XXL Nutrition

Spieren groot? Maar niet hard! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lijkt me dat je behoorlijke kramp krijgt als ze continu hard zouden zijn
 
Moet je er geen liters synthol in spuiten vrind.
 
Volgens mij is die 10% electrisch gemeten. En heb je eigenlijk 20%bf.
Bij 10% zou je er echt wel goed bijlopen.
 
400ml is niet veel hoor.
 
ik denk dat ie bedoelt dat als hij zijn spieren opspant ze nog niet echt hard aanvoelen?
 
ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft. Hoe droger je word, hoe langer je traint en hoe meer kwalitatief je spieren worden des te beter je ze zult zien.
 
Ik heb geen foto's

Maar ik ben nu bezig met droog trainen op een andere manier dan de meesten!

IK eet nu weinig wel hoog in de eiwitten! Maar laag in de vetten tot geen vetten.

Kolidraden
alleen smorgens en midden middag.

En nog steeds 8 raps met training en veel Cardio na de kt.

Is dit goed?

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Ik denk dat dat per persoon verschilt mijn buddy voelt alleen op het moment van training hard, ik bij mij lijkt het wel of ik hier de dag aan gespannen staat.
 
Spieren zijn relaxed nooit hard behalve als je vol on cycle bent, net hebt getraind, of jezelf ontdoet van al je onderhuidse water, natrium en de hele rimram op een laag vet percentage.

10% op zo'n electronisch stuurtje is in werkelijkheid 16 tot 18 ofzo. Huidplooi, vierpuntsmeting.
 
zat bij mij ook altijd maar de pomp erin...!!

Maar is 4 liter melk niet wat veel (met name erg eenzijdige eiwitten?)
 
Je kan jij wel zeggen dat je spieren groot maar slap zijn, dat je 10% vet hebt, dat je een 2pac hebt, 8 raps doet en weinig kolidraden eet. Maar geef eens wat stats. Hoe groot ben je, hoeveel weeg je. Ook een paar kracht stats, hoeveel neem je op: squat,deadlift,bench,concentration met extra knijpen boven aan?
 
Back
Naar boven