Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by Vinny
Droog trainen? hoge reps toch?
Originally posted by nilsjei1234
Nee man ...
die hoge reps komt omdat sommige debielen beweren dat je daar meer definitie van kwijt...
maar meer definitie krijg je er echt niet door...
Dat krijg je door... een lager lichaamsvet...
Kun je bereiken door cardio en een goed dieet...
Originally posted by dandyman
maar hebben die debielen niet een punt van warheid daar inzitten.
ik bedoel, met meer reps en minder rust spreek je toch ook meer van je cardiovasculair vermogen aan?
je verbrand toch meer calorien op die manier waardoor t ook gedefinieerder wordt.
ik zeg dus niet dat t beter is voor de spieren maar je verbrand er wel meer calorien door.
Originally posted by Ilya
vanadyl
Vitamine B6
Vitamine b3
Vitamine 12
even pompen en tadaaaaaaaa wat een harde spieren. (serieus) Niet te gortig met de vitamine b3, voor je het weet heb je een rode kop.
Originally posted by Vinny
Hoe maak je je spieren harder? dus dat ze harder aanvoelen bedoel ik..? Ik wou het een maandje proberen, omdat mijn spieren nogal zacht aanvoelen..
Originally posted by Levrone@
Zware gewichten gebruiken, en elke set tot het uiterste gaan.En wat heel belangrijk is; Je spieren tussen de setjes en oefeningen , aanspannen en posen, als je bijv je biceps aan het trainen ben probeer ze dan zo vaak mogelijk te spannen,,, door bijv 30 sec lang je biceps te posen,,,
Originally posted by nilsjei1234
en wat ga je bereiken met dat tussendoor aanspannen aan?