MuscleMeat

Spelen met je slipkleur

Bezoekers in dit topic

bloop

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Mij valt het op dat bodybuilders die een slip aanhebben die verschilt van kleur en die een andere soort bruining hebben, veel meer opvallen tussen alle andere bodybuilder, sommige profs maken hier dankbaar gebruik van: een lichte slip aandoen als de andere bodybuilders een dondere aanhebben en andersom ook doen sommige profs een goudkleurige bruining op die x'-tra opvalt.

een professionele jury zal zich hier niets van aantrekken....

helaas is dit niet altijd het geval......O

gewoon een roze string kopen :P of een tijger vellige string lol :P

Of een broekkie met de amerikaanse vlag r op :) Dat werkt altijd goed bij die nationalistische amerikanen :)

ben benieuwd wanneer de 1e bodybuilder met een DBB-slip t podium betreed:)

moet je natuurlijk wel verdienen he, net zoals een laurierkrans in de griekse oudheid:)

Met een zwarte slip komt je lichaam beter uit, had ik ergens gelezen. Ik weet niet of het waar is :)

kleur is stemmingsgevoelig... zo kom je met donkere kleuren serieuzer over en met felle lichte kleuren, trek je aandacht. Dus wat Coleman doet is niet eens zo vreemd.
Bovendien steekt fel lekker af tegen bruin...maar kan ook weer afleidend zijn en dat wil je ook niet als je daar moeilijk staat te doen.

Echter, zal een jury niet naar je slipje kijken..mits hij hartstikke gay is.

Ik pleit voor hele smalle slipjes, vooral aan de achterkant..ik zie soms broekjes voorbij komen die niet echt lekker ogen.
Then again, een heel klein broekje is ook weer verdacht, aangezien je je als vrouw toch gaat afvragen wat voor vlees je in de kuip hebt :rolleyes:

SHE zei:
kleur is stemmingsgevoelig... zo kom je met donkere kleuren serieuzer over en met felle lichte kleuren, trek je aandacht. Dus wat Coleman doet is niet eens zo vreemd.
Bovendien steekt fel lekker af tegen bruin...maar kan ook weer afleidend zijn en dat wil je ook niet als je daar moeilijk staat te doen.

Echter, zal een jury niet naar je slipje kijken..mits hij hartstikke gay is.

Ik pleit voor hele smalle slipjes, vooral aan de achterkant..ik zie soms broekjes voorbij komen die niet echt lekker ogen.
Then again, een heel klein broekje is ook weer verdacht, aangezien je je als vrouw toch gaat afvragen wat voor vlees je in de kuip hebt :rolleyes:

Wel wel, die broekjes houden je wel bezig he!?

Idd, wat je met een fellere kleur doet is meer accentueren, en een afscheiding geven van je boven lichaam tegen over je onder lichaam. Een goede zaak als je een goed verhouding -lengte benen/bovenlichaam hebt! Heb je echter lange of korte benen tegenover je bovenlichaam (of omgekeerd) dan zal dit nog meer opvallen!

Ikzelf vindt ook dat de slipjes op de billen best klein mogen zijn en doe dit dan ook zelf. Er kan daar trouwens heel wat meer spier mee getoond worden als de glutes goed ontwikkeld zijn. Nietwaar SHE!

SQUAT zei:
Wel wel, die broekjes houden je wel bezig he!?

Idd, wat je met een fellere kleur doet is meer accentueren, en een afscheiding geven van je boven lichaam tegen over je onder lichaam. Een goede zaak als je een goed verhouding -lengte benen/bovenlichaam hebt! Heb je echter lange of korte benen tegenover je bovenlichaam (of omgekeerd) dan zal dit nog meer opvallen!

Ikzelf vindt ook dat de slipjes op de billen best klein mogen zijn en doe dit dan ook zelf. Er kan daar trouwens heel wat meer spier mee getoond worden als de glutes goed ontwikkeld zijn. Nietwaar SHE!

Mooi topic,

Ik laat mijn slips meestal maken voor een wedstrijd en probeer dan toch meestal een kleur te nemen waar niet iedereen mee staat. (zwart is zo ****ing saai) het enige probleem is dat je met een lichtere slip snel onder de bruining zit. Op de Holland in 2000 had ik een zilveren slip laten maken (past nu helaas niet meer) maar daar heb ik toch wel een hoop leuke reacties op gehad. Maar ook de bruining is heel belangrijk. De meeste altleten gebruiken de iets goedkopere dreamtan, maar deze gaat vreselijk lopen zodra je een beetje zweet. Ik neem zelf altijd bruining van panatta deze vind ik zelf het beste.

Koolhoven zei:
Mooi topic,

Ik laat mijn slips meestal maken voor een wedstrijd en probeer dan toch meestal een kleur te nemen waar niet iedereen mee staat. (zwart is zo ****ing saai) het enige probleem is dat je met een lichtere slip snel onder de bruining zit. Op de Holland in 2000 had ik een zilveren slip laten maken (past nu helaas niet meer) maar daar heb ik toch wel een hoop leuke reacties op gehad. Maar ook de bruining is heel belangrijk. De meeste altleten gebruiken de iets goedkopere dreamtan, maar deze gaat vreselijk lopen zodra je een beetje zweet. Ik neem zelf altijd bruining van panatta deze vind ik zelf het beste.
@ JK
Er is mij gevraagd over enige tijd iemand in te bruinen, is Panatta een beetje redelijk egaal smeerbaar? :cool:

Weet er iemand waar men zulke slipjes kan kopen. Men vriend doet in Juni mee aan een possing. We zijn wel van belgie, maar nederland is geen probleem om te komen.

THANKS

poseerslips

Hallo Katie,

Een heel goed adres is Body & Fashion in Den Haag.
Deze winkel is van Marjolein Schilperoort en zij heeft heel veel keus in poseerslips. Eventueel kun je ook speciaal iets laten maken.
Kijk eens op de website.
www.bodyandfashion.nl

Groetjes,

Perry

Waarom wordt er eigenlijk niet meer geposeerd in die ouderwetse "broekjes"

(Jim Alexander, 1955)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven