AndroidHealthClinic

Speerwerp Incidentje >> en mijn 2000e post ;)

Bezoekers in dit topic

feliciflapstaart:D karma onderweg
 
EricR zei:
Twintig jaar geleden hebben ze het zwaartepunt van de speer van de speer verlegd omdat op een gegeven moment er meer dan 100 meter werd ver geworpen. Er bestond toen een goede kans dat een speer in het publiek zou eindigen. Best jammer eigenlijk die wijziging omdat het best spectaculair is als een toeschouwer naar huis mag gaan met een souvenir van de wedstrijd (in zijn lichaam).

Gefeliciteerd met je 2000ste posting, Arjan.

Haha die dude weet idd ook alles idd ;)

Het was Uwe Hohn met 104,80 m (oud) WR

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tegenwoordig Jan Zelezny de man van mijn avater met een worp van 98.48 meter!! (huidig) WR. En 1 van mijn vele idolen,, nee mijn idool is niet Ronny of een of andere "Freaky" Bodybuilder ;)

Jan is al een paar keer gestopt.. is al honkballer geweest.. en nu gaat hij op het EK atletiek (wat morgen begint) zijn afscheid maken en ik hoop dat hij nog 1 keer gaat winnen alleen verwacht ik dat [Link niet meer beschikbaar]gaat winnen hij heeft trouwens nog erg maffe filmpjes in zijn Blog en [Link niet meer beschikbaar] staan! Vooral zijn Jumping filmpjes (onderaan pagina) zijn in orde hij heeft trouwens een PR op zijn Bench van 190 kilo en bijna een Back Jerk van ook 190!!!
 
Iedereen nogmaals bedankt.. en ik zal zien of ik over 24 uur nog wat karma kan weggeven ;)!
 
Congratz kerel! :birthday:

helaas heb ik je al karma gegeven, dus je moet ff wachten op je volgende lading. :)
 
En zo viel er ooit ook iemand van een ladder in een boom op een tak met zijn anus, met als gevolg
dat de tak met een diameter van ongeveer 4 centimeter via zijn anus zijn lichaam in ging
net langs de lever, nieren en kwam tot stilstand tot net onder zijn hart.

Ze hebben zijn buik open moeten snijden om de tak uit zijn lichaam te krijgen, het ene stuk
via zijn buik en de andere via de uitgang waar normaal een bruine beer voor staat te rossen.
 
Ari70 zei:
ja zeker ben je een DUDETTE niets mis mee toch ;) (of had je het er al staan ;))

haha dansen met een stok in je lichaam! paraplu.. ook al zoiets..

Nee stond er niet maar je gaf me inspiratie voor een nieuwe sig :D haha
 
Jeeujj heb je inspiratie gegeven voor een Nieuwe sig ;)
 
Off-topic, zo te zien krijgt Yff wel vaker inspiratie voor het wijzigen van haar sig :D
 
Ja ze is pas 16 hoor!! dus nog een hoop nieuwe dingen te leren!!
 
EricR zei:
Twintig jaar geleden hebben ze het zwaartepunt van de speer van de speer verlegd omdat op een gegeven moment er meer dan 100 meter werd ver geworpen. Er bestond toen een goede kans dat een speer in het publiek zou eindigen. Best jammer eigenlijk die wijziging omdat het best spectaculair is als een toeschouwer naar huis mag gaan met een souvenir van de wedstrijd (in zijn lichaam).

Gefeliciteerd met je 2000ste posting, Arjan.
Waar zijn speren anders voor gemaakt? En wat doen die mannetjes anders op de baan, die moet je toch raken voor extra punten?
Als je geen mensen wilt raken moet je gaan darten in plaats van speerwerpen.
 
gefeliciteerd Ari, al 2000 posts :eek:
 
En zo viel er ooit ook iemand van een ladder in een boom op een tak met zijn anus, met als gevolg
dat de tak met een diameter van ongeveer 4 centimeter via zijn anus zijn lichaam in ging
net langs de lever, nieren en kwam tot stilstand tot net onder zijn hart.

Ze hebben zijn buik open moeten snijden om de tak uit zijn lichaam te krijgen, het ene stuk
via zijn buik en de andere via de uitgang waar normaal een bruine beer voor staat te rossen.

:eek:
 
De verhalen worden steeds beter ooit als ik "Braindead 2" ga filmen dan zal ik zeker ideeen gaan gebruiken!
 
Geliciteerd Arie! 2000 posts en een speer bij iemand in z'n flikker gejaagd. Topprestatie:thumbs:
 
Congratz met je post :) , filmpje kijk ik strax wel hehe, moet nu namelijk eerst even eten :p
 
kamikaza zei:
Congratz met je post :) , filmpje kijk ik strax wel hehe, moet nu namelijk eerst even eten :p

Komt goed joh, wat heb je gegeten dan?
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dit is anders ook een leuk accidentje :D
 
hehe 2000 post , kom er ook aan hoor ;)
 
Back
Naar boven