AndroidHealthClinic

spel: de zwakste schakel--->deelnemer: Geoffke

Is Geoffke de zwakste schakel?

  • Ja, eruit met die gare haan

    Stemmen: 14 41,2%
  • nee, laat em maar blijven

    Stemmen: 20 58,8%

  • Totaal stemmers
    34

Bezoekers in dit topic

admin, die nooit heeft beweerd dat Geoffke moet geband worden, maar wel vind dat Frenkpie een verontschuldiging verdient...
 
F*cking ecto, die zich afvraagt wat de reactie van Geoffke zal worden..
 
FraGGo, die zich afvraagt waarom espi het zichzelf altijd zo moeilijk maakt met die gare zinnen ???
 
Rob G, die enigzins verbaasd en anderzins verbijsterd is over het feit dat geoffke ondanks al deze slechte praat gaande op dit board over zijn gestalte, toch nog humoristisch uit de hoek weet te komen en dankzij deze desbetreffende actie bij mij in een beter daglicht is komen te staan...
 
Ik heb hem hiervoor een positief karma gegeven.

Oli, die eigenlijk zou moeten gaan slapen, maar nog niet slaperig is en dus een slaappilletje gaat slikken.
 
Bodyman die toch wel vindt dat geoffke een grappige aktie heeft verricht
 
Dandyman, die nu na dit allemaal gelezen te hebben blij is dat er iemand als Espi op dit forum zit waardoor wij deze afsluitende zinnen kunnen maken en die zich afvraagt wanneer met name Frenkpie zijn excuses krijgt aangeboden van Geoffke die net als onze Robbemans al aangeeft toch nog humoristisch uit de hoek kan komen maar daarom nog zeker wel zijn verontschuldigingen moet aanbieden aan zowel Frenkpie alswel de andere members die Frenkpie wel aan de slachtpaal wouden nagelen door het uitdelen van al dat onzinnige negatieve karma die hijzelf bij nader onderzoek van Admin en DJNRG83 niet bleek te hebben uitgedeeld en hierdoor wordt vrijgepleit van verdere sancties maar desondanks wel een trauma heeft opgelopen waardoor hij nu in plaats van trainen kind aan huis wordt bij de plaatselijke psychiater waarbij ik mezelf bedenk dat dit wel de langste zin ooit is die dandy ooit van zijn leven heeft getikt zonder tikfouten en om die reden zal dat voor mij ook wel een goede raad zijn om eens een bezoekje te brgen aan de shrink mede omdat ik nu zie dat ik wel degeleijk een tikfout heb gemaakt en nu zie ik dat t er bij nader inzien twee zijn(punt!)
 
Originally posted by Bodyman
Bodyman die toch wel vindt dat geoffke een grappige aktie heeft verricht
LeanderFCU, die vindt dat bodyman op verkeerde wijze een "espi-afsluiting" heeft gepost, hij vergat namelijk een comma achter zijn naam te plaatsen
 
Originally posted by dandyman
Dandyman, die nu na dit allemaal gelezen te hebben blij is dat er iemand als Espi op dit forum zit waardoor wij deze afsluitende zinnen kunnen maken en die zich afvraagt wanneer met name Frenkpie zijn excuses krijgt aangeboden van Geoffke die net als onze Robbemans al aangeeft toch nog humoristisch uit de hoek kan komen maar daarom nog zeker wel zijn verontschuldigingen moet aanbieden aan zowel Frenkpie alswel de andere members die Frenkpie wel aan de slachtpaal wouden nagelen door het uitdelen van al dat onzinnige negatieve karma die hijzelf bij nader onderzoek van Admin en DJNRG83 niet bleek te hebben uitgedeeld en hierdoor wordt vrijgepleit van verdere sancties maar desondanks wel een trauma heeft opgelopen waardoor hij nu in plaats van trainen kind aan huis wordt bij de plaatselijke psychiater waarbij ik mezelf bedenk dat dit wel de langste zin ooit is die dandy ooit van zijn leven heeft getikt zonder tikfouten en om die reden zal dat voor mij ook wel een goede raad zijn om eens een bezoekje te brgen aan de shrink mede omdat ik nu zie dat ik wel degeleijk een tikfout heb gemaakt en nu zie ik dat 't er bij nader inzien twee zijn(punt!)

3... :D
 
Originally posted by f*cking ecto


3... :D

Dandy, die er 2 blijft telluh, maar toch naar de shrink gaat(of dit woord moet verkeerd gespeld zijn)???
 
je was een apostrof vergeten neer te zetten :D
 
Dus zo te zien mag hij blijven, maar gaat wel gepaald worden. Ben benieuwd of hij dat er voor over heeft :)
 
Nog geen last van hem gehad, dus laat nog maar blijven! :)
 
Originally posted by Emizea
Nog geen last van hem gehad, dus laat nog maar blijven! :)
laatste reply was 14-05-2003 :rolleyes:
op deze thread was al een maand niet gereageerd...
omhoogkicken van oude threads is :thumbd:
 
LOL, dit noem ik een 'GoT instelling' FraGGo. :D

;)
 
hehehe ja daar heb je gelijk in :D
 
ik denk dat we Fraggo maar ff op de genomineerdenlijst moeten zetten:D
 
Back
Naar boven