Fitness Seller

Speciaal voor Boogiewoogie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jorasho

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 dec 2004
Berichten
3.258
Waardering
4
heb ik me laten vereeuwigen met Karl Noten op de gevoelige plaat. Hij was hier vanochtend voor ochtendgymnastiek voor de introductieweken van de universiteit, en ik kon het natuurlijk niet laten. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)
 
Leuke foto maar waar is zijn andere hand???.... viezerdje....
 
PeterV zei:
Leuke foto maar waar is zijn andere hand???.... viezerdje....

Inderdaad. Volgens mij doet hij wel iets raars, want hij kijkt niet echt gemakkelijk.
 
Volgens mij ontleen jij hier meer genoegen aan dan dat Karl Poten dat doet, kerel. Wel mooie foto :thumbup:
 
The Rock zei:
Inderdaad. Volgens mij doet hij wel iets raars, want hij kijkt niet echt gemakkelijk.

Hehe :D ;)
 
Denk je zelf dat ik ook maar iets meer om die Karl Kloten geef dan om de rest van gemiddeld Nederland? :D
 
jorasho zei:
Denk je zelf dat ik ook maar iets meer om die Karl Kloten geef dan om de rest van gemiddeld Nederland? :D

JA
 
Mmmm ik dacht toch echt dat die Karl de lelijkste gast van Nederland was..... :p
 
Hahahaha :roflol: PWNED INDEAD.

Jorasho waarom druk je jouw hoofd tegen dat van onze geweldige Karl?? Je ziet zelf toch ook wel dat hij er geen enkele lol aan beleefd :D.
 
Die vuist, is dat het teken dat je elkaar wilt fisten in de huidige gayscene? Dan kan ik me die kop van Karl wel voorstellen, jouw vuist is een stuk groter Jorasho. Arme Karl, Olga zal voorlopig de honneurs moeten waarnemen voor de ochtendgymnastiek.
 
Olga Commandeur, leuk dat je daar over begint Eric. Dat is een geile slet hoor.
In ieder geval ben ik blij met deze foto jorasho, wat staat ie er weer lekker op hè, Karl Notenkraker; the one and only man with a nutcracking biceps!
 
verrader:(:mad::shoot::whip:
 
**** hoe heb ik dat kunnen missen?? :D

nou ja, gewoon in mn nest liggen is wss de echte reden..:P

@Dani: k zal binnenkort wel ff paar foto's posten, dan piep je wel anders dame!
 
:roflol: Whahaha........
 
Die Karl is echt zo iemand die zijn bedmaten rimjobs geeft, niet dat daar iets mis aan is.
 
Wow, heb je ook een handtekening van hem? Misschien kunnen we ruilen, ik heb er een van Dries Roelvink!
 
..thats so gay
 
Mars zei:
Die Karl is echt zo iemand die zijn bedmaten rimjobs geeft, niet dat daar iets mis aan is.

Ja echt wel, gatverdamme wat een bultkameel is dat zeg bahbah, en van enige massa is ook niet echt te spreken. Nog een verrimpelde kop ook :thumbd:
 
Back
Naar boven