MuscleMeat

Contest Log Spek & Bones

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij binnen dit topic, of dit topic op het forum?
Ik.blok hem niet. Kameel mag getuige zijn van mijn transformatie in 2021 😎

Road 2 100
 
Suc6 alvast!! Ik had ook mee willen doen onder andere omstandigheden:p
 
Suc6 alvast!! Ik had ook mee willen doen onder andere omstandigheden:p
Dankjewel als ik maar prs haal ben ik tevreden en moet ook wel haalbaar zijn.

Je hebt nog even tijd om te herstellen en beginnen 😌.
 
Trainde je wel?
Vroeger kregen de debielen nog begeleide lichamelijke opvoeding aka gym, binnen de hekken.
Nu moeten de thuggies zelfstandig gimmen, in de echte wereld :D
Hij mag zelfs al alleen naar de Jumbo :thumb:
 
Moet jij geen ouwe herinneren ophalen bij elke fucking post van je halve tamme flikker een eind op joh. Altijd het verleden erbij halen hoe zwaar je wel niet was en hoe sterk fucking zielig figuur
Ik bankdruk nu 4x10x80kg. Voor 1x80 hoef ik helemaal niet te trainen.
 
Ik bankdruk nu 4x10x80kg. Voor 1x80 hoef ik helemaal niet te trainen.
Nou ga dan weg uit dit log. Waarom kom je hier überhaupt kijken. Algemeen bekend dat ik geen sterke lifts heb haha. Jij teert de hele tijd op het verleden man begint super sneu te worden. Je rolt zo je graf in ouwe veel plezier met het verkondigen hoe goed he vroeger wel niet was maar kom gewoon niet hier met je halve dwarslaesie halve tamme.
 
Nou ga dan weg uit dit log. Waarom kom je hier überhaupt kijken. Algemeen bekend dat ik geen sterke lifts heb haha. Jij teert de hele tijd op het verleden man begint super sneu te worden. Je rolt zo je graf in ouwe veel plezier met het verkondigen hoe goed he vroeger wel niet was maar kom gewoon niet hier met je halve dwarslaesie halve tamme.
Roid rage -> Diskwalificatie
 
Nou ga dan weg uit dit log. Waarom kom je hier überhaupt kijken. Algemeen bekend dat ik geen sterke lifts heb haha. Jij teert de hele tijd op het verleden man begint super sneu te worden. Je rolt zo je graf in ouwe veel plezier met het verkondigen hoe goed he vroeger wel niet was maar kom gewoon niet hier met je halve dwarslaesie halve tamme.
Maar dit is helemaal geen log, er staat geen enkele training vermeld. Vandaar ook mijn vraag.
 
Nou ga dan weg uit dit log. Waarom kom je hier überhaupt kijken. Algemeen bekend dat ik geen sterke lifts heb haha. Jij teert de hele tijd op het verleden man begint super sneu te worden. Je rolt zo je graf in ouwe veel plezier met het verkondigen hoe goed he vroeger wel niet was maar kom gewoon niet hier met je halve dwarslaesie halve tamme.
En zorg dan dat je wel sterke lifts krijgt, zo moeilijk is dat ook weer niet.
 
Beste log tot nu toe
 
Volgens mij zijn de gyms nu dicht 🤷‍♂️.
Ben je dan bang dat je in de tussentijd slapper wordt van oefeningen met bodyweight en geïmproviseerde free weights? Bijna iedereen met ballen kan in principe 100kg bandrukken. Ik zie allemaal mooie voorbeelden op dit forum van jongens met slechts matige aanleg die dat lukt en vervolgens nog veel meer willen. Het komt je alleen niet aanwaaien.
 
Ben je dan bang dat je in de tussentijd slapper wordt van oefeningen met bodyweight en geïmproviseerde free weights? Bijna iedereen met ballen kan in principe 100kg bandrukken. Ik zie allemaal mooie voorbeelden op dit forum van jongens met slechts matige aanleg die dat lukt en vervolgens nog veel meer willen. Het komt je alleen niet aanwaaien
Ik zet je op negeer dus veel plezier nog opa

 
Ben je dan bang dat je in de tussentijd slapper wordt van oefeningen met bodyweight en geïmproviseerde free weights? Bijna iedereen met ballen kan in principe 100kg bandrukken. Ik zie allemaal mooie voorbeelden op dit forum van jongens met slechts matige aanleg die dat lukt en vervolgens nog veel meer willen. Het komt je alleen niet aanwaaien.
Ik kan het ook niet? Toch niet zo apart?
 
Ik kan het ook niet? Toch niet zo apart?
Op de manier waarop jij bezig bent (als ik de juiste voor me heb) gaat dat wel lukken.

Ik dacht aan mensen die slap en lam/laf zijn normaal vinden, niet in de zin van gemiddeld maar zelfs als nieuwe standaard. Mijn sportschool stikt ervan en ik heb soms zin om ze allemaal een enorme schop te geven, op zijn minst figuurlijk. Ze staan enorm in de weg, ook letterlijk, en tegenwoordig hebben ze nog een grote mond ook.
 
Laatst bewerkt:
Op de manier waarop jij bezig bent (als ik de juiste voor me heb) gaat dat wel lukken.
Dacht ik ook toen ik 16 was :roflol:. Well here we are. Spelen veel factoren mee, heb nooit ook maar enige vorm van basiskracht gehad, zal hetzelfde zijn voor Thuggish. Geen excuus, gewoon een constatering :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven