XXL Nutrition

Nieuws Spelersbus Fenerbahçe beschoten

Bezoekers in dit topic

Neen, gefrustreerde allochtone manlet religekkies, die zijn 'echt funny'.

Haha, ik voel de haat.. Ook logisch.. wij gaan er met jullie vrouwtjes vandoor, met jullie spulletjes.... en het leuke is dat iedereen wel een blank broertje, neefje of buurjongetje hebben die allochtoontje speelt :) Dus praat hier maar lekker groot, buiten loop je met gebogen hoofd en je staart tussen je beentjes om deze manglet heen. Schijtluis :)

---------- Toegevoegd om 06:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:30 ----------

Praatjes. Nou wil ik wel zien hoe je erbij staat. Kom op gooi je fotos? Als je beter staat dan ik dan houd ik me mond wel. Lekker triest gaat die zijn stats bewerken hahaha

Haha, in its face :) Ik dwarf 90% van dit topic, als het niet meer is :)

Dan gaan ze het op lengte gooien, op een bb-forum :) En wel allemaal klappen voor Bonac en Greene :) Dan noemen ze ons gefrustreerd..

---------- Toegevoegd om 06:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:33 ----------

Persoonlijk heb ik liever dat hoge test zich uit in een groot lichaam... 1.68 dat midget leven.

De ecto heeft geproken :rolleyes:
 
1365907018616.jpg
 
Vraag mezelf echt af wie er hier de gefrustreerde is :) Iemand die zo zijn best doet om de kortere onder ons voor aap te zetten of de kortere die er geen phuck om geeft en het allemaal met een korreltje zout neemt :) wil best wel een topic openen hoor, dan zet jij jouw fb foto's er in en ik de mijne. mogen de dames beoordelen :)
 
Back
Naar boven