AndroidHealthClinic

Speakers voor aan de muur - (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arnodsi

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2009
Berichten
21.164
Waardering
3.559
Lengte
1m84
Ik heb onlangs een 24" scherm gekocht en ben van plan om die tegen de muur te hangen voor mijn bed. Nu zoek ik nog een 2.1 speaker systeem dat ik ook aan de muur kan bevestigen. Ik had de logitech x-230 in gedachten, maar die kan je nergens meer kopen. Heeft iemand een idee wat voor speakers ik kan kopen? Budget ligt rond de 50€
 
Laatst bewerkt:
Logitech 5.1 Speakerset X-530

70 euro ofzo, goede bass / leuk geluid voor op je kamertje.
 
Ik heb onlangs een 24" scherm gekocht en ben van plan om die tegen de muur te hangen voor mijn bed. Nu zoek ik nog een 2.1 speaker systeem dat ik ook aan de muur kan bevestigen. Ik had de logitech Z230 in gedachten, maar die kan je nergens meer kopen. Heeft iemand een idee wat voor speakers ik kan kopen? Budget ligt rond de 50€
ik zou ff sparen, voor wat fatsoenlijkers!
50,- is niet echt veel?!
 
Heb liever een 2.1 speakerset :)
 
Dan zou ik een leuke koptelefoon kopen
 
ik zou ff sparen, voor wat fatsoenlijkers!
50,- is niet echt veel?!
Het is voor aan een laptop aan te sluiten dus kan geen 5.1 hebben, en voor een 2.1 geef ik liever niet teveel geld aan uit. Je vindt goede speakers zat rond die prijs, je kan ze alleen niet ophangen
 
Je vindt goede speakers zat rond die prijs, je kan ze alleen niet ophangen

Troll je 'm nu? je maakt een minuut geleden een topic aan waar je een speakerset zoekt... terwijl er zat zijn te vinden?
 
Ja die kan je niet aan de muur kan bevestingen! ik zoek er die je wel aan de muur kan bevestigen
;) Die vind ik niet
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs een 24" scherm gekocht en ben van plan om die tegen de muur te hangen voor mijn bed. Nu zoek ik nog een 2.1 speaker systeem dat ik ook aan de muur kan bevestigen. Ik had de logitech Z230 in gedachten, maar die kan je nergens meer kopen. Heeft iemand een idee wat voor speakers ik kan kopen? Budget ligt rond de 50€

Het is voor aan een laptop aan te sluiten dus kan geen 5.1 hebben, en voor een 2.1 geef ik liever niet teveel geld aan uit. Je vindt goede speakers zat rond die prijs, je kan ze alleen niet ophangen
ga je je laptop aan de muur hangen...? Heel Dandy!
 
Ik snap wel waarom je de 'logitech Z230' nergens kunt kopen.


DIE IS ER NAMELIJK NIET?!?!
 
Is x-230:) foutje
[Link niet meer beschikbaar]
 
Heb een 24" scherm gekocht! leer lezen:p

Ik heb onlangs een 24" scherm gekocht en ben van plan om die tegen de muur te hangen voor mijn bed. Nu zoek ik nog een 2.1 speaker systeem dat ik ook aan de muur kan bevestigen. Ik had de logitech Z230 in gedachten, maar die kan je nergens meer kopen. Heeft iemand een idee wat voor speakers ik kan kopen? Budget ligt rond de 50€

Het is voor aan een laptop aan te sluiten dus kan geen 5.1 hebben, en voor een 2.1 geef ik liever niet teveel geld aan uit. Je vindt goede speakers zat rond die prijs, je kan ze alleen niet ophangen
maar even goed, heb je me antwoord al gehad...:)
Wat je er verder mee doet, maakt mij eigenlijk niet meer uit! Tis tenslotte weekend :)
 
Je kan een laptop aan een scherm aansluiten! ;)
 
Is niet leverbaar zoals in de meeste winkels! ;)
Heb een mail gestuurd om te vragen of ze bestelbaar zijn :)
 
Hier nog een leuk setje speakers voor je..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven