MuscleMeat

Speciaal voor Boogiewoogie

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
zelda zei:
Wow, heb je ook een handtekening van hem? Misschien kunnen we ruilen, ik heb er een van Dries Roelvink!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
karl heeft met zn eigen roze lippenstift zn handtekening op mn body gezet, ik kan dus wel met recht zeggen dat jullie handtekeningen replica's zijn van de echte.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Jaja boogie en ik weet wat jij op je pielemans hebt laten tatoeren ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OP
jorasho

jorasho

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 dec 2004
Dank voor al jullie fijne reacties. Ik ben er nog heelhuids uit gekomen en heb niks gevoeld van arm danwel andere lichaamsonderdelen van de heer Noten tussen mijn noten danwel ergens anders.

@ Dani: Hebben we ooit van jou een foto gezien dan, Dani? :-)
@ eduardjanssen: Die Karl kroop haast op mij, it wasn't me!
@ EricR: Hoe weet jij al die dingen over de gayscene?
@ boogie: ach, leuk, euhm, euhm, euhm.

P.S. Alle karmagevers, dank voor het balkje! Op naar de
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 sep 2003
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
De meeste wel :)

delguy

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Carl is bronstig, dat kun je zien aan zijn stijve tepels.

Mars

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mei 2003
Wacht maar tot hij zijn shirtje uittrekt Mightyduck.

Leophyte

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 dec 2004
Lengte
1m94
Massa
113kg
Vetpercentage
16%
@ Jorasho.. Volgens mij heb ik jou wel 's eerder gezien! :D

OP
jorasho

jorasho

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 dec 2004
@Leophyte: Ik ben de rechter hoor :) Maar dat is niet zo vreemd als je in dezelfde gym traint, nietwaar?

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
joooehooooe? Boog? ???

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
ja wat is er Radbout Robert :)

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
iemand maakte Noten weer vuil beste boog:)

Naar boven