AndroidHealthClinic

Speciaal voor Boogiewoogie

Bezoekers in dit topic

zelda zei:
Wow, heb je ook een handtekening van hem? Misschien kunnen we ruilen, ik heb er een van Dries Roelvink!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
karl heeft met zn eigen roze lippenstift zn handtekening op mn body gezet, ik kan dus wel met recht zeggen dat jullie handtekeningen replica's zijn van de echte.
 
Jaja boogie en ik weet wat jij op je pielemans hebt laten tatoeren ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dank voor al jullie fijne reacties. Ik ben er nog heelhuids uit gekomen en heb niks gevoeld van arm danwel andere lichaamsonderdelen van de heer Noten tussen mijn noten danwel ergens anders.

@ Dani: Hebben we ooit van jou een foto gezien dan, Dani? :-)
@ eduardjanssen: Die Karl kroop haast op mij, it wasn't me!
@ EricR: Hoe weet jij al die dingen over de gayscene?
@ boogie: ach, leuk, euhm, euhm, euhm.

P.S. Alle karmagevers, dank voor het balkje! Op naar de
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De meeste wel :)
 
Carl is bronstig, dat kun je zien aan zijn stijve tepels.
 
Wacht maar tot hij zijn shirtje uittrekt Mightyduck.
 
@ Jorasho.. Volgens mij heb ik jou wel 's eerder gezien! :D
 
@Leophyte: Ik ben de rechter hoor :) Maar dat is niet zo vreemd als je in dezelfde gym traint, nietwaar?
 
joooehooooe? Boog? ???
 
ja wat is er Radbout Robert :)
 
iemand maakte Noten weer vuil beste boog:)
 
Back
Naar boven