XXL Nutrition

Spiegel(s) voor homegym

Bezoekers in dit topic

Roewl

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2010
Berichten
93
Waardering
47
Lengte
1m73
Massa
79kg
Vetpercentage
> 50%
Om maar meteen met de dumbbell in huis te vallen, waar halen jullie al je spiegels voor in de homegym?
Ben nu al een tijdje op zoek naar een grote spiegel of meerdere kleine spiegels maar het lijkt alsof ik verkeerd zoek gezien de geringe resultaten.

Een tijdje terug een mooie aanbieding gezien in de Xenos folder, een spiegel van 105cm x 27cm voor €6,99. Dit geeft de mogelijkheid om van meerdere kleine spiegels toch een grote van circa 2m x 2m te creeeren voor net geen €100,-. Overal uitverkocht, goede aanbieding die ook niet meer te krijgen/bestellen is :( Edit: Nu uit de aanbieding en 9,99 en nog steeds geen voorraad.
http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/spiegels/plakspiegels/plakspiegel-rechthoekig-105x27cm

Gisteren wandel ik in de Ikea na een lekkere lunch van de zweedse gehaktballetjes, zie ik een aantal spiegeltjes hangen van 30cm x 30cm voor €9,99 voor 4 stuks. Dit kan ook werken, wel iets meer plak werk maar hier kunnen we voor pak em beet €120,- een spiegel van (bijna) 2m x 2m mee maken. Geen aanbieding, altijd deze prijs. Op zich een mooie optie alleen blijf hierbij twijfelen of die lijntjes tussen de spiegels elke 30cm zo mooi zal zijn. Hier zouden we natuurlijk ook dikke schijt aan kunnen hebben :o
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/39151700/

Nu heb ik eigenlijk liever een kunstof spiegel al heb je hierbij wel sneller het lachspiegel effect bij omdat deze zo dun zijn, maar wegens het smijtwerk en stoten is dit zeer waarschijnlijk wel beter. Alleen deze lijken dus overal zo duur en ben je bijna het dubbele kwijt voor een 2x2m spiegel of lossen gedeeltes.

Wie geeft mij de verlossende tip, is €120,- een mooie prijs voor een bijna 2x2m spiegel ( exclusief MDF plaat om het tegen aan te plakken ) of zijn er betere opties?

Aju..:bierbang:
 
Laatst bewerkt:
Die van xenos zijn kut. Zijn net lachspiegels.
Ze zijn niet recht maar hol dus je krijgt een raar spiegelbeeld.
Er zijn sites waar je spiegels kan laten snijden op maat, kost wel wat dan maar gord
 
Ok, Xenos vervalt dus ;) Zou het zelfde effect op treden bij 30x30cm glazen spiegels van de Ikea omdat het allemaal losse delen zijn?
 
Als je ondergrond recht is niet en je ze recht kan lijmen? Maar dan heb je wel overal een rand tussen zitten
 
Gewoon naar de doe het zelf gaan. Daar hebben ze vaak van die dunne spiegels. Ik heb er 4 van 30 op 1m20. Dacht iets van een 50eur
voor betaald. Met haakjes om ze te monteren erbij. En als ze niet in de winkel liggen, kan je ze vaak bestellen.
 
Gewoon naar de doe het zelf gaan. Daar hebben ze vaak van die dunne spiegels. Ik heb er 4 van 30 op 1m20. Dacht iets van een 50eur
voor betaald. Met haakjes om ze te monteren erbij. En als ze niet in de winkel liggen, kan je ze vaak bestellen.
Zal de bouwmarkt vanavond eens opzoeken wat ze hebben, nog niet eens aangedacht ;)

Die mirror5 Melkglans gepolijst is nog niet eens zo'n heel gek idee, redelijk goed geprijsd, wel het voordeel dat het niet breekt inderdaad zoals kunstof spiegels. Nu weet ik alleen niet of Mirror5 echt te mat is, foto ziet er oké uit, echter zegt de omschriving dan ze een beetje mat zijn. Zelf ervaring met deze spiegels? Dolcett
 
Laatst bewerkt:
Die mirror5 Melkglans gepolijst is nog niet eens zo'n heel gek idee, redelijk goed geprijsd, wel het voordeel dat het niet breekt inderdaad zoals kunstof spiegels. Nu weet ik alleen niet of Mirror5 echt te mat is, foto ziet er oké uit, echter zegt de omschriving dan ze een beetje mat zijn. Zelf ervaring met deze spiegels?
Spiegels zijn hufter-proof veel gebruikt in uitgaans centra en instellingen waar mensen in de schaduw zitten.

 
Spiegels zijn hufter-proof veel gebruikt in uitgaans centra en instellingen waar mensen in de schaduw zitten.

Duidelijk, hoef ik me niet in te houden :shake:

Ben daar ook één gaan halen, zeer duur eigenlijk en krassen nogal gemakkelijk.
Niet magnetisch als je die hoogglans neemt... (beste spiegeleffect)

http://kunststofshop.nl/index.php?item=&action=page&group_id=20000032&lang=NL die heb ik ook, maar moet idd zeer vlak gelijmd worden of lachspiegeleffect ...

Thanks, prijs is ook niet verkeerd. Op 18mm MDF plakken zou voldoende moeten zijn lijkt me om dit tegen te gaan. Kitten in plaats van dubbelzijdige tape, anders krijg je vast al bobbels onder de spiegel?
 
Is gekit, maar eigenlijk moet je voor een spray gaan, ofwel met een lijmkam een soort van speciale spiegellijm uiteenwrijven
 
Ga nog even twijfelen of ik voor een kunstof spiegel moet gaan of voor een normale glazen. Heb bij de Ikea de volgende nog gevonden http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90149129/#/30149132. Van deze zou ik dan maar 6 stuks tegen elkaar hoeven te kitten.

Al veel minder last van randen dan de 30x30cm spiegels van de ikea. €120 euro voor 180x200cm spiegel in dat geval. Het enige waar is nog mee zit is dat het glas misshcien toch wel weer snel breekt mocht er wat tegen aan stoten.

Is gekit, maar eigenlijk moet je voor een spray gaan, ofwel met een lijmkam een soort van speciale spiegellijm uiteenwrijven
Thanks voor de tip!
 
Marktplaats.., ja je moet geduld hebben, maar dan heb je meestal een grote spiegel voor om de nabij 60/70,-


 
Ik heb hier een spiegel van 2x1.2 meter besteld. Thuisgeleverd voor €190
Eerst had ik kleine van ikea boven elkaar alleen op de randen loopt dat niet mooi over. Dus ff wat meer uitgelegd en nu een fatsoenlijke spiegel

http://link.marktplaats.nl/m1002418310
 
Back
Naar boven