Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als het nu niet lukt, lag het iig niet aan de schoenen.

Succes ermee!
Ze zitten zo veel beter dan mijn andere schoenen. Echt heel lekker. Morgen een korte hersteltraining.
 
Ze zitten zo veel beter dan mijn andere schoenen. Echt heel lekker. Morgen een korte hersteltraining.
Had zelf te lang gewacht met nieuwe goede schoenen, sinds augustus heb ik ze nu, ze lopen heerlijk!
 
Zo, nieuwe schoenen getest: 5 km in 30 minuten, rustig aan herstelloopje. Daarna nog even met de kinders naar het zwembad, toch weer twee km gezwommen.

Maar goed dat ik vanochtend een stapel protein pancakes had gemaakt met de blauwe bessen die ik nog over had. ....
 
Vandaag trainen en de wasvloer schoonmaken en behandelen...

wu: fietsen

incline bp
3x8x60

assisted pullup
3x5xbw-12 (beetje last van die brachialis weer)

paused bp
3x8x62,5

rdl
5x5x95

db ohp
10-10-10-7-7x 18

hyperextension
3x12xbw+15

Db bicep curl
3x10x16

weighted situp
20-15-15xbw+20

cooldown
Fietsen.

de vloer is weer mooi. Nu bier en een dikke biefstuk.
 
Vandaag duurloopje 40minuten volgens schema. 7km gelopen en daarna nog een km of 6 gewandeld met kind. Nog een paar keer heen en weer fietsen naar diverse speelafspraken van de kinderen....

Nu iets te eten bestellen, veel en lekker zal het worden. Zeker 1400 kcal actief verbrand vandaag met cardio...
 
:meal:

Zo, ik mocht nog 2600kcal. Ik ga het niet loggen in mfpwmaar ik heb Chinees besteld en heb me toch lekker zitten schranzen. Guilty pleasure Babi pangang, babi ketjap, kipsate en fu young hai. En gebakken banaan. Heb niet eens meer bami gegeten zo vol zat ik. Zit ik
 
En daar gingen we weer. Met de auto want regen.

wu: alleen de warmup sets.

bp:
5x5x70. En nog amrap 50 kilo (21)

sq
5x5x125 zo diep mogelijk.

bor
5x5x80

standing calf raises
3x8x130

face pull
3x10x42

plank
2x1:30

two point plank
2x1:10

pushup
22-15-11

skullcrushers
3x8x40

Ging erg lekker. Niets gevoeld van de hrdlooptraining gisteren. De enorme berg Chinees zal wel geholpen hebben. Het mooie: after workout lunch was een goed bordje Chinees. Ik zal wel aan mijn eiwitten komen.
 
Vandaag hardlooptraining. 9 km easy met 3 extensieve intervals. Ik leer inmiddels langzaam
Hardlopen. Dat valt nog niet mee. Maar een heel
Stuk 7minutem/km gedaan.
 
Eindelijk iemand die het bevestigt.

Lekker bezig!
Lastiger dan gewoon lekker 5:30 lopen. Vandaag tussen de 6:30 en 7. En dat voelt enorm traag en niet natuurlijk. Maar ik volg braaf het schema.
 
Lastiger dan gewoon lekker 5:30 lopen. Vandaag tussen de 6:30 en 7. En dat voelt enorm traag en niet natuurlijk. Maar ik volg braaf het schema.
9 km/u vind ik inmiddels zalig op de loopband, zit ik lekker op m'n Maffetone-hartslag (180 -/- leeftijd).

Ik voel me dan na 1 uurtje fantastisch en de rest van de dag als herboren.

Hierop meen ik enorme gains op m'n uithoudingsvermogen gemaakt te hebben en dat is wmb de basis van de rest.
 
9 km/u vind ik inmiddels zalig op de loopband, zit ik lekker op m'n Maffetone-hartslag (180 -/- leeftijd).

Ik voel me dan na 1 uurtje fantastisch en de rest van de dag als herboren.

Hierop meen ik enorme gains op m'n uithoudingsvermogen gemaakt te hebben en dat is wmb de basis van de rest.
Ik zat nu gemiddeld onder de 130. Dus dat is wel echt netjes laag. En inderdaad zou dit moeten leiden tot zelfde snelheden op lagere hartslag. Van daaruit zal er voldoende ruimte zijn om verder te bouwen aan snelheid
 
9 km/u vind ik inmiddels zalig op de loopband, zit ik lekker op m'n Maffetone-hartslag (180 -/- leeftijd).

Ik voel me dan na 1 uurtje fantastisch en de rest van de dag als herboren.

Hierop meen ik enorme gains op m'n uithoudingsvermogen gemaakt te hebben en dat is wmb de basis van de rest.
Lijkt me onzin voor ouderen. Ik zit met flink wandelen al bijna aan de 180 - 60.
 
Lijkt me onzin voor ouderen. Ik zit met flink wandelen al bijna aan de 180 - 60.
In zekere zin is iedere formule of benadering onzin, zeker bij outliers. Voor mijn gevoel werkt het bij mij vrij aardig.

Ik weet niet of er nog een senioren-bonus inzit eigenlijk.
Mark Allen had an article I recall that addressed this. Here is the link






Here is the excerpt from the article



Here is the formula:
1. Take 180
2. Subtract your age
3. Take this number and correct it by the following:
-If you do not workout, subtract another 5 beats.
-If you workout only 1-2 days a week, only subtract 2 or 3 beats.
-If you workout 3-4 times a week keep the number where it is.
-If you workout 5-6 times a week keep the number where it is.
-If you workout 7 or more times a week and have done so for over a year, add 5 beats to the number.
-If you are over about 55 years old or younger than about 25 years old, add another 5 beats to whatever number you now have.
-If you are about 60 years old or older OR if you are about 20 years old or younger, add an additional 5 beats to the corrected number you now have.
 
Ik zit in rust al op 80+ :shrug:
Dat is wel wat hoog voor een jonge god, Mister Cardino!

Uiteindelijk geeft betere cardio meer herstel tussen de sets, wordt je sterker van.
 
Dat is wel wat hoog voor een jonge god, Mister Cardino!

Uiteindelijk geeft betere cardio meer herstel tussen de sets, wordt je sterker van.
Misschien wel, als ik de trap oploop voel ik hem al stijgen, gek genoeg tijdens KT nooit last van, muv amraps op zwaar gewicht ???
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven