MuscleMeat

spieren kapotgeknepen?

Bezoekers in dit topic

Ik ben nog van het motto

Een echte kerel doet een vrouw geen pijn.

Of het slaan is of hard vastpakken.
Als een vrouw er letsel aan overhoud ben je gewoon een lul.

Je kan altijd weglopen. (Als man)

Maar ik weet dat ik een een soort van sprookjeswereld leef.

Grappig.

Zet ipv Els eens je moeder, je zuster of je dochter neer.

Verdient zij het dan ook

Ik ben nog van het motto

Grappig.

Zet ipv Els eens je moeder, je zuster of je dochter neer.

Verdient zij het dan ook

Wat een onzin.
Het moment dat een vrouw uithaalt naar jou gooit ze al dr privileges weg imo.
Een man die een vrouw als eerste slaat is een laffe hond inderdaad. Maar als een vrouw fysiek ruzie zoekt kan ze t krijgen ook. Dat die vent sterker is weet je van tevoren.

Een hond die blaffend op een beer afkomt en hem in zn poot bijt en volgens afgemaakt wordt is ook niet zielig, die is dom.

Ik ben nog van het motto

klopt ja

huiselijk geweld tegen mannen is dan ook een verzinsel!

Zeg Els, is jouw vriend ook zo in de gym? In de zin van; overmeestert hij naast jou ook wel eens de cable fly machine als je er mee bezig bent?

Ik wil jullie hartelijk danken voor al jullie lieve woorden. Het gaat niet goed tussen mij en hem. Ik hoop dat het beter word. En ik ben ook blij dat ik nu niet gehandicapt ben ofzo. Ik zal naar jullie raad luistern.

Ik wil jullie hartelijk danken voor al jullie lieve woorden. Het gaat niet goed tussen mij en hem. Ik hoop dat het beter word. En ik ben ook blij dat ik nu niet gehandicapt ben ofzo. Ik zal naar jullie raad luistern.

Je zal niet zo snel gehandicapt zijn, no worries.

Wat een onzin.
Het moment dat een vrouw uithaalt naar jou gooit ze al dr privileges weg imo.
Een man die een vrouw als eerste slaat is een laffe hond inderdaad. Maar als een vrouw fysiek ruzie zoekt kan ze t krijgen ook. Dat die vent sterker is weet je van tevoren.

Een hond die blaffend op een beer afkomt en hem in zn poot bijt en volgens afgemaakt wordt is ook niet zielig, die is dom.

Kern van waarheid!

Zit ie aan de anaboloes?

Ik ben eens in de club van men vriendin gaan meetrainen en had bij het sparren haar been vastgepakt en getrokken.. gevallen en verstuikte pols, ze kon er nog zelf mee lachen achteraf, zeker dat je vriend ni bjj ant oefenen was? joke lol, ofwel is ie een lul ofwel werd hij aangevallen en was de adrenaline + je arm vastpakken om je te kalmeren een slechte combinatie op dat moment wie zal het weten ^_^

Reacties die ik hier op lees ?_?

Jwdoetookmee - ik kan me geen enkele reden verzinnen dat jij ooit met je handen een vrouw zou mogen aanraken zelfs al geeft ze jou een pown op je gezicht dan begin ik te denken dat jij gewoon respectloos was zoals je reactie. Denk dat het een kwestie word van waar de testosteron precies heen loopt in je lichaam en waar de opvoeding ligt. Maar de reactie daarna om de vrouw te vergelijken met een dier....zie ik opeens wat het zegt.

Rob99 +1 agree

@ sexueelgefrusteerden.nl .....kansloos.

Els1982 - Eis respect. per ongeluk of niet een man hoort voorzichtig te zijn met een vrouw. Niet denken dat iets goedkomt want nu is het je arm maar met de tijd word het je gezicht of je lichaam als bokszak met typetjes die denken dat ze boven anderen staan. Wachten is funest, dumpen en verdergaan is mijn mening hoe pijnlijk de eerste weken ook zijn. Fysiek geweld is geen excuus voor. sterkte.

Wat een gelul. Misschien is els wel een teringwijf die dr op los begint te meppen. Kerel pakt dr arm vast en hij zit fout?

Vrouwtje die zich als man gedraagd wordt als een man behandeld. Tanden slikken.

Lol whiteknights blijven komen je zult wel anders denken als je een knietje in je noten krijgt *^

Jwdoetookmee - ik kan me geen enkele reden verzinnen dat jij ooit met je handen een vrouw zou mogen aanraken zelfs al geeft ze jou een pown op je gezicht dan begin ik te denken dat jij gewoon respectloos was zoals je reactie. Denk dat het een kwestie word van waar de testosteron precies heen loopt in je lichaam en waar de opvoeding ligt. Maar de reactie daarna om de vrouw te vergelijken met een dier....zie ik opeens wat het zegt.

Rob99 +1 agree

Els1982 - Eis respect. per ongeluk of niet een man hoort voorzichtig te zijn met een vrouw. Niet denken dat iets goedkomt want nu is het je arm maar met de tijd word het je gezicht of je lichaam als bokszak met typetjes die denken dat ze boven anderen staan. Wachten is funest, dumpen en verdergaan is mijn mening hoe pijnlijk de eerste weken ook zijn. Fysiek geweld is geen excuus voor. sterkte.
doe eens niet zo debiel, ik vergelijk een vrouw helemaal niet met een dier, je trekt mn hele voorbeeld uit zn verband; ik schetste een situatie naar de dierenwereld, waarin zowel man als vrouw vervangen werden door beesten.
Doe eens niet zo witteridder man

Wat een gelul. Misschien is els wel een teringwijf die dr op los begint te meppen. Kerel pakt dr arm vast en hij zit fout?

Vrouwtje die zich als man gedraagd wordt als een man behandeld. Tanden slikken.
dit inderdaad ja.
als een vrouw je slaat is t geen vrouw maar een wijf.

Tjonge wat een gezeik hier allemaal joh.
Als je serieus wilt praten pm me maar Els (no joking an no white knight syndroom).

Vind het klote voor je.....

Rob99 +1 agree

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...vrouw-mishandelde-man-Ik-schaam-me-niet.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/art...r-lang-ernstig-mishandeld-door-vriendin.dhtml

Raak d'r niet aan, respectloos!~!!!!!1!!

Back
Naar boven