Fitness Seller

Spelletje voor slimmeriken

Bezoekers in dit topic

sorry, met zon arrogante kop verdien je het om belachelijk gemaakt te worden....

goeie trouwens dat hij het niet zelf is ;) maakt het inderdaad nog mooier supreme, kerel weet niet eens dat iedereen op em kots.. mooi
 
Jizza zei:
Hahahaha die kerel van Superdudes!!! Ik heb hem vaker zien langskomen, hij begint langzaamaan een legende te worden hier op het forum :D:D:D
Als je op z'n foto's kijkt, OVERAL kijkt hij exact hetzelfde alleen zit z'n haar steeds weer anders.
Hij doet me denken aan die kerel van 90210 vroeger, die met die vastgeroeste rimpels in z'n voorhoofd.
Wat een lelijke arrogante k*tbek, echt het schoolvoorbeeld van een ventje dat door z'n arrogantie echt helemaal niks gaat bereiken of verder komt.

Maar zullen we weer ontopic verdergaan? Hahaha, ik geloof dat het thema SUPERDUDES niet meer zo wordt gewaardeerd hier door de mods :D

IK SNAP ER GEEN KLOOT VAN!!! ECHT HELEMAAL NIKS ??? Zelfs bij hints kwam ik er niet uit, what the **** is een source code???
de source code is de bron van de pagina
je moet dus de pagina bron bekijken om er achter te komen
 
ik zit vast bij 6 met die rare pompoentaart
 
Hahahah weer die Gliciousfag die altijd zo'n scheve bek trekt :D
Achja, in de wereld der mensen hoort ook een bodem te zijn.
 
zinzat zei:
de source code is de bron van de pagina
je moet dus de pagina bron bekijken om er achter te komen

De pagina bron??? En die vind ik in de Efteling ofzo? Moet ik er een muntje ingooien en dan kan ik een wens doen dat ik een pagina krijg.

Laat maar... ik hou het wel gewoon bij bodybuilding. Dat snap ik.
 
'k Snap er geen hout van en ben toch echt geen domme jongen....na level 2 lukt het al niet meer...
 
Bij de rare pompoentaart moet je:

Google zoeken op "Pumpkin Pie Haters" dan krijg je een paar hits, waaronder de weblog van Brayden King -> king.htm invullen
 
Jizza zei:
De pagina bron??? En die vind ik in de Efteling ofzo? Moet ik er een muntje ingooien en dan kan ik een wens doen dat ik een pagina krijg.

Laat maar... ik hou het wel gewoon bij bodybuilding. Dat snap ik.


:roflol:
 
:D
sorry offtopic: is die gay op zun pic nou delgay of delguy of wat? :D
 
Balboa18 zei:
:D
sorry offtopic: is die gay op zun pic nou delgay of delguy of wat? :D

Dat is mijn holmaat, en nou je bek houden ja!!!! :D
 
Ben bij lvl 7.. Maar heb er geen zin meer in, had ook eens zo'n spel gedaan dat je elk level moest hacken en elk level werd dan moeilijker ook. Zelfde soort idee, maar dit is nóg saaier :o
 
Back
Naar boven