XXL Nutrition

spencer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
als je bij spencer bestelt krijg je dan ook allemaal reclame folders naar je huis opgestuurd?? straks gaan mun ouders nog vragen waarom we die folders krijgen.die verzend kosten zijn trouwens wel erg veel, maja
 
Ik weet niet of ze dat doen, maar als je zeker wilt zijn dan kun je denk ik beter even langs de apotheek gaan om wat spuiten en naalden op te halen. Als je bij een bepaalde apotheek geen naalden kunt verkrijgen, probeer het dan bij een andere. Sommige apotheken doen daarover erg kinderachtig namelijk.
 
Als je ouders er problemen mee hebben moet je eerst afvragen of je wel wilt kuren. Ze gaan het echt wel merken hoor als je een kuur doet. Voor naalden en spuitjes kan je zoals Gerard al zegt het beste naar de apotheek gaan in je eigen woonplaats. doe ik hier ook en geeft geen problemen.

kost ook een stuk minder.

greetz
 
mwaa merken mun ouders niet.gewoon zorge dat je niet teveel vocht vasthoud en die pukkels heb ik toch al:)
 
van spencer krijg je geen reclame
 
mmmm... als je ineens 10-15 kg. zwaarder bent merken ze dat echt dus wel.. als natural zeiden me ouders al een paar keer, je bent toch niet aan de AS he? omdat ik zo vooruit gegaan was, en dat waren een paar kilo's
 
en als ze er zelf niet achterkomen, wordt het ze wel door anderen verteld :(
 
als ik 15 kilo aankom zeg ik gewoon dat ik creatine en mega massa supper wieght shit gebruik.Van welke andere mensen zouden ze dat moeten horen?? Zeker van die vrienden van me die ook as gebruiken:) Bij mijn vorige kuur vonden mun ouders dat ik erg dikke nek kreeg, kzei dat het door crea komt of ze dat geloven weet ik niet maar ze houde iedergeval op met vrage stelle:)
 
Je hebt altijd mensen die zelf niet gebruiken, en jaloers worden omdat jij groeit, deze mensen zullen graag rondbazuinen dat jij AS gebruikt, trust me, ik heb het zelf meegemaakt, zelfs mijn (ex) beste maat ging over me zeiken toen ik harder dan hem ging groeien.
 
Originally posted by Jack
Je hebt altijd mensen die zelf niet gebruiken, en jaloers worden omdat jij groeit, deze mensen zullen graag rondbazuinen dat jij AS gebruikt
F*CK THEM!!!
Ik ken ze, die die zelf geen bal afweten van training, laat staan degelijke voeding en denken dat je alleen gespierd kan worden als je spuit :rolleyes:
Losers...

p.s. Worden jullie whey-potten en crea ook niet vaak aanzien als anabolica :cool: ?
 
Originally posted by flip
als ik 15 kilo aankom zeg ik gewoon dat ik creatine en mega massa supper wieght shit gebruik.Van welke andere mensen zouden ze dat moeten horen?? Zeker van die vrienden van me die ook as gebruiken:) Bij mijn vorige kuur vonden mun ouders dat ik erg dikke nek kreeg, kzei dat het door crea komt of ze dat geloven weet ik niet maar ze houde iedergeval op met vrage stelle:)

Ik ben vorige maand erg geschrokken. Toen ik met mijn nichtje aan het spelen was, zijn mijn vader tegen haar: Kijk eens naar stoute Geoff, ga jij later ook zo veel hormonen pakken?
Ik stond aan de grond genageld. Ik heb het altijd goed weggestopt, maar een massatoename van 20kilo op 2 jaar... tja. Ik had nooit gedacht dat ze het zouden weten. Hij heeft er sindsdien niets meer over gezegd, en is niet kwaad ofzo...
Hahaha, hormonen :rolleyes:
 
Mocht ik vanaf januari gaan kuren, dan ga ik ook niet naar mijn moeder met de mededeling; 'ma ik zit aan de steroids' Maar het is inderdaad wel verdacht, wanneer jij binnen 2 mnd 15kg extra op de schaal legt. verlies je niet al je geloofwaardigheid wanneer jij dan glashard ontkent.

Een vriend van me is daardoor ooit uit huis getrapt, jongen was natuurlijk ook pas 18, dus das weer een ander verhaal....

En ook bij mij thuis worden vooral het witte poeder en amino zuur tabletten met argwaan bekeken. Elke vorm van woede wordt ligt aan die pillen..... Tjah, of ik nou een kilo kip eet, of 10 van die pillen, maar dat snappen ze toch niet......
 
ahhaha geoffke daar stond je zeker wel van te kijke toen je vader dat in ene zei...nu je dat trouwens zegt.kzat tijdje gelede met nun vader tv te kijke en er was zon programma over uitsmijters en anabolen op tv...toen vroeg mun vader ook in ene.."jij gebruikt zeker ook anabolen" ..ik dee net alsof ik niet wist wat anabolen zijn:o en sinds dien is alles goed
 
ff een vraagje als je 10 tot 15 kilo aankomt hebben jullie dan niet ook alst met kleren die niet meer passen etc? ik zeg steeds tegen mijn moeder dat ze niet me zo heet moet wassen wnat de kleren krimpen haha....ze vraagt zich nu af wat ze toch fout doet....beetjhe zielig voor har maja beter dan toegeven.
 
hweheh wel goeie gewoon moeder schult geven..mijn broeken kan ik vaak niet meer aan als ik kuur, daarom heb ik ook een aantal broeken die passen in mun kuur en een paar die passen als ik niet kuur:)
 
15 kilo in 2 maanden???

leuke vooruitgangen lees ik hier!!!!!!waarom hebben ze niet op het board gepost van af het begin van de kuur!!!
jammer!!!!!!
maar ehhh gewoon op je moeder afstappen en vragen of zij die naald zet.weet ze gelijk waar ze aan toe is.
groente
 
ja..en als moeder zou ik die naald dan zo hard in zijn reet stampen datie in zijn broek schijt alsie uberhoud nog eens een naald ziet! haha

ook ik ken het probleem alleen moet ik het verbergen voor mijn vrouw wat toch wel iets lastiger is..maar het verhaal over eiwitjes en crea met een bulk dieet werk tot nu toe wel goed.
 
Kun je voorstellen wat je vrouw met jou doet, als zij erachter komt...........

:) :) :)

grtz
 
Back
Naar boven