4 km interval gelopen. Primaprima. Schoot een kleine kramp in mijn rechterkuit. Misschien niet volledig hersteld van zaterdag. Maar even rustig aan vandaag en morgen rustigst fietsen.
 
Gisteren stukje gefietst, 25km op Z2. Vandaag 4,5km gelopen. Nu even rustig aan en morgen weer fietsen. Ga vast nog even wandelen en basketballen vandaag, en nog wat pushups doen enz.

Edit: zojuist 60 pushups, 3x1m plank, 40 jumpsquats en een soort rug-plank gedaan. Ik raak al kracht kwijt voel ik. maar de spiegel ziet er prima uit en mijn conditie is behoorlijk aan het verbeteren.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag stukje fietsen en werken in de tuin;

58 km in iets minder dan 2 uur, 30,1 km gemiddeld. Heerlijk weer, echt superlekker.

donderdag is er ook gefietst en vrijdag hardgelopen.
 
Nou, dun ga ik wel worden. Vandaag even uitgefietst (25km) en wat gewandeld. Hersteltraining vwant lage hartslag.

Kan niet wachten tot de gym weer open gaat. ...
 
Back
Naar boven