XXL Nutrition

Contest Log Spek & Bones

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht ik ook toen ik 16 was :roflol:. Well here we are. Spelen veel factoren mee, heb nooit ook maar enige vorm van ruggegraad gehad, zal hetzelfde zijn voor Thuggish. Geen excuus, gewoon een constatering :).
Fixed
 
Dacht ik ook toen ik 16 was :roflol:. Well here we are. Spelen veel factoren mee, heb nooit ook maar enige vorm van basiskracht gehad, zal hetzelfde zijn voor Thuggish. Geen excuus, gewoon een constatering :).
Nou ja ik bankdrukte zo'n 10 keer per jaar ogv 🤣. Motivatie en reden dat ik meedoe hier aan is dat ik nu gewoon moet en ook wil benchen 😐.
 
Weet niet zeker of je het serieus bedoelt of niet, zo ja; vraag dat maar aan degene die ooit een lege stang van mn borst heeft af moeten trekken omdat die 20kg bench te zwaar was :roflol:.
If not, wat sbd jij tegenwoordig? Of is dat een gevalletje janken dat de leeftijd niet mee zit, genoeg jaren gehad om te trainen toch?
 
Nou ja ik bankdrukte zo'n 10 keer per jaar ogv 🤣. Motivatie en reden dat ik meedoe hier aan is dat ik nu gewoon moet en ook wil benchen 😐.
Moet je gewoon lukken, je 1rm deadlift en squat is ook gelukt.
Snap niet dat je maar 10 keer per jaar bankdrukt. 1 vd leukste oefeningen imo.
Er spelen zoals Ano_210923 zegt wel meerdere factoren mee.
Als je lange armen hebt kan het ook al een stuk moeilijker zijn om een fatsoenlijke bench/OHP neer te zetten.
Voordeel is wel dat je dan waarschijnlijk weer beter scoort op de deadlift.
 
Weet niet zeker of je het serieus bedoelt of niet, zo ja; vraag dat maar aan degene die ooit een lege stang van mn borst heeft af moeten trekken omdat die 20kg bench te zwaar was :roflol:.
If not, wat sbd jij tegenwoordig? Of is dat een gevalletje janken dat de leeftijd niet mee zit, genoeg jaren gehad om te trainen toch?
Hem gewoon negeren doe ik ook scheelt een hoop onzin man die vent.
 
Hem gewoon negeren doe ik ook scheelt een hoop onzin man die vent.
Ik zou als ik jou was even de log lezen, net ff doorheen gescrollt en best vermakelijk, dacht dat ik zwak was maar deze guy legt de lat wel erg laag :roflol:
 
Weet niet zeker of je het serieus bedoelt of niet, zo ja; vraag dat maar aan degene die ooit een lege stang van mn borst heeft af moeten trekken omdat die 20kg bench te zwaar was :roflol:.
If not, wat sbd jij tegenwoordig? Of is dat een gevalletje janken dat de leeftijd niet mee zit, genoeg jaren gehad om te trainen toch?
Ik heb geen idee wat mijn sbd is. Ik mik op hypotrofie niet op kracht. En ik heb lange armen.
 
Moet je gewoon lukken, je 1rm deadlift en squat is ook gelukt.
Snap niet dat je maar 10 keer per jaar bankdrukt. 1 vd leukste oefeningen imo.
Er spelen zoals Ano_210923 zegt wel meerdere factoren mee.
Als je lange armen hebt kan het ook al een stuk moeilijker zijn om een fatsoenlijke bench/OHP neer te zetten.
Voordeel is wel dat je dan waarschijnlijk weer beter scoort op de deadlift.
Ohp is 60kg dat is wel een oefeningen die ik graag doe 🙂 bankdrukken heeft mij nooit echt getrokken.
 
Ohp is 60kg dat is wel een oefeningen die ik graag doe 🙂 bankdrukken heeft mij nooit echt getrokken.
Als je slecht bent in een oefening gaat die oefening je inderdaad niet trekken. Ik vond squats super kut, maar begin het nu eindelijk te leren en heb er steeds meer zin in.
Goed gebruik van legdrive + arch geeft al weer x aantal kg's erbij op je bench. Als je dit soort zooi allemaal goed door hebt ga je het echt wel leuker vinden.
OHP is ook mijn favo, zonde dat dat niet een van de top 3 oefeningen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven