MuscleMeat

Speler zakt in elkaar tijdens Carling Cup-duel

Bezoekers in dit topic

Heeft volgens mij te maken met de combo korte zware inspanning & zware stress. Dat je plots als een gek achter de bal moet aanzitten en 20.000 man hoopt dat je faalt/scoort, is enorm belastend voor je psyche.

Zeker als je een stressgevoelig persoon bent, denk ik dat zo'n combo vrij gevaarlijk is.

Zelf heb ik soms af en toe een overklopje, vooral wanneer ik stress heb. Als ik zo'n overklopje zou krijgen als m'n hart 180 klopt, kan je mij ook onder de grond steken vrees ik..
 
hmmm ik denk dat jullie de traininge ook niet mogen onderschatten hoor. Is elke dag zwaar doorpompen want je moet je plaats in de ploeg verdedigen of je moet je plaats in de ploeg afdwingen. Het is constant tegen elkaar opboxen. en na een week hard trainen moet je nog 90 minuten voor 30 000 man gaan presteren. Ik denk dat dit echt wel de nodige stress met zich meebrengt hoor.

Inderdaad, veel mensen dat het niks is
Maar als je 90 min lang op je aller uiterste moet rennen, terwijl je veel inspanning toont door elke keer te stoppen terwijl je op je top rent is dat zeer inspannend
Mensen onderschatten het echt
 
Heeft volgens mij te maken met de combo korte zware inspanning & zware stress. Dat je plots als een gek achter de bal moet aanzitten en 20.000 man hoopt dat je faalt/scoort, is enorm belastend voor je psyche.

Zeker als je een stressgevoelig persoon bent, denk ik dat zo'n combo vrij gevaarlijk is.

Zelf heb ik soms af en toe een overklopje, vooral wanneer ik stress heb. Als ik zo'n overklopje zou krijgen als m'n hart 180 klopt, kan je mij ook onder de grond steken vrees ik..

Wat ik bedoel
 
Heeft volgens mij te maken met de combo korte zware inspanning & zware stress. Dat je plots als een gek achter de bal moet aanzitten en 20.000 man hoopt dat je faalt/scoort, is enorm belastend voor je psyche.

Zeker als je een stressgevoelig persoon bent, denk ik dat zo'n combo vrij gevaarlijk is.

Zelf heb ik soms af en toe een overklopje, vooral wanneer ik stress heb. Als ik zo'n overklopje zou krijgen als m'n hart 180 klopt, kan je mij ook onder de grond steken vrees ik..

Overklopje bedoel je mee dat je hart een slag overslaat? Daar heb ik ook de hele dag "last" van en is volgens de dokter ongevaarlijk..
 
begin toch te denken dat er wat voetballers van de "snelle" snoepen.

oftewel aan de SPEED zijn.;)
 
Back
Naar boven