Fitness Seller

Speel jij mee in de Oudejaars loterij?

  • Topic starter Marky
  • Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 466
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Heb 2 hele loten in gezet, je moet wat. Jullie?
 
niet genoeg winst :d

euromiljoenen ;)
 
Ja, ik doe ook mee, elk jaar. Voor de rest eigenlijk nooit met iets, maar met oud en nieuw is het eigenlijk zo dat iedereen in onze familie een lot koopt. Dus, als jullie een hele tijd niets van me vernemen in 2008 ben ik of dood door vuurwerk, of ik heb continu feest gevierd :D
 
Mag ik degene die hierboven een lot hebben gekocht even condoleren. Je had het geld beter in een moslima kunnen stoppen, had je meer aan gehad.
 
Mag ik degene die hierboven een lot hebben gekocht even condoleren. Je had het geld beter in een moslima kunnen stoppen, had je meer aan gehad.

Tot een van degene hierboven wint en jou snoeihard uitlacht in je gezicht:D
 
Mag ik degene die hierboven een lot hebben gekocht even condoleren. Je had het geld beter in een moslima kunnen stoppen, had je meer aan gehad.

In een moslima? Wat had je er dan aan gehad?


Vriend van m'n moeder koopt al jaaaaaaaaaaren elk jaar een lot, enige wat 'ie wint is een tientje ofzo.
 
Tot een van degene hierboven wint en jou snoeihard uitlacht in je gezicht:D

100 euro wedje leggen? Kijken wie dan de lachspetters in zijn bakkus heeft hangen
 
wou er eigenlijk ook 2 kopen ma van die 50 euro kan ik ook leuk feesten met oud op nieuw
 
Mag ik degene die hierboven een lot hebben gekocht even condoleren. Je had het geld beter in een moslima kunnen stoppen, had je meer aan gehad.

Vorig jaar met een half lot 500 euro gewonnen. Dure moslima zou dat zijn dan.
 
Discriminazi....gun je het een moslima niet dan?
 
In ieder geval Yzord, als je de volle pot wint kun je WC papier laten drukken met elke minister naar keuze.
 
Ik doe niet mee, heb dat geld niet nodig...ben een gelukkig man.

Zou wel balen als hij op mijn lot valt die ik niet heb.
 
ik doe ook niet meer. beter wat bier kopen van die 25 euro. mij kennende win ik toch nooit
 
Heb verleden jaar eens 6000€ gewonnen. We hadden wel met 10 man gespeeld >> 600€ over. 1 cijfertje meer, en ........PARTYYYYYYYYYYYY
 
Back
Naar boven