MuscleMeat

Speciaal voor Pat21 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Huge wheels! :eek:
 
mooie dingetjes hoor
 
Wat je ziet is een klein deel van mijn fotografie wat ik erg graag mag doen!
Dit zijn opnames van de Superbike's 2001 waar de almachtige ReyMysterio zomaar uit het niets een pers-kaart toegewezen kreeg!
Tevens mijn eerste werk met professioneel apparatuur volgende week sta ik weer te knippen tijdens de TT!
Werk alleen op DIA voor mij veel goedkoper ( aanschaf van een Pro digitaal ligt rond de 7.000€ ex btw )
 
Erg mooie foto's! Maak je ook nog foto's van andere onderwerpen?

En beter analoog dan digitaal imo.
Zoiezo gaat er niets boven dia je schiet gelijk je eindproduct inprincipe mooie kleuren en je kan het uiteraard projecteren en dat is erg leuk.
 
Gekke Gijs zei:
Erg mooie foto's! Maak je ook nog foto's van andere onderwerpen?

En beter analoog dan digitaal imo.
Zoiezo gaat er niets boven dia je schiet gelijk je eindproduct inprincipe mooie kleuren en je kan het uiteraard projecteren en dat is erg leuk.


Sfeerplaten, portret, architectuur,stilleven,zonsondergangen en sport
 
Ik wil geen spelbreker zijn, maar dit hoort mijn inziens niet in "Post je foto's".
 
Ik ben je heel dankbaar :bow: Heel knappe foto's Dit jaar nog naar de TT?
 
MrJ zei:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar dit hoort mijn inziens niet in "Post je foto's".

En waar dan wel?
Post JE foto's is toch wat ik doe dat het niet over BB gaat kan ik niks aan doen!
PartyPOOPER

pat21 zei:
Ik ben je heel dankbaar :bow: Heel knappe foto's Dit jaar nog naar de TT?

Ik ga 1 dag naar de TT toe heb al genoeg geld uitgegeven ik heb nu 14,5kg Whey moet nog een nieuwe pc kopen en de TT doet ook nog eens voor 1 dag ongeveer 100€ uit mn knip verdwijnen!
Ik zoek wel ff een dag uit de race dag word niks ( ik houd rekening met mijn vriendin die vind het niet zoveel aan Superbike's ben ik er wat vaker :D )
Per dag schiet ik ongeveer 20 rol vol :D
Dus ik trek 1 dag met mijn maat op die mij een F5 body leent met bijbehorend objectief!
Zoals het er nu naar uitziet ga ik de donderdag heen en staan we 's ochtends vlakbij de Strubben ( bocht voor de strubben wel te verstaan ) en 's middags staan we in de Ramshoek ( bocht voor de Geert Timmer )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga ook sowieso naar de training. Zal eens kijken wie er hier vandaan nog meer meegaat. Strubben is een mooie plek :thumbs:
 
pat21 zei:
Ga ook sowieso naar de training. Zal eens kijken wie er hier vandaan nog meer meegaat. Strubben is een mooie plek :thumbs:

We spreken wel ff af daaro komt wel goed ;)
 
mooie foto's bro. ik ben er zeer zeker weer bij dit jaar, als het goed weer is woensdag al.
 
Back
Naar boven