MuscleMeat

speedball + bokszak ophangen

Bezoekers in dit topic

Jopske

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
2.724
Waardering
5
Om wat cardio thuis te kunnen doen ipv dat saaie standaard werk in de sportschool heb ik een bokszak (180cm) en een speedball gekocht :woot:

Nu kan ik echter nergens vinden hoe hoog, of op welke hoogte ik de brackets/speedball moet hangen. Weet 1 van jullie dat?

En ik heb ook een stevige plafonbeugel om mijn bokszak aan op te hangen, dat ding is echter maar iets van 15cm lang, en heeft 2 bevestigings gaatjes. Kan zoiets een zware zak van 180cm dragen, of kan ik beter een muursteun bestellen om zoiets veilig te bevestigen? Zou sneu zijn als dat ding weer naar beneden sodemietert als ik er een paar keer tegen trap/sla :rolleyes:
 
Speedball ongeveer net boven je hoofd. En de bokszak gewoon op jou hoogte.
 
Lijkt mij dat als je een bokszak van 1.80 heb dat die net boven de grond hangt, en dat je er van elke hoek goed op kan slaan en trappen toch?
 
Ik vraag niet om de hoogte voor de bokszak. Kijk maar eens goed, er staat:

En ik heb ook een stevige plafonbeugel om mijn bokszak aan op te hangen, dat ding is echter maar iets van 15cm lang, en heeft 2 bevestigings gaatjes. Kan zoiets een zware zak van 180cm dragen, of kan ik beter een muursteun bestellen om zoiets veilig te bevestigen? Zou sneu zijn als dat ding weer naar beneden sodemietert als ik er een paar keer tegen trap/sla

Speedbal hangt ondertussen al :D
 
En ik heb ook een stevige plafonbeugel om mijn bokszak aan op te hangen, dat ding is echter maar iets van 15cm lang, en heeft 2 bevestigings gaatjes. Kan zoiets een zware zak van 180cm dragen, of kan ik beter een muursteun bestellen om zoiets veilig te bevestigen? Zou sneu zijn als dat ding weer naar beneden sodemietert als ik er een paar keer tegen trap/sla :rolleyes:


Nee, dat gaat ie niet houden. je moet minimaal 3 of vier punten hebben.
 
Back
Naar boven