XXL Nutrition

Contest Log Spek & Bones

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slaat de topic titel op jouw huidige fysiek? ThaWasteland
Zal ik jou... oo een mod leuke grap 😘 :roflol:

Kleine spekjes
20201208_112022.jpg
 
Nou vanaf deze week ga ik ook beginnen.

Tot nu toe alleen bench gedaan in de tent. En 1 keer squatten ivm blessure 🤷‍♂️.

Donderdagochtend eerste training binnen 💪.
 
Als je doel bench is, dan heb je bijzonder weinig aan deze training. Zelfs voor "bodybuild" (en festival build) begrippen is dit al overdreven veel chest werk, laat staan voor powerlifting. Als je een schema kiest waarbij je hoog volume bencht, heb je zo goed als geen assistance nodig. Als je dat wel al doet, zijn db presses/dips/push ups (één van deze, niet allemaal) ruim voldoende erbij en dragen ook nog bij aan je bench. Als je echt voor je uiterlijk gaat kan je daar nog een flye beweging OF een machine bij doen, om de focus op chest te leggen (wat amper bijdraagt aan je bench, maar wellicht wel aan je looks). Dit is echter veels te veel focus op je chest.
 
Als je doel bench is, dan heb je bijzonder weinig aan deze training. Zelfs voor "bodybuild" (en festival build) begrippen is dit al overdreven veel chest werk, laat staan voor powerlifting. Als je een schema kiest waarbij je hoog volume bencht, heb je zo goed als geen assistance nodig. Als je dat wel al doet, zijn db presses/dips/push ups (één van deze, niet allemaal) ruim voldoende erbij en dragen ook nog bij aan je bench. Als je echt voor je uiterlijk gaat kan je daar nog een flye beweging OF een machine bij doen, om de focus op chest te leggen (wat amper bijdraagt aan je bench, maar wellicht wel aan je looks). Dit is echter veels te veel focus op je chest.
28 sets op 1 training is tering veel idd
 
Laat hem gewoon zijn ding doen.
 
Okay "big guy", blijf vooral 60kg benchen zo (Y)
 
Okay "big guy", blijf vooral 60kg benchen zo (Y)
Oke 🤡 ik zal speciaal voor jou het nog een keer uitleggen.


Nou toch wel dan

Enige reden dat ik aan deze contest mee doe is dat ik een stok achter de deur heb zodat ik wel moet bankdrukken want dat deed ik vrijwel nooit.
Dus laat mij lekker doen wat ik doe. Misschien is mijn volgende chest day wel bankdrukken plus latpulldown + bicep.
Volgende keer bank + squat plus whatever. En dan misschien wel Bankdrukken en OHP.

Zolang ik maar GA bankdrukken en meer ken drukken dan dat ik de vorige keer deed. Alle oefeningen er om heen boeien mij niet.
En voor de rest is er geen touw aan vast te knopen.

Dus
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training wel. Morgen maar squatten 🤞
Volgende keer film ik het Mentat OHP dan bw is 90

Screenshot_20210521-094023_Strong.jpg


Weet zo niet hoe deze heet maar 3x10x40 + dumbell shoulder pres 16/22/18kg 1x7
20210521_085606.jpg




😑
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven