AndroidHealthClinic

spenderen van tijd aan het board

Bezoekers in dit topic

Telderman zei:
Denk toch wel 1 a 2 uur per werkdag. Als k me op kantoor verveel nog wel langer.

Wat voor werk doe je dan ?, weet iemand nog een vacature in een bedrjf voor mij waar ik aan de slag kan en ook lekker betaald kan surfen ?, zoek namelijk nog werk voor vlgd jaar :D

PC staat 9 van de 10x wel aan als ik thuis ben, huiswerk maak, gewoon rondsurf, me verveel etc. Ben sowieso vrijwel permanent ingelogd en zo nu en dan lees of post ik eens wat, echt actief op het board? Uurtje, misschien 2. :)

Teveel.. maar het is wel leuk :D

doordeweeks maximaal een half uurtje maar weekends toch wel een paar uur per dag.

het leuke aan het bord is gewoon dat er zoveel gepost wordt
veel materie om uit te leren, allemaal dingen om zelf uit te proberen, en dan heb je nog de verscheidenheid aan meningen van velen
(en natuurlijk ook veel gezever als je het gare hanenhok erbij neemt ;))

uurtje of drie per dag teveel eigenlijk maar het lijd nog nergens onder dus das goed :)

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik gelukkig nie de enige die elke dag hier zit:D
Nee j/k maar weet wel dat er dus bij iedereen veel tijd in gaat zitten :)

2tot 4uurtjes . vooral voedingsschema's / oefeningen en het geile hanenhok

en maar klagen dat je geen tijd heb om aan het ijzer te trekken in de sportschool :cool:

Ik zit hier dagelijks een kwartiertje of zo voor de info. Post hier weinig. Kan me moeilijk voorstellen ier lang elke dag te zitten, tussen zo allemaal mannen. Ik ben 100% hetero

max 1 uur per dag.

Terug
Naar boven