Fitness Seller

Speciaal voor mack10 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ferry Doedens ontvangt Gay award

ferry_jpg_645263d.jpg


AMSTERDAM - GTST-ster Ferry Doedens mag vrijdag, tijdens de finale van de Mister Gay verkiezing, de Gay Media Award in ontvangst nemen.

Ferry is gekozen omdat hij homocoïtusualiteit op een positieve manier onder de aandacht brengt. De prijs wordt uitgereikt door Gay.nl, tv-zender OUTTV en maandblad Gay&Night.

Vooral de liefdesscène in de soap Goede Tijden Slechte Tijden, waar de acteur met tegenspeler Raynor Arkenbout in speelde, deed veel stof opwaaien. Doedens reageerde hier vrij nuchter op: "Het is juist goed dat er over gesproken wordt.”

Door deze reactie vindt Gay.nl-directeur Frederik van den Bosch Ferry een goed rolmodel: "Hij heeft op een dappere en extreem zichtbare manier homocoïtusualiteit tot gespreksonderwerp gemaakt in vele Nederlandse huishoudens. De eerste Gay Media Award heeft Doedens meer dan verdiend!” Zo meldt website Gay.nl.

Telegraaf.nl
 
Ferry ja, goeie kerel is het wel, grappige karakter in GTST ook
 
Ik vond GTST al niets, maar sinds er homocoïtusuele liefdesscènes in voorkomen is het wel heel erg bagger geworden.
 
GTST, wat een domme serie vind ik het, net als de bold en andere shit.
 
altijd leuk om te zien dat homocoïtusualiteit ook op positieve wijze kan uitgedragen worden, veel plezier met je award Ferry :).
 
Laatst bewerkt:
Ik keek al niet meer toen Linda een hoertje werd ofzo. **** ik word oud man :/
 
Is die kerel ook homo of niet?
 
waarom voor mack10?
 
i see:) beetje van angelus-niveau als je het mij vraagt:rolleyes:
 
Je hebt zojuist verklapt dat je geregeld GTST gekeken hebt of kijkt..

:D

Ja klopt, ik keek het iedere dag, vond het spannend en leuk

@ Iedereen die het zich afvraagt; Ferry is inderdaad homoseksueel(met een positief karakter etc, daarom heeft hij ook gewonnen oid)
 
I see great homocoïtus in you, my apprentice.
 
Leave mijn grote broer alone!!!!
 
Back
Naar boven