AndroidHealthClinic

spieren die niet mee werken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 jul 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
112kg
Vetpercentage
19%
even iets over mezelf;
begonnen met serieus trainen in 1988, 1 kilo bananen voor je ging trainen en knallen.
nu een paar jaar later ben ik 53 en heb ik een baan als verhuizer.
zaterdag benen trainen. 4 sets squat, split squat en haqsquat. maandag trappen lopen....vergeet het maar
dinsdag.. nee, woensdag, nee...misschien donderdag. ik neem genoeg eiwit, bcaa na het trainen, maar het lijkt alsof mijn spieren niet meer willen.
heeft iemand enig idee waarom spieren op een gegeven moment minder snel samen trekken? ik doe dit grapje al een paar weken en weet genoeg over voeding ect.ect.
COR.
 
Waar heb je het over? Spieren die minder snel samen trekken? Ik snap er helemaal niets van...
 
Goed verhaal, lekker duidelijk ook
 
Waarschijnlijk gewoon een idioot volume voor de benen op één dag. Als je benen traint, moet je tenslotte drie dagen krom lopen, anders telt het niet.
 
Juist, dus Cor is lekker bezig.
 
ja, niet duidelijk ook....nu nog minder duidelijk.... stel je voor.. je wilt iets snel uit een kast halen, maar je spieren zijn erg kort geworden door de training...dan lijkt het alsof er zand in je spieren zit. het is ongeveer hetzelfde als ik snel een trap op wil lopen...denk ik "" benen schiet eens op !!.. of het ligt aan mijn oude hersens.....:)
 
Bananen verhogen naar 2 kilo en scoops BCAA verdubbelen.
 
Bananen verhogen naar 2 kilo en scoops BCAA verdubbelen.
Ja en een kilo whey erbij voor het trainen dan komt het wel goed.
 
Also je al sinds 1988 BCAA na je training neemt, heb je best wat geld verneukt. Had je beter een auto van kunnen kopen bijvoorbeeld, of gewoon AAS spuiten. :P
 
Wat is er zo erg aan wat spierpijn als je de trap oploopt?

Ik heb ook 3 dagen last na benen trainen. (en neen geen idioot hoog volume) Is zo sinds ik ben beginnen trainen. Trap lopen,elke dag 62 km op de fiets. Pijnlijk ja maar dood ga je er niet van.

Train ze 2 x de week.
 
Ik denk dat jou probleem niks met je voeding te maken heeft (zo te horen), als je langer dan 2/3 dagen spierpijn hebt heb je ze overbelast of erger. Zo niet dan heb je gewoon normale spierpijn die elke weightlifter ervaart na een legday. In het ergste geval zou je vorm niet goed zijn of het aanspannen van alle spieren die je voor een oefening hoort te gebruiken.

P.S.
Wist je dat over een tijdje er geen bananen meer zijn op de wereld?
dus wees er zuinig op ;)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150615_01731545
 
Strong username to post content ratio. Misschien eens tijd om minder banaantjes te eten? 112kg op 1m80 naturel lol.
 
Back
Naar boven