MuscleMeat

Speciaal voor de mensen die zeggen dat... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tl;dr


sorry, maar vind dit een beetje een nutteloos topic :D met alle respect
 
Ik denk toch wel dat de huidige immigratieproblemen een van de grootste problemen op het moment in NL zijn. Aangezien er verder weinig mensen in de 2e kamer verkondigen iets aan dit probleem te willen doen, schat ik de kans dat ik zelf op Wilders ga stemmen in de toekomst steeds groter in. Wat ik wel een minpunt vind van Wilders is dat hij bijna uitsluitend over immigranten en islamisering van Nederland praat. Ik zou graag eens zijn plannen over andere onderwerpen te horen krijgen.

Loooool. Een van de grootste problemen....

Het is maar hoe je het bekijkt. Maar niet om het een of het ander, de 'verzilvering' van Nederland (aka de vergrijzing) is dan wel even een iets groter probleem als je je graag met grote problemen bezig houdt. Of de jeugdzorg.

Als men natuurlijk respect heeft voor onze cultuur en diens bakermat.
 
2ia8j2e.gif


(ben geen wilders aanhanger btw)

hahaha
 
Je moet Wilders wel 1 ding geven, hij heeft de hele discussie omtrent marokkanen aangewakkerd.
En nu de marokkanen realizeren dat ze niet meer DISKRIMNAZI kunnen roepen eisen ze een hardere aanpak van hun reljongeren.
 
is er geen Wilders Fan club?
 
Je moet Wilders wel 1 ding geven, hij heeft de hele discussie omtrent marokkanen aangewakkerd.
En nu de marokkanen realizeren dat ze niet meer DISKRIMNAZI kunnen roepen eisen ze een hardere aanpak van hun reljongeren.
nee dat was janmaat. niet wilders.
 
Back
Naar boven