AndroidHealthClinic

spel: de zwakste schakel--->deelnemer: Geoffke (1 bezoeker)

Is Geoffke de zwakste schakel?

  • Ja, eruit met die gare haan

    Stemmen: 14 41,2%
  • nee, laat em maar blijven

    Stemmen: 20 58,8%

  • Totaal stemmers
    34

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Jaja de spelregels zijn veranderd, nu mag het publiek stemmen of de deelnemer goed genoeg is om de andere kandidaten te voorzien van goede info die weer voozien op een groot lichaam.

Deelnemer: Geoffke-----> Ja je bent niet zo slim te werk gegaan je had al kunnen weten dat de admin en co erachter hadden kunnen komen en je kunnen waarschuwen. Niete min was het misschien als geintje bedoeld of je had iets tegen een andere deelnemer.

Je bent de zwakste schakel!! Maar nu de vraag vindt het publiek dat ook?
 
Laten we hem nog een kans geven, ik vind dat hij wel zijn excuus aan Frenkie moet geven.
 
dit is gare hanenhok, je moet dit niet serieus opvatten :D

ik denk dat hij niet zo'n zware schakel is hoor... er zijn wel mensen die én niets weten over training en voeding, én onnozel doen, én stout zijn :D

ik zeg blijven LOL
 
Als hij serieus die karma shit heeft uitgehaald, moet je hem gewoon van dit board kankeren. Toch een zielige vertoning of ben ik nu gek?!
 
ik vind t wel zielig en ik betwijfel t offie t wel zou hebben toegegeven als admin er geen werk van gemaakt had....

mijn stem heeft ie tegen iig
 
Het is wel triest, maar ach het zijn maar wat punten die je verder niks opleveren, hij heeft niemand echt kwaad er mee gedaan lijkt me.
 
Wat ie gedaan heeft is laf. Als hij het eerlijk komt opbiechten hier en excuses aanbiedt, ben ik best bereid hem te vergeven. Mij heeft ie niet zoiets geflikt of anders niet met de naam van Frenkpie erbij.
Om toch als atheist even de bijbel aan te halen: "wie zonder zonden is, werpe de eerste steen!"
Iedereen doet wel eens domme dingen.. dus zoals gezegd: excuses aanbieden en zand erover.

Espi
 
Originally posted by Frenkpie
ik vind t wel zielig en ik betwijfel t offie t wel zou hebben toegegeven als admin er geen werk van gemaakt had....

mijn stem heeft ie tegen iig

Doe niet zo moeilijk man, wat heeft ie jou misdaan:D ?
 
laten we eerst zijn verhaal aanhoren. daarna trek ik pas mn conclusies

nu maar hopen dat dit geen negatieve karma oplevert:D
 
Originally posted by Esperantisto
Wat ie gedaan heeft is laf. Als hij het eerlijk komt opbiechten hier en excuses aanbiedt, ben ik best bereid hem te vergeven. Mij heeft ie niet zoiets geflikt of anders niet met de naam van Frenkpie erbij.
Om toch als atheist even de bijbel aan te halen: "wie zonder zonden is, werpe de eerste steen!"
Iedereen doet wel eens domme dingen.. dus zoals gezegd: excuses aanbieden en zand erover.

Espi

Ach dan kunnen we deze ook wel aanhalen: "het doel heiligt de middelen"

Maar ja wat was zijn doel?


Ik denk niet dat hij ermee zou kunnen leven hoor als jij hem niet vergeeft :rolleyes:
 
Ow mijn stem was trouwens dat ie wel mag blijven, zal dat ergens mee te maken hebben Admin :p
 
Originally posted by Esperantisto
Wat ie gedaan heeft is laf. Als hij het eerlijk komt opbiechten hier en excuses aanbiedt, ben ik best bereid hem te vergeven. Mij heeft ie niet zoiets geflikt of anders niet met de naam van Frenkpie erbij.
Om toch als atheist even de bijbel aan te halen: "wie zonder zonden is, werpe de eerste steen!"
Iedereen doet wel eens domme dingen.. dus zoals gezegd: excuses aanbieden en zand erover.

Espi

Wat zal hij daar blij mee zijn dat jij hem ken vergeven zeg.. :rolleyes:

Léander, die wat tegen espi heeft gezegd en nog geen antwoord op de poll heeft gegeven en zich afrvraagt of hij zich nu schuldig moet voelen :yawn:
 
whehehe, lekker.

Floyd, die vanavond zijn rug weer keihard gaat aanpakken.
 
Moet kunnen!!

Oli, die een lekker blowtje aan het rollen is.
 
laat ik maar braaf volgen,

Dandyman, die nu een week rust heeft en zich afzijdig moet houden van gewichten en hier best wel van baalt
 
Rob G, die moeite heeft met het leegeten van dit bord notenrijst met kip...
 
LeanderFCU, die nooit had verwacht dat er zoveel mensen zouden volgen en voor een keer op de "espi-manier" zouden afsluiten.
 
F*cking ecto, die niet snapt wat LeanderFCU met zijn uitspraak hierboven bedoelt en dus tast in de duisternis.
 
Geoffke, die zijn smoel niet meer durft tonen op het board.

:sad:
 
Geoffke, van mij mag je blijven hoor... Maar dan zou ik wel het een of andere uitleggen en je excuses aanbieden, vooral aan Frenkpie ;)
 
Back
Naar boven