MuscleMeat

Speerwerp Incidentje >> en mijn 2000e post ;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ari70

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
9.653
Waardering
154
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
http://www.metacafe.com/watch/165197/freak_accident/


Okay dit is niet zo goed voor de gevoelige mensen onder ons maar tevens een mooie gelegenheid om aan te tonen dat ik mijn 2000e post hier gemaakt heb!

Atletiek is zo een veilige sport ;) Dat hij nu een speer in zen harses krijgt komt gewoon omdat het een nerd is!! die niet goed uitkijkt!


KARMA FEST
 
Laatst bewerkt:
sjezus :eek: die gozer heeft geluk gehad.
feli trouwens met je 2000 post kerel
 
Feli met je 2000ste post!:D
 
Gefeliciteerd :D

En dat filmpje is wel vet.. heb ook een keer een programma gezien waarbij een jongen een stok door zijn nek had gekregen en die er bij zn buik weer uit kwam.. uiteindelijk was het risico te groot om de stok te verwijderen omdat er dan diverse bloedingen zouden ontstaan, toen hebben ze de stok laten zitten en afgezaagd aan het uiteinde.. uiteindelijk is de jongen na 1.5 maand overleden aan diverse ontstekingen in zn lichaam.. deze gozer heeft dus geluk gehad
 
Owjah jullie krijgen ook gewoon karma hoor ;)
 
Gefeliciteerd kerel!
 
Yff zei:
Gefeliciteerd :D

En dat filmpje is wel vet.. heb ook een keer een programma gezien waarbij een jongen een stok door zijn nek had gekregen en die er bij zn buik weer uit kwam.. uiteindelijk was het risico te groot om de stok te verwijderen omdat er dan diverse bloedingen zouden ontstaan, toen hebben ze de stok laten zitten en afgezaagd aan het uiteinde.. uiteindelijk is de jongen na 1.5 maand overleden aan diverse ontstekingen in zn lichaam.. deze gozer heeft dus geluk gehad


What the...dus diegene die heeft nog 1.5 maand met een stok in zn lichaam gelopen??? Over houterig dansen gesproken
 
1.5 maand met een stok in zijn lichaam ja.. dansen zal wel moeilijk gaan dan ja :rolleyes: in hetzelfde programma kwam ook een jongetje aan de orde die gevallen was op de punt van een dichtgeklapte paraplu.. zag er echt té freaky uit :D
 
ja zeker ben je een DUDETTE niets mis mee toch ;) (of had je het er al staan ;))

haha dansen met een stok in je lichaam! paraplu.. ook al zoiets..
 
gefeliciteerd, mooi getal :bow:

4000 is ook mooi, ga d'r voor:D

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Ari70 opnieuw punten kan geven.
nog heel ff wachten:)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd, ik weet hoe het voelt. Het is een hele prestatie, na uren zwoegen en posten is het je dan toch gelukt, het is je gegund :D
 
Gefeliciteerd man! En leuk filmpje!
 
Het is een slet!!!!! Een postslet!
 
Twintig jaar geleden hebben ze het zwaartepunt van de speer van de speer verlegd omdat op een gegeven moment er meer dan 100 meter werd ver geworpen. Er bestond toen een goede kans dat een speer in het publiek zou eindigen. Best jammer eigenlijk die wijziging omdat het best spectaculair is als een toeschouwer naar huis mag gaan met een souvenir van de wedstrijd (in zijn lichaam).

Gefeliciteerd met je 2000ste posting, Arjan.
 
nu hebben we dezelfde karmic power :cool:
 
Back
Naar boven